Erosin kesällä. Olen pääsääntöisesti viettänyt aikaani vain kotosalla lapsen kanssa ja töissä. Moni asia on mietityttänyt. Eniten mietityttää, että kohtaanko enää ketään miestä joka rakastaa minua ja minä häntä ja jonka kanssa yhteinen tulevaisuus olisi mahdollista. Elämässäni on pari kauempana olevaa miestä, olisiko heistä jakamaan tulevaisuutta kanssani?
keskiyölle
3
<50
Vastaukset
Hei
olet eronnut, mutta kaunis. olet ylpeä äiti ja hoidat hommasi, se on faktaa.
tuo miettiminen ja asioiden pureskelu on tärkeä vaihe, se kuuluu eron jälkikipuihin. juuri niistä lähtee viimeisetkin aromit, jotka sitten asetat lopuksi kellariin. etkä hae niitä sieltä ennenkuin olet vanha mummo.
sinä tapaat moniakin miehiä, toiset ovat hyviä ja toiset oman kuvansa kiillottajia.
nuo nettituttavat ovat ajanvietettä iltaiseen ikävään, he eivät oikeasti ole aviomiesehdokkaita.
sinä löydät omasi sellaiseen aikaan, kun mielesi tekee jäätelöä. en tiedä miksi tuo tuolla tavalla tuli! no, taitaa tarkoittaa sitä oikeaa rakkautta ja lämpimiä ilmoja.
kävisit vapaallasi lapsen kanssa niissä paikoissa, missä muutkin yo:t käyvät. muista että miehissäkin on yksinhuoltajia. ja juuri sellaisen miehen minä näen.
hän on yksin poikansa kanssa ja miettii samoja asioita kuin sinäkin.
anna vähän periaatteista periksi ja vie lapsesi joskus mäkkäriin. ja lasten elokuviin, uimaan jne.... siellä ne muutkin käyvät. ja retkelle ja luistelemaan...
t: Keskiyö- alkuper.
kiitos sinulle...Näetkö vielä miten pärjään talossani talven.
Hei
kyllä sinä pärjäät, vaikka välillä vähän tiukkaa onkin. olet onnekas kun teillä on talo. pidä lämmityskustannukset kohdallaan.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845