Onkos ideoita mistä kannattaa rueta etsimään vikaa kun webaston 5A sulake palaa parin sekunnnin kuluttua kun on painanut liekin kuvaa?
Webasto
4
124
Vastaukset
- TI-harrastaja?
vika on Webastossa. Kysymysestäsi voidaan vetää johtopäätös, että et oikein ymmärrä laitteen toimintaperiaatetta ja hakuammunalla voi tuooa kalliiksi korjaa.
Siis vie osaavaan Webaston huoltoliikkeeseen. Ei se paljoa enenpää maksa kuin tuo "hakuammunta" ja tulee ainakin kuntoon kerralla. Suosittelen, että vaihdat sulakkeen isompaan kun tuo 5A vaikuttais olevan liian hento. Tai sitten vebastolle menevissä kaapeileissa on oikosulku.
- suolen neuvontapalve
tuohan on todella loistava idea kasvattaa sulakekkokoa ja lopuksi rautanaula jos mikään paikka ole jo siihen mennessä palanut.
- Oiva keino
suolen neuvontapalve kirjoitti:
tuohan on todella loistava idea kasvattaa sulakekkokoa ja lopuksi rautanaula jos mikään paikka ole jo siihen mennessä palanut.
Sulakkeen suurentaminen on mainio konsti löytää vikakohta. Täytyy vaan olla tarkkana ja poistaa sulake ennen kuin koko auto palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184141Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1391828- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91184Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 102711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681