mies jonka tapasin

Elsa kysyy

Tapasin erään miehen tänään ja ainakin minun puolelta ilmassa oli sähköä tai jotakin. Mitä hän tuumaa ja onko tässä järkeäkään?

10

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      mies oli juuri sinun tyyppiäsi, siksi sinä villiinnyit :-)
      etene ja katsele hitaasti, odota mitä hänen puoleltaan kuuluu.
      nauti toki tunteestasi, se osoittaa että olet rakkaudennälkäinen ja että sinulla on paljon annettavaa!

t: Keskiyö

• Elsa kysyy

Kiitän. Mitä sinä luulet hänen aatoksistaan?

• Hei
      mies kiinnostui sinusta kyllä. mutta, onkohan hän aivan vapaa, se ei ole vielä täysin selvää.
      sinulla on hyvä energiavirta ja asiat kunnossa, näen keltaista ympärilläsi.
      nyt olisi muutenkin hyvä aika tehdä asioita, joita olet siirtänyt myöhempään ajankohtaan.
      lähelläsi on joku nainen, joka tarvitsee apua. ehkä joutaisit hieman auttamaan, siitä saisit hyvän olon itsellesi.

• Elsa kysyy

Autan toki, sitä teenkin kokoajan ympäristössä.

No olisiko ympäristössä muita miehiä, jotka olisivat sitten kiinnostuneita minusta tai tulisivat olemaan kunhan kohdataan? Kai nyt minullekkin olisi joku olemassa?

Yksi humanitäärinen työ olisi myös mahdollinen, mutta sieltä ei vielä olla vastattu mitään, joten täytynee tyytyä vielä toistaiseksi nykyiseen?

• Hei
      minusta tuntuu, että olemme puhuneet siitä työstä jo aikaisemminkin.
      älä kuitenkaan tee kaikkea ilmaiseksi, sinun täytyy elääkin. ja jätä hieman voimia omaan käyttöösi.

kyllä sinun kiltistä luonteesta pidetään ja näen miehiäkin elämässäsi.
      et vain ole ollut sellaisissa paikoissa, missä heitä liikkuu.
      vaihda reviiriä, liiku toisenlaisessa maastossa, käy toisessa kaupassa, jne.

näen sinun menevän johonkin näyttelyyn miehen kanssa.

• Elsa kysyy

Hei,

ollaan kyllä puhuttu työstä kerran sinun kanssasi. Edelleen se kummittelee ja olen tosiaan tyytymätön työhöni kaiken kukkuraksi.

Täytyy varmaan kokeilla tuota reviirin vaihtoa tosiaan, ehkä se auttaa. Kyllä minä käyn ulkona jne. eli mahdollisuudet pitäisi olla, mutta ei vaan löydy mieluisia.

Mistähän tuon näyttelymiehen oikein löydän ja onko kyseessä romanttinen suhde tai jotakin? Näkyisikö mitään tuntomerkkejä hänestä? Edes jotakin?

• Elsa kysyy

Viikonloppuna tapasin yhden miehen. Numeroni annoin. Saas nähdä kuuluuko hänestä nyt sitten mitään. Sellainen tumma tämä oli. Saakohan tästä mitään tolkkua. Mukavaa oli joka tapauksessa.

• Hei
      tuo on juuri oikein, ota kohtaloa kädestä kiinni ja anna mennä. sillä tavalla varmasti onnistut ihmissuhderintamalla.
      odota ja katso, kyllä hän vielä eteesi tulee.

• Elsa kysyy

Uskon myös niin. Viimeistään viikonloppuna. Saatko hänestä mitään selvää, että minkälainen on miehiään?

• Hei
      hän on ihan kiva ja rehellinen ihminen. otapa sinä vuorostasi selvää ja kerro hänelle itsestäsi, teillä voisi olla kivaa yhdessä. saat sillä tavalla myös mielesi pois työasioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe