http://www.uutisvuoksi.fi/Kulttuuri/2011/06/19/Pianonvirittäjä ottaa kesäksi tahtipuikon käteen/2011511459020/19
Tälläistä vaan
8
118
Vastaukset
- m6kirj
Oli kauniisti sanottu Tapsasta. Yleensä hänet tavanneet käyttävät voimakkaampia ilmaisuja kuten m-kirjaimella alkava 6 kirjaiminen sana, samoin k-kirjaimella ja ä-kirjaimeen päättyvä 5 kirjaiminen sana ovat tavallisia luonnehdintoja Tapsasta.
- ihana!!!
Minäkin olen tavannut Tapsan ja luonnehdin häntä viisikirjaimisella I-kirjaimella alkavalla ja A-kirjaimeen päättyvällä sanalla.
- ihanata
Ipana?
Siis toi äijä on jollain keikalla muutaman minuutin tavannut Tapsan kanssa ja tuossa sitten tekee luonneanalyysiä hänestä ihan kuin olisi hyväkin tuttu.
Onhan Tapsa omapäinen ja särmikäs en sitä kiellä, mutta esim. se mitä mä olen Tapsaa tavannut niin on enimmäkseen jäänyt kiva ja mukava vaikutelma hänestä.- m6kirj
Itse tunnen paljon muusikoita viihdealalta ja kaikki Tapsan tavanneet ovat käyttäneet edellä mainittuja sanoja Tapsasta. Ei hän kovin suosittu ole, mutta lähinnä hänelle naureskellaan. Ei kukaan häntä ihan vakavissaan ota.
- luonnetta,
Eräästä Me naiset- lehdestä lainattu katkelma :
" Mielikuva Tapani Kansasta: Uhoava, agressiivinen ja itsetietoinen. Mies jolla on mahtava lauluääni, ego ja kaasujalka.
Se mies joka astuu studion ovesta sisään musta beautylaukku ja muovikassi kädessään ei vastaa tuota mielikuvaa laisinkaan.
Hän on rauhallinen, hyvin sovinnollinen ja liikkeissään verkkainen. Se svengi, jota hänessä on lavalla niin, että se oli hänen itsensä mielestä este oopperalaulajan uralle pitää nyt vain kuvitella.
Hän puhuu vakavasti, tosissaan, välillä kuin omiin ajatuksiinsa vaipuneena, vain hetkittäin silmiin katsoen. Mutta kun hän muutamia kertoja hymyilee, se paljastaa hänet samaksi mieheksi joka hymyilee neljänvuosikymmenen takaisista nousevan tähden albumikuvista.
Tapania tuntevat ovat todenneet, että hän on viime vuosina riisunut naamioitaan ja haarniskojaan , tullut enemmän herkäksi ja romanttiseksi omaksi itsekseen ja unohtanut sijaisminänsä- joka ei ole läheskään aina miellyttävä henkilö. Jollakin tavalla hän on oppinut, että riittää kun on niin paljon kun itse on. Ei kenenkään tarvitse yrittää olla enempää. - Tapsan tavannut
Tapani on ristiriitainen persoona. Yhtäaikaa ärhäkkä ja mukava. Minä pidän hänen "luonnonlapsimaisuudestaan", roghkeudestaan heittäytyä ja olla erillainen.
- Sit on it
Jaa...Tapsullinista tulee heti mieleen "rääkyvä egoistinen täysm****u". Ja tämä oli kohteliaasti sanottu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127