27 v. tyttö etsii liikunnallista seuraa, mutta myös ystäviä kahvitteluun, leffaan, kaupungilla ja kaikenlaiseen. Liikunnassa en ole ihan aloittelija, mutta en nyt ihan pro:kaan. Lajeista menee ryhmäliikuntatunnit (body pump, spinning, functional training ym.), lenkkeily (kolmas puolimaraton lauantaina), sulkapallo (vähän jäänyt, kun pelikaveri muutti muualle), pyöräily, uinti silloin tällöin, vaeltaminen ja uutena juttuna olen innostunut melomisesta, oma kajakki on tosin vasta haaveissa.
Muutoin lempipuuhia ovat sisustaminen ja kokkailu. Leffoissa menee melkein kaikki, ne suolenpätkäkuvat tosin voi jättää väliin. Musiikissa melko kaikki ruokainen, nyt soi eniten Jenni Vartianen ja muut radiohitit. Olen asunut Jyväskylässä jo nelisen vuotta, mutta jotenkin sellaisten sydänystävien saaminen tällä iällä ei oo enää niin helppoa kuin alle kakskymppisenä. Vaikka oonkin luonteeltani sosiaalinen, iloinen ym. Koulutuksesta sen verran, että viimeistään jouluun mennessä on maisterin paperit taskussa.
Mulle elämässä tärkeitä asioita ja arvoja ovat rehellisyys, toisen kunnioittaminen, perhe, terveys. Baareilusta vielä sen verran, että käyn, mutta melkoisen harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa :) Tupakointi on musta aika ällöttävää, se tietysti sotii noita mun arvoja vastaan.
Mutta jos olet yhtään samanhenkinen ihminen, mies tai nainen, laita viestiä :)
Liikunnallista seuraa JKL
touhutytto84
1
199
Vastaukset
moi touhutyttö huomasin ilmoituksesi olen mies jyväs seudulta olis mukava löytää pelikaveri vaikka sulkapalloon pelikaverille synty perheen lisäsäystä eikä ole kiireiltään ehtinyt mutta tavoittaa sähkopostilla [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27117593Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18812491Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736222MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny345158Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään775048Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.574184Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja513773Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003702NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun673486Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463169