Älkää tattien kerääjät potkiko rouskuja nurin. Meitä on paljon jotka ei kerää muista sieniä kuin rouskuja. Typerää ja ajattelematonta käytöstä.
Älkää tuhotko rouskuja
tattien kerääjät
5
213
Vastaukset
- suppisssss
Häh! Oikeestikko joku potkii sieniä nurin,jos ei satu oleen Kys sienen ystävä???
Missä tämmöstä tapahtuu??
Vai voisiko kysessä olla joku eläin,kenties??- voke
joko olet löytänyt suppiksia
- sieniiiiiiii
Kyllä vain. Sienestäjiltä on aika yleistä tuhota muut kuin itse keräämänsä sienilajikkeet.
Perusteluina olen kuullut, että mieleisensä sienilajit saavat enemmän elintilaa. Toinen yleinen perustelu on, ettei toisen sienilajin kerääjät tule apajille ja poimi myös omaa mieleistä lajiketta.
Todellinen syy taitaa kuitenkin olla kateus. - voke
suppikset
- jäniksetä'ö
Jänikset niitä tönii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238