selittäkääpä nyt että mitä aliverkolla tarkoitetaan? minulla saunalahti nopsa ja käynnistysjärjestys kohdassa lukee subnet.saunalahti.
kysymys aliverkosta
3
174
Vastaukset
- windowsia
sulla on joku windowsin palvelin koneella ja nyt se herjaa jotain aliverkonpeitettä. aliverkonpeite on windowsin koneissa 255.255.255.0.
- verkkosoturi
aliverkolla (subnet) tarkoitetaan operaattoreiden ylläpitämää varaverkkoa/varayhteyttä (3G fairlover) aliverkko oli käytössä saunalahdella "pakotetulla aloituksella" liittymän hankkimisesta ( 2 viikkoa), mutta nykyään aliverkkoon ei joudu enää automaattisesti vaan ainoastaan laittamalla asetukset aliverkkoon. yhteysohjelmalla käynnistysjärjestys kohtaan kirjoitetaan subnet.saunalahti. reitittimillä joissa 3G fairlover ominaisuus päällä niin aliverkkoon pitäisi pudota automaattisesti silloin kun yhteys palvelimelle katkaistaan. aliverkko toimii noin 60 minuuttia kerralla ja sen jälkeen yhteys katkeaa ja sen joutuu jälleen laittamaan uudestaan päälle.
- soneralla
on mokkuloissa sellanen aliverkko sinetti joka pitää purkaa operaattorin toimesta kun testijakso 2vk on mennyt. asiakkaan pitää itse ilmoittaa operaattorille että 2vk on kulunut. tuo soneran tapa on asiakkaita syrjivä sillä aika usein sonera kaupoissa unohdetaan kertoa tästä aliverkko hommasta ja asiakas joutuu itse kissojen ja koirien kanssa etsimään syitä yhteyden pätkimiseen. minulla itselläni nyt DNA;n mokkula ja ilmeisesti se on jatkuvassa aliverkossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195