Paisemaisia finneja poskissa

Daisie78

Olen karsinyt aknesta poskissa jo yli puoli vuotta tietamatta mista johtuu. Joskus viime tammi/helmikuussa yhtakkia poskiini alkoi ilmestymaan isoja, punaisia paisemaisia finneja. Jossain vaiheessa niita tuli myos leukaluun alapuolelle, seka ylaselkaan ja niskaan. Olen 32-vuotias, enka nuorempana koskaan ole karsinyt aknesta. Tietaako kukaan mista tama voi johtua?

Olen syonyt omega 3 kapseleita jo kauemman aikaa, joten en usko etta se niistakaan johtuu. Tosin luin taalta palstalta etta ne voivat aiheuttaa finneja, joten kokeilen nyt olla syomatta niita pari viikkoa. Ainoa mita keksin, on spirulina-valmiste, joita aloin syomaan juuri noihin aikoihin kuin finnit ilmestyivat. Olen yrittanyt jattaa niita pois ja katsoa paraneeko tilanne, mutta en ole huomannut mitaan yhteytta. Valilla finni-tilanne on jarkyttava, ja valilla taas iho on hyvassa kunnossa, harvemmin kuitenkin.

Osaisiko joku neuvoa?

1

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppuliini992

Oletko kokeillut täälläkin paljon mainostettua vhh-ruokavaliota? Se auttaa varmasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      192
      1425
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      989
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      847
    Aihe