No tere, mitäs mieltä ootte siitä kun maahanmuutajat kiusaavat suomalaisia kouluissa.
Vaikka yrittää olla ystävällinen tulee silti lyömään ja ryppyilemään. Ihan kuin ne yrittäis alistaa suomalaisia koululaisia. En siis tarkoita että kaikki maahanmuuttajat on sellaisia.
Maahanmuuttajat kiusaajia
38
2460
Vastaukset
- 1+1`=3
ne rassukat kuvittelee olevansa jotain jenkki gänstä äijiä?
voit syyttää ainoostaan tv:tä raukoilla on elämässä paljon opittavaa...- USM11
Onko sinusta kaikki maahanmuuttajat rassukkoita? Olet todella väärässä.
- Koulunpihan kovikset
USM11 kirjoitti:
Onko sinusta kaikki maahanmuuttajat rassukkoita? Olet todella väärässä.
Rennot, aggressiiviset ja itsevarmat maahanmuuttajamuksut nauttivat suomalaisten kakaroiden jäykkyydestä, pelokkuudesta ja nössömäisyydestä ja ottavat tilanteesta kaiken hyödyn itselleen. Joka monikulttuurisessa koulussa on selvä hierarkia: maahanmuuttajat huipulla, kantasuomalaiset pohjalla.
- höhhöh:(
Kiusaaminen on AINA väärin, oli tausta mikä tahansa. Kenties syynä yhteiskunnanpaineet ja media? entiiä
- tukari
Mie tierän tuon, munkin koulussa on pari mamua, yks alko kiusaa mua ja mun kamua seisakan lopussa, huono sille ku sen luokanvalvoja ol mun ts:sän ope, joka tykkäs meistä, nii valitettiin siitä sil ja monta kertaa se kututtiin kuulusteluihin jossa me oltiin mukana, järkättiin se pienluokalle jos on muitakin ongelmaoppilaita. Ny kasil ollaan otettu se kamun kaa vahittavaks (ollaan tukareita) nii ei enää ryppyile tai siit tulee viesti kotiin ja vanhemmat koululle.
- tyhmä kun on
öö kaikissa pienluokis ei oo ongelma lapsia... ooksä tyhmä tai jotain?
- itsietA w31
Heillä on ollut rankkaa, sillä he ovat joutuneet lähtemään kotimaastaan, ja heidän koko elämänsä on muuttunut. He purkavat vihaansa muihin.
- Despy
Ei aina ole kyse menneen traumoista. Meidän koulussa MaMu poika joka syntynyt Suomessa, erittäin väkivaltainen ja kiusaa. Kaikkea yritetty...(ala-aste)koulumme kuuluu jopa tuohon paljon ylistettyyn KiVa-systeemiin. On ollut keskusteluja koulussa, Ollut yksityiskeskuskusteluja vanhempien kanssa...mikään ei auta. Vanhemmat kuittaa kaiken rasismilla. Vaikka siis monet perheet ottaneet yhteyttä ja esim. valokuvia näytetty vanhemmille mustelmista joita ko.poika aiheuttanut.
Mennyt totaalisesti usko tuohon KiVa systeemiin, voihan sitä puhua täältä ikuisuuteen mutta jos mikään ei muutu niin onko tehokasta?
