Olen koittanut etsiä monilta kani palstoilta erästä hieman hassua elettä, jota kohta 4kk ikäinen kääpiöluppa urokseni tekee minulle.
Kun hän on ollut hetken aikaa jalottelemassa tulee hän lepopaikasta hyppelemään lähelleni ja tietty saa huomiota kun sitä tarvitsee. Monena päivänä hän hyppii sohvalle ja jos satun olemaan siitä lähellä hän ensin nuolee kasvojani samaan tyylin kun koira, mutta päättää toimen jonkinlaisella "kirputus jutulla", jota se tekee mun hiusrajaan tai korvanlehteen. Se ei satu, eikä ole puraisua...mietin,että onko tuoki jokin hellyyden osoitus? Jaloissa se pyörii paljon,kiertää mun jalkoja ja pitää outoa ääntelyä, sellaista murinan ja ja vikinän sekoitusta. koskaan se ei ole minua purrut.
Kanin outo käytös
timegirl85
2
152
Vastaukset
- '_minttu_'
mun kääpiö kani tekee aika samaa. se seuraa koko aja ja kiertää jalkoja ja urkuttaa.
- hay
Hellyyttä se nuoleminen ja kirputus on.:) Jalkojen kiertely ja hurina on uroksen kosiskelua.Näin se tekee naaraalle.Meillä villasukat olleet erityisen "ihania".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778