Olen koittanut etsiä monilta kani palstoilta erästä hieman hassua elettä, jota kohta 4kk ikäinen kääpiöluppa urokseni tekee minulle.
Kun hän on ollut hetken aikaa jalottelemassa tulee hän lepopaikasta hyppelemään lähelleni ja tietty saa huomiota kun sitä tarvitsee. Monena päivänä hän hyppii sohvalle ja jos satun olemaan siitä lähellä hän ensin nuolee kasvojani samaan tyylin kun koira, mutta päättää toimen jonkinlaisella "kirputus jutulla", jota se tekee mun hiusrajaan tai korvanlehteen. Se ei satu, eikä ole puraisua...mietin,että onko tuoki jokin hellyyden osoitus? Jaloissa se pyörii paljon,kiertää mun jalkoja ja pitää outoa ääntelyä, sellaista murinan ja ja vikinän sekoitusta. koskaan se ei ole minua purrut.
Kanin outo käytös
timegirl85
2
171
Vastaukset
- '_minttu_'
mun kääpiö kani tekee aika samaa. se seuraa koko aja ja kiertää jalkoja ja urkuttaa.
- hay
Hellyyttä se nuoleminen ja kirputus on.:) Jalkojen kiertely ja hurina on uroksen kosiskelua.Näin se tekee naaraalle.Meillä villasukat olleet erityisen "ihania".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798