Muut tahot on hiljaa(lastensuojelu ym.) - "pitää ymmärtää"-linjalla. - Joo-ojoo-o
Ei mulle ole koskaan ulkomaalaiset päätään aukoneet, ihme kyllä. Pari homohurria soitti suutaan, mutta loppu aika lyhyeen se. (Ruotsalaiset ovat kaikista säälittävimpiä, ne eivät uskalla, eivätkä osaa tapella)
Olin itse enemmän kiusaajan roolissa, somalit olivat aina listani kärjessä (huonossa mielessä).- Koulunpihan kovikset
"Ruotsalaiset ovat kaikista säälittävimpiä, ne eivät uskalla, eivätkä osaa tapella"
Ruotsissa maahanmuuttajalapset ja -nuoret dominoivat vielä voimakkaammin kantaruotsalaisia svenssoneita. Ymmärrän täysin. Noin ehkä toimisin vastaavissa oloissa itsekin. Elämä on raakaa taistelua vallasta ja statuksesta. Mikä otetaan, se pidetään, jos pystytään. Ruotsalaisilla on hyvät lähtökohdat elintason puolesta mutta huonot valmiudet psykologian kannalta. Joskus tuhat vuotta sitten karaistuneet viikingit olivat koko Euroopan kauhu, mutta tänä päivänä jopa suomalaiset halveksivat ruotsalaisia. Heikkoutta halveksitaan aina. Ihminen ihailee vahvuutta, petomaisuutta ja voimaa. Se on peritöä kivikaudelta eikä tule katoamaan minnekään.
- ääliöt
Ne vitun ääliöt sais häätää pois maasta.
- utopia11
"Ne ***** ääliöt sais häätää pois maasta." - sanoj ääliö :)
- lääp
utopia11 kirjoitti:
"Ne ***** ääliöt sais häätää pois maasta." - sanoj ääliö :)
sanoi utopia11 paska päää!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scheiße - wertuers
Oikeasti? D::D
- DonKnox
Ainoa kieli jota ne kusipäät ymmärtävät on väkivalta. Väkivaltaa tulee käyttää harkiten jottei jää kiinni ja kunnolla jotta se tehoaa. Toinen mahdollisuus on terrori. esim nimettömät uhkaus soitot, uhkauskirjeet, kusipään perheen omaisuuden vandalisoiminen esim polta niiden auto. Häpäise niiden koti sian verellä postiluukusta yms yms yms.
Tee soitot käytetyllä kännykällä prepaid liittymällä nämä ostat käteisellä. Kännnystä akku pois heti puhelun jälkeen ja muuten pidät sitä ilman akkua jossain piilossa. kirjeet tehdään leikkaa liimaa menetelmällä hanskat kädessä jottei jää mitään jälkiä jotka voidaan yhdistää sinuun. eli ollaan fiksuja ja varovaisia.- James-95
Ja katsokaa ettei hilsettä tai hiuksia tipu kirjeeseen. Olkaa myös aivastamatta kirjettä päin.
- Pois maasta
Jos nimettömiä kirjeitä haluaisi lähettää, ei siihen mitään leikkaa-liimaa-menetelmää pidä käyttää jos saksii lehdistä kirjaimia ja yhdistää ne paperille. Turvallisin keino lähettää nimettömiä kirjeitä on käyttää tavallista lasertulostinta, semmoisen paperin tekijää kun ei mitenkään voi jäljittää. Paperiin ei kannata kirjoittaa mitään semmoista mistä voisi saada rangaistuksen, eli kannattaa pysyä laillisuuden puolella.
Mutta muuten olen sitä mieltä että väkivalta ja ilkivalta ei kannata. Sen sijaan kannattaa äänestämällä yrittää vaikuttaa maan päättäjiin niin että Suomeen saataisiin vaikka kuolemanrangaistukset ja kovat rangaistukset maahanmuuttajarikollisille. Maahanmuuttajista ei ole muuta kuin haittaa kaikille ja ulkomaalaisrasistit ovat yhteiskunnan syöpä.
- ...
Ei se KivaKoulukaan tietysti kaikkea voi ratkaista, jos on kotona ongelmia eikä vanhemmat kasvata tai jos on vaikka häiriintynyt. Silloin tarvitsee ihan toisenlaista apua, mutta asiaan puuttuminen on joka tapauksessa oikea viesti. Häiriintynyt oppilas pitää tietysti siirtää sopivaan kouluyhteisöön, jossa hänen ongelmiinsa voidaan erityisesti keskittyä. Eikö KivaKoulu tosiaankaan anna tähän mitään toimintaohjeistusta?
