Mitä/ketä on pinnalla kuvataiteesssa nyt

visualarts

Moikka!

Olen laiska ehkä jaksa itse etsiä, joten kysyn täältä:

Mitähän nimiä on tällähetkellä pinnalla kuvataiteessa? Ja olisiko jollakin antaa hyvää linkkiä sivustoista, jotka esittelevät uusia taiteilijoita ja muutenkin uusia tuulia kuvataiteessa tai siis sitä mitä nyt yleensäkin tällä hetkellä on sillä alalla menossa niin Suomessa kuin maailmalla?

Kiitos!

13

146

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blindd

No näkeehän sen tällä palstalla keistä jatkuvasti keskustellaan;-)

• Hakukoneet....

...sen näyttävät! Käytä vain hiukan mielikuvitusta hakusanoissa. Ne ovat lahjomattomii!

• Tää aloitus...

...tuntuu taas jotennii ihan "hakuiselta"! ;) Ilmeisesti taas etsit taideaiheisten kotisivujen ylläpitäjiä joita sitten voisit alkaa tyypillisesti "hiillostamaan" niiden omien uskomustesi ja puolitotuuksiesi perusteella.
      No, toivottavasti olen väärässä ja siinä tapauksessa pyydän nöyrimmästi anteeksi! Tällä palstalla vain itse kukanenkin tulee vainoharhaiseksi jos on hiukankaan yrittänyt seurata näitä keskusteluja. Kun vielä tuo "lihajauhuri ja sopan keittäjä" on suurinpiirtein täällä kaikkien tiedossa ja ylläpito nähtävästi sallii edelleenkin hänen toimintansa täällä, niin väkisinkin täällä tulee vainoharhaiseksi.

Palatakseni tuohon aloitukseen, niin ehdotan kylmän rauhallisesti Googlettamista! Se kertoo lahjomattomasti suosituimmat kuvataiteilijat ainakin täällä netissä! Käytä hakusanoja jotka mielestäsi liippaavat edes läheltä aihetta niin kyllä ne suosituimmat yleensä aina putkahtavat niissä hakutuloksissa!

• visualarts

Ääh, googlaamiselta omalta pään vaivalta mä just halusin välttyä mut kai on sitten pakko ite toimia. Nopeesti googlasinkin mut ei heti löytyny sellasta järkevää sivustoa, esim. sellasta joka kivasti kokois asiat, niin ajattelin kysyä täältä. Joo, arvasinkin että vastaus on KVG! ja niin vastaisin luultavasti itekin tämmöseen viestiin, ellei mulla olis just sillä hetkellä mielessä jotain hyvää sivua.

"Hakuiselta" en tajua...
        Ekaa kertaa oon tällä palstalla enkä tiedä mitä trolleja täälläkin liikkuu, ainahan niitä on mutta minä en oo sellanen.
        Uskomuksia ja puolitotuuksia multa varmaan löytyykin ainakin jostain asiasta , mutta nyt on kyllä kyseessä ihan vaan kiinnostus nykyiseen taiteeseen.

• www.

wardi

• kjhsfoha

jos kuuklettaa vaikkapa "taiteilija", niin sieltä tulee kyllä mitä sattuu.etsi ars fennica ehdokkaat, carnegie ehdokkaat, katso anhava, kalhama piippo, ama, heino, forsblum, korjaamo.mäntän ja purnun taiteilijat muutamalta viime vuodelta.sieltä ne pintahiihtäjät löytyy.

• Nakkei

Tässä kattava lista.

• rtkk

Googleta: ketkä ovat nyt pinnalla taiteessa jne. Löyrtyy siis helposti nuita!

• Voihan vitsi?

Entäpä ketkä taiteilijat ovat pinnan alla ja onko jo hukkuneitä paljonkin?

• Aloitus kyllä...

...hiukan jo haisee, on niin ilmeinen. ;)

• la-bas

ei se ole tärkeää, mitä on pinnalla, vaan se mitä on "tuolla alhaalla"

• Vector!

Tällä palstalla yksi taitaa olla ylitse muiden?

• Jenssiec

Siltä pahasti näyttää! :-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1353
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1085
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      862
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      829
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe