Michael Jackson: life of an icon

saysaysay

Tälläinen dokumentti julkaistaan parin kuukauden päästä. Käykää tsekkaa traileri ja suomenkielisen selostus Michael Jackson blogista: http://mjacksonfinland.blogspot.com/

TÄTÄ ON TODELLA PALJON ODOTETTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Q.Q.Ä

      Noniin vihdoinkin alkaa tulemaan kunnon dokumentteja eikä mitään pikaisia rahastusdokkareita. Ainakin trailerin perusteella vaikuttaa lupaavalta.

    • gfdtytyr

      TARINA 'POPIN KUNINKAASTA' YSTÄVÄN DAVID GESTIN TUOTTAMANA. MUKANA IHMISET, JOTKA TUNSIVAT HÄNET PARHAITEN KUTEN PERHEENJÄSENET KATHERINE JACKSON, TITO JACKSON JA REBBIE JACKSON

      DVD JA BLU-RAY™ 2.11.2011

      Valmistaudu matkaan uutisotsikoiden taakse kun tuottaja ja tv-tähti David Gest, Michael Jacksonin äiti Katherine, veli Tito, sisko Rebbie ja yli 50 ystävää, ikätoveria ja yhteistyökumppania jakavat intiimejä ja kiehtovia tarinoita laulajan elämästä. Universal Pictures International Home Entertainment julkaisee 2.11.2011 esiintymismateriaalin lisäksi ennenäkemättömiä perhevalokuvia sisältävän DVD:n ja Blu-ray:n™. Michael Jackson: The Life of an Icon on väkevä selonteko tähden elämästä, tarjoillen tuoretta sisäpiirin tietoa hänen nuoruusvuosistaan Jackson 5 -yhtyeessä, hänen nousustaan maailmantähteyteen sekä viimeisistä hetkistä ennen hänen äkillistä kuolemaansa vuonna 2009.

      Andrew Eastelin ohjaama ja Michael Jacksonin läheisen lapsuudenystävän David Gestin tuottama Michael Jackson: The Life of an Icon tarjoaa Katherine Jacksonille ensimmäisen tilaisuuden kertoa oma tarinansa Michaelin kasvatuksesta Garyssa, Indianassa, hänen suhteestaan Michaelin isään Joeen, hänen tuestaan pojalleen oikeuskäsittelyjen aikana sekä hänen ajatuksistaan poikansa elämästä niiden jälkeen. Rebbie Jackson, Michaelin vanhin sisar, antaa harvinaisen haastattelun ja kertoo tähden lapsuudesta ja varttumisesta Garyssa, Indianassa, hänen vaikeuksistaan suhteessaan isäänsä Joeen, hänen epätavallisesta siteestään äitiinsä Katherineen sekä hänen myöhempien vuosien alamäestään. Gestin toinen paras ystävä, Michaelin veli Tito, tarjoaa syväluotaavan katsauksen Jacksonin historiaan ja siihen mitä perhe kävi läpi sensaatiomaisen hyväksikäyttöoikeudenkäynnin aikana vuonna 2005.

      Michaelin äiti Katherine sanoo, “Michael Jackson: The Life of an Icon on todella merkittävä elokuva, joka vangitsee poikani oikean luonteen, älyn sekä herkkyyden. Tuottaja David Gest vie sinut tunteiden vuoristorataan, joka saa ihmiset sekä kyyneliin, että ymmärtämään kuka mies musiikin takana oli ja on.”

      Tuottaja ja läheinen ystävä David Gest sanoo, ”Olen yrittänyt esittää Michaelin todella yksiselitteisessä valossa. Olen viettänyt viimeiset 15 kuukautta matkustaen ympäri maailmaa haastattelemassa ihmisiä, jotka olivat hänen elämässään kaikkein tärkeimpiä. Uskon tämän elokuvan viihdyttävän, mutta samassa suhteessa myös opettavan ihmisiä siitä, kuka todellinen Michael Jackson oli. Toivon tämän palvelevan viimeisenä testamenttina siitä mytötunnosta ja rakkaudesta, jota hänellä oli koko ihmiskuntaa kohtaan. Hän oli todella monimutkainen yksilö ja tämä elokuva paljastaa hänen luonteensa kaikki eri kasvot.”

    • DaMJKing

      Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦̼̻̼̭͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉͜ ̀̐̀͢ ͇̜͈Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀͏̝̳̬̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ ͮ͐̃ͫ ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰͍̻̠̹̭̟̱̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚ ̻ͧͫͨ ͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠̤̳̰̻͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦͜ ̼̻̼̭ ͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉͇̜͈ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉̀̐̀͢Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀ ͏̝̳̬ ̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆ ̈́̀̂ ͍̻̠̹̭̟̱ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚̻ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓[Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨ ͣ͋ͯ̂ ͍̻̠̹̭̟̱͋͢͠͠ͅa̷͚̻͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜ ̤̳̰̻ Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦̼̻̼̭͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉͜ ̀̐̀͢ ͇̜͈Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀͏̝̳̬̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ ͮ͐̃ͫ ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰͍̻̠̹̭̟̱̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚ ̻ͧͫͨ ͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠̤̳̰̻͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦͜ ̼̻̼̭ ͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉͇̜͈ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉̀̐̀͢Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀ ͏̝̳̬ ̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆ ̈́̀̂ ͍̻̠̹̭̟̱ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚̻ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓[Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨ ͣ͋ͯ̂ ͍̻̠̹̭̟̱͋͢͠͠ͅa̷͚̻͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜ ̤̳̰̻ Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦̼̻̼̭͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉͜ ̀̐̀͢ ͇̜͈Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀͏̝̳̬̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ ͮ͐̃ͫ ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰͍̻̠̹̭̟̱̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚ ̻ͧͫͨ ͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠̤̳̰̻͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦͜ ̼̻̼̭ ͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉͇̜͈ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉̀̐̀͢Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀ ͏̝̳̬ ̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆ ̈́̀̂ ͍̻̠̹̭̟̱ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚̻ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓[Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨ ͣ͋ͯ̂ ͍̻̠̹̭̟̱͋͢͠͠ͅa̷͚̻͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜ ̤̳̰̻ Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦̼̻̼̭͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉͜ ̀̐̀͢ ͇̜͈Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀͏̝̳̬̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ ͮ͐̃ͫ ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰͍̻̠̹̭̟̱̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚ ̻ͧͫͨ ͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠̤̳̰̻͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦͜ ̼̻̼̭ ͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉͇̜͈ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉̀̐̀͢Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀ ͏̝̳̬ ̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆ ̈́̀̂ ͍̻̠̹̭̟̱ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚̻ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓[Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨ ͣ͋ͯ̂ ͍̻̠̹̭̟̱͋͢͠͠ͅa̷͚̻͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜ ̤̳̰̻ Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦̼̻̼̭͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉͜ ̀̐̀͢ ͇̜͈Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀͏̝̳̬̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ ͮ͐̃ͫ ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰͍̻̠̹̭̟̱̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚ ̻ͧͫͨ ͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠̤̳̰̻͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦͜ ̼̻̼̭ ͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉͇̜͈ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉̀̐̀͢Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀ ͏̝̳̬ ̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆ ̈́̀̂ ͍̻̠̹̭̟̱ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚̻ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓[Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨ ͣ͋ͯ̂ ͍̻̠̹̭̟̱͋͢͠͠ͅa̷͚̻͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜ ̤̳̰̻ Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦̼̻̼̭͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉͜ ̀̐̀͢ ͇̜͈Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀͏̝̳̬̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ ͮ͐̃ͫ ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰͍̻̠̹̭̟̱̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚ ̻ͧͫͨ ͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠̤̳̰̻͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦͜ ̼̻̼̭ ͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉͇̜͈ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉̀̐̀͢Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀ ͏̝̳̬ ̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆ ̈́̀̂ ͍̻̠̹̭̟̱ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚̻ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓[Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨ ͣ͋ͯ̂ ͍̻̠̹̭̟̱͋͢͠͠ͅa̷͚̻͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜ ̤̳̰̻ Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦̼̻̼̭͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉͜ ̀̐̀͢ ͇̜͈Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀͏̝̳̬̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ ͮ͐̃ͫ ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰͍̻̠̹̭̟̱̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚ ̻ͧͫͨ ͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠̤̳̰̻͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦͜ ̼̻̼̭ ͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉͇̜͈ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉̀̐̀͢Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀ ͏̝̳̬ ̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆ ̈́̀̂ ͍̻̠̹̭̟̱ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚̻ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓[Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨ ͣ͋ͯ̂ ͍̻̠̹̭̟̱͋͢͠͠ͅa̷͚̻͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜ ̤̳̰̻ Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦̼̻̼̭͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉͜ ̀̐̀͢ ͇̜͈Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀͏̝̳̬̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ ͮ͐̃ͫ ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰͍̻̠̹̭̟̱̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚ ̻ͧͫͨ ͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠̤̳̰̻͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦͜ ̼̻̼̭ ͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉͇̜͈ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉̀̐̀͢Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀ ͏̝̳̬ ̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆ ̈́̀̂ ͍̻̠̹̭̟̱ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚̻ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓[Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨ ͣ͋ͯ̂ ͍̻̠̹̭̟̱͋͢͠͠ͅa̷͚̻͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜ ̤̳̰̻ Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦̼̻̼̭͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉͜ ̀̐̀͢ ͇̜͈Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀͏̝̳̬̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ ͮ͐̃ͫ ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰͍̻̠̹̭̟̱̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚ ̻ͧͫͨ ͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠̤̳̰̻͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜Ȧ͊͛҉̶̴̛̳͇͔̫̦̺̦͜ ̼̻̼̭ ͚̦̘͓̘̮͓̥͉̰͍̜͓̝͉͇̜͈ͭ͋̂ͦ͛̍͗̉ͮͫ̌̉̀̐̀͢Ả̎ͯ̀ͧ̌̋ͫͬ̇͏̀ ͏̝̳̬ ̖͉̗̠̠͇̯̟͈̮̬͘Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆ ̈́̀̂ ͍̻̠̹̭̟̱ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨͣ͋ͯ̂͋͢͠͠ͅa̷͚̻ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓[Ą̦̰̙̮̰̬̮͓͓̜̤̅͆̉ͮ͐̃ͫ̐͡ͅͅa̼̪͖̖̻̲̰̿͐̆̈́̀̂ͥ͆ͥ̈́̽̾ͨ ͣ͋ͯ̂ ͍̻̠̹̭̟̱͋͢͠͠ͅa̷͚̻͈̬̰̩͉͇̻̤͕͙̠ͧͫͨ͌͐͑̎̐͒̓ͨ̉ͪ̐́̉̎̚͜ ̤̳̰̻

    • eertrtrftg

      Joko siinä kerrotaan miten sairaasti se käytti lapsia hyväksi että kaikki fanitkin sen jo uskoo? Toivottavasti..ettei jäis enää epäselvyyksiä tyhmimmillekään......

      • Ei tietenkään

        kerrota. Tämä on katsos faktuaalinen dokumentti, eikä mikään sinun fantasiadokkarisi.


      • eertrtrftg
        Ei tietenkään kirjoitti:

        kerrota. Tämä on katsos faktuaalinen dokumentti, eikä mikään sinun fantasiadokkarisi.

        Minun fantasioihin ei kuulu pedofiili tai pikkulapset..sinun näköjään..


      • Itse asiassa
        eertrtrftg kirjoitti:

        Minun fantasioihin ei kuulu pedofiili tai pikkulapset..sinun näköjään..

        juuri sinun fantasioihisi näyttää pikkulapset kuuluvan eertrtrftg. En tiedä ketään muuta, joka kirjoittelisi asiasta jatkuvasti foorumeilla. Ajatteletko koskaan muuta kuin seksiä lasten kanssa?


      • Oletarkkana
        Itse asiassa kirjoitti:

        juuri sinun fantasioihisi näyttää pikkulapset kuuluvan eertrtrftg. En tiedä ketään muuta, joka kirjoittelisi asiasta jatkuvasti foorumeilla. Ajatteletko koskaan muuta kuin seksiä lasten kanssa?

        eertrtrftg kai tiedät että tuo on kunnianloukkaus tai joku muu nimike kun joku haukkuu sinua lapsiinsekaantujaksi?:)


      • Louggaus
        Oletarkkana kirjoitti:

        eertrtrftg kai tiedät että tuo on kunnianloukkaus tai joku muu nimike kun joku haukkuu sinua lapsiinsekaantujaksi?:)

        mene vaan tekemään rikoisilmoitus tuosta joka väittää että haaveilet seksistä lasten kanssa, pitäis miettiä mitä kirjoittelee.


      • ööööööööööööö???
        Louggaus kirjoitti:

        mene vaan tekemään rikoisilmoitus tuosta joka väittää että haaveilet seksistä lasten kanssa, pitäis miettiä mitä kirjoittelee.

        No eikös tuosta eertrtrftg'stä juuri rikosilmoitus pitäisi tehdä, kun hän täällä jatkuvasti sanoo ihmisiä lapsiinsekaantujiksi???


      • Voimia luusereille
        ööööööööööööö??? kirjoitti:

        No eikös tuosta eertrtrftg'stä juuri rikosilmoitus pitäisi tehdä, kun hän täällä jatkuvasti sanoo ihmisiä lapsiinsekaantujiksi???

        Eihän se sano kun Mikestä ja jostain muusta joka ensin haukkui:)..Eikä toi tosi outo nimimerkki eertrtrftg ole ensin haukkunu ketään..Sehän vaan sanoo oman näkemyksen Mikestä ja jostain joka haukkuu että fantasioi lapsesta:)..


      • Asianajaja 80
        ööööööööööööö??? kirjoitti:

        No eikös tuosta eertrtrftg'stä juuri rikosilmoitus pitäisi tehdä, kun hän täällä jatkuvasti sanoo ihmisiä lapsiinsekaantujiksi???

        No täällä voi varmaan olla aika monta jotka puhuvat mitä sattuu..ja eihän toi nimimerkki ole ketään sanonu lapsiinsekaantujaksi..paitsi tuo yksi. Eihän se ole väittäny muita lapsiinsekaantujaksi kuin kuollutta pop laulajaa jota jopa syytettiin siitä..Eihän se ole sanonu muuta kun että uskoo että se jackson sekaantui..ja joku fani haukkui heti että haaveilee lapsista..jos oikeudessa oltaisinn se joka haukkui lapsiinsekaantujaks häviäis..Toi fani hyökkäsi ensin..


      • En ole koskaan
        Asianajaja 80 kirjoitti:

        No täällä voi varmaan olla aika monta jotka puhuvat mitä sattuu..ja eihän toi nimimerkki ole ketään sanonu lapsiinsekaantujaksi..paitsi tuo yksi. Eihän se ole väittäny muita lapsiinsekaantujaksi kuin kuollutta pop laulajaa jota jopa syytettiin siitä..Eihän se ole sanonu muuta kun että uskoo että se jackson sekaantui..ja joku fani haukkui heti että haaveilee lapsista..jos oikeudessa oltaisinn se joka haukkui lapsiinsekaantujaks häviäis..Toi fani hyökkäsi ensin..

        sanonut eertrtrftg'iä lapsiinsekaantujaksi. Hän sanoi ensin, että minun fantasiohini kuuluu näköjään pedofiili ja pikkulapset (eikä tapansa mukaan antanut todisteita). Minä sanoin sen faktan, että hän kirjoittelee täällä palstalla jatkuvasti lapsiinsekaantumisesta. Jos hän kerran lähes päivittäin siitä kirjoittelee, pakosti hän myös ajattelee sitä. En sanonut, että hän fantasioi siitä itse. Eikä minua pