Nyt saadaan katsojalukuja nostettuja, kun taloon tuli julkkiksen sukulaislikka. Niin uteliaita on kaikki, että katsoa pitää. Älysivät vielä etukäteen mainostaa ja vinkata iltapäivälehdille ja lööpit loisti. Eipä ennen etukäteen koskaan ilmoitettu kuka uusi sisään menee. On ne saamarin fiksuja.
Fiksu tuo BB:n tuotantotiimi
4
251
Vastaukset
- tonkija
Olihan niiden pakko jotain keksiä ja tässä varmaan onnistuivatkin aika hyvin. Ilmaista mainosta joka puolelta ja rahat sitten rupusakilta veks.
- Sellaista...
Ihmiset tekevät heti mitä lehdissä sanotaan. Vaalit loistava esimerkki. Iltapäivälehdet päättivät ketä haluavat että kansa äänestää ja näin kävi.
Hävettää suuriosa Suomalaisista, jotka eivät tätä tajua. Media määrää Suomessa. - Tätsykkäinen
Olen seurannut BB-sarjaa usean vuoden ajan. Nyt meni maku sinä iltana kun niillä oli niitä sukuelimiä naamoissaan. Järkyttävän lapsellista ja sairasta koko tuotantotiimiltä, käsittämätöntä typeryyttä työntää tuommoista mauttomuutta ohjelmaan.
Aiemmin oli mielenkiintoista seurata. kuinka kukin siellä kestää, mutta nyt ohjelman sisältö...no, ei ole sanoja enää. Bai Bai! no eihän sitä oo mikään pakko katsoa pistä vaan tv kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850