- Huolestunut äiti
Onko kenelläkään kokemusta siitä kuinka voisi puuttua siihen, kun maahanmuuttajanuori harjoittaa todella kamalaa häirintää toista oppilasta kohtaan? Minulla on yläasteella lapsi, joka on joutunut ykisttäisen todella ovelasti kiusaavan maahanmuuttajan kohteeksi. Tämä poika esimerkiksi lyö, potkii ja mustamaalaa (kertoo valheita lapseni seläntakana muille) lastani jatkuvasti. Tilanteen tekee vaikeksi se, että hän kertoo opettajille aivan päinvastaista, vaikka minun lapseni on joutunut lääkärinkiin saatuaan voimakkaan potkun rintaansa. Kun otin ensimmäistä kertaa yhteyttä kouluun, he kutsuivat kummatkin perheet koululle juttelemaan. Minut leimattiin siellä rasistiksi, samoin lapseni. (olemme kyllä jotakin ihan muuta....). Koulu suhtautuu äärimmäisen varovasti asiaan, koska opettajat selvästi pelkäävät saavansa maahanmuuttajavihamielisen maineen.
Soitin myös pojan äidille kerran, mutta tämä vain huusi suoraa huutoa ja haukkuin minua.
Poikani on aivan onneton. Jos hän puolustatuu, joutuu hän ongelmiin, koska koulu tietenkin tulkitsee, että "sana sanaa vastaan - kummatkin ovat syyllisiä". Nyt hän yrittää vältellä tätä poikaa, mutta poika jatkaa häirintää. Joka kerta kun olen yhteydessä kouluun ja opettajat keskustelevat kiusaajan kanssa, hän kostaa lapselleni. Tuo kiusaaja on selvästi päättänyt estää minun lapseni sosiaalisen elämän täysin.
Ideoita mitä voisin tehdä? (Kiitos kun ette vastaa mitään rasisista, koska en todellakaan halua vajota niin alas.)- PianPaskaRoiskuu
Pesäpallomailaa kaaliin niin ettei paska sisällä pysy. Muslimi on rikollinen rotta joka ei opi mitään. Kätsää että opettajat ovat rikollisen puolella. No pian kivittävät naisopettajat kuoliaaksi koulunpihalla.........
Kännyköissä on nykyään kamera ja äänitallennin. Niitä voi käyttää todisteiden keräämiseen, kunhan muistaa salakuuntelun ja -katselun rajat.
- grfge
jos se manne on yli 15, haasta se mamu oikeuteen, saatte korvauksia ja mamut joutuu kadulle
- Huolestunut äiti
Ei ole vielä 15 vuotta. En myöskää halua ajaa ketään kadulle, enkä halua korvauksia, vaan lapselleni turvallisen kouluympäristön, jossa on kiva opiskella.
Olisko kukaan onnistunut lopettamaan tällaista häirintää? - Säiliöautoilija
Olen toisesta maasta, mutta syntynyt suomessa ja elänyt kokoaikani , olen kiusattu ja yksinäinen ihminen ja minua oikeasti ärsyttää noi muhammed nimiset ihmiset. Ja en pidä noista ihmisistä. Kokeen aikana ne puhuvat jne... ymmärrän hyvin näkemyksenne mutta kaikki eivä ole sellaisia. Mutta suurin osa silti.
- Mielikuvamatka
Meiän luokka teki semmosen "mielikuvamatkan" Suomeen ja ryssät hyökkäs tänne. Sit kaikkien piti lähteä jonneki Afrikkaan maahanmuuttajiks ja sillä "matkalla" oltiin Afrikkalaisessa koulussa, ja kaikki kiusas ja haukku meitä.
Että semmoista KiVa-koulu kampanjalla opetetaan vieraiden maiden koululaisten vieraanvaraisuudesta.
Tuon mukaan kun mennään vieraaseen maahaan, sinut heti raiskataan ja
tapetaan = opetetaan että muistamaista tulevat on kiusaajia.
Ja siinä piti eläytyä mamun oloihin. Ollaan kaverien kanssa otettu jotain mamuja porukkaan, puhuu ihan taroeeks hyvin suomea, osaa perussanoja yms. muodostaa yksinkertaisia lauseita. No, paremmin kirjoittavat ja puhuvat suomea kuin SPURDJO SPRÄDJÖ- ES-JONNET.
Ihan kivoja tyyppejä ne on (niin mamut kuin es-jonnet)- Mielikuvamatka
Sori kirjoitusvirheet, kirjoitusasentoni ei ole ihanteellinen...
- adw45
Vitun mannet tunkee eka meijän maaha ja sitten vielä alkaa pelleillä, takas sinne Romaniaansa leikkimään jätii hameilla ja sianpaskalla.
- neiti98...
Suolaa persuksille niin asiat järjestyy
- Jotain rajaa...
Ärsyttää iha mrkeleesti kun ne voi kiusata jotain mutta sitten kun ite sanot jotain nokkelaa niille niin heti leimataan rasistiksi.
- 077998199314371
sama.. tulee tänne vittuilemaan ja kiusaamaan, oisivat kiitollisia että pääsivät parempiin oloihin..
- seksi on elämä
ne tarvii vain seksii:D antakaa niille suihin ja sitten rynkyttäkää niitä kunnolla, ne on vain takakireitäXD
- 454546745745
kato tänne ne sitte tulee kiusaamaan ja tekemään kaikkee rikoksii
- TavisVain
Ei se oo ihme että Breivikkejä alkaa siunaantua, kun lukee ja katsoo matskua väkivaltaisten maahanmuuttajalähiöiden tapahtumista. Jos itse olisin joutunut moisten harrastaman rasistisen rääkkäämisen kohteeksi, niin olisi epäilemättä vereni kuohahtanut siinä määrin ettei päättäväinen toiminta asian ratkaisemiseksi oman käden oikeuden kautta olisi ollut kaukana. Löperö maahanmuuttopolitiikka luo Breiviikkejä.
- jonnevaan1
454546745745 ihan totta :DD
- Pois maasta
Kun olin vielä itse koulussa, niin tuo oli ihan arkipäivää. Maahanmuuttajataustaiset olivat kaikkein pahimpia ja väkivaltaisimpia kiusaajia. Juuri tämän takia maahanmuuttoa pitää kiristää ja rikolliset maahanmuuttajat perheineen karkottaa pois. Ulkomaalaiset kiusaajat ovat pelkkiä rasisteja ja jos joku semmoinen tekee jotakin, niin soitto vain hätäkeskukseen. Numero on 112 ja se kannattaa jokaisen koululaisen painaa mieleen. Maahanmuutto ei ole rikkaus, vaan kirous suomalaisille.
- Huolestunutvarmasti
Juu kaksi maahanmuuttaja tänään oli hakannu poikaani ja antanut päällään tällin poikani päähän . . . .ihan hupina . . . siis ei näkyvää syytä. Poikani on lievästi kehitysvammainen sosiaalisten tilanteiden lukemisessa. Onneksi vahingossa kertoi asiasta kotona. Koulut on kohta kusessa kun pitää vain karsia resursseja rahan puutteen vuoksi kun valvonnan pitäisi vain lisääntyä esim .välitunneilla. Poliisiasia eli rikosilmoituksia vaan tekemään ja kouluun painetta, että sinisilmä/norsunluutorni opettajat heräävät ja aukaisevat silmänsä. Vartijoita kohta kouluun tarvitaan.
- wertuers
Vedä niitä turpaan!
- jumanythiljaa
vitun vittu älkää pls jaksako saarnata täällä ja riidellä olemattomista paska jutuista. KAI SE NY SELVÄÄ ON ETTÄ NE ON JOKO KIUSAAJIA TAI EI.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053