selittäkääpä nyt että mitä aliverkolla tarkoitetaan? minulla saunalahti nopsa ja käynnistysjärjestys kohdassa lukee subnet.saunalahti.
kysymys aliverkosta
3
190
Vastaukset
- windowsia
sulla on joku windowsin palvelin koneella ja nyt se herjaa jotain aliverkonpeitettä. aliverkonpeite on windowsin koneissa 255.255.255.0.
- verkkosoturi
aliverkolla (subnet) tarkoitetaan operaattoreiden ylläpitämää varaverkkoa/varayhteyttä (3G fairlover) aliverkko oli käytössä saunalahdella "pakotetulla aloituksella" liittymän hankkimisesta ( 2 viikkoa), mutta nykyään aliverkkoon ei joudu enää automaattisesti vaan ainoastaan laittamalla asetukset aliverkkoon. yhteysohjelmalla käynnistysjärjestys kohtaan kirjoitetaan subnet.saunalahti. reitittimillä joissa 3G fairlover ominaisuus päällä niin aliverkkoon pitäisi pudota automaattisesti silloin kun yhteys palvelimelle katkaistaan. aliverkko toimii noin 60 minuuttia kerralla ja sen jälkeen yhteys katkeaa ja sen joutuu jälleen laittamaan uudestaan päälle.
- soneralla
on mokkuloissa sellanen aliverkko sinetti joka pitää purkaa operaattorin toimesta kun testijakso 2vk on mennyt. asiakkaan pitää itse ilmoittaa operaattorille että 2vk on kulunut. tuo soneran tapa on asiakkaita syrjivä sillä aika usein sonera kaupoissa unohdetaan kertoa tästä aliverkko hommasta ja asiakas joutuu itse kissojen ja koirien kanssa etsimään syitä yhteyden pätkimiseen. minulla itselläni nyt DNA;n mokkula ja ilmeisesti se on jatkuvassa aliverkossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä17111595- 298154
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586076Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1665027- 294794
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai404411Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074313- 1063712
- 803300
- 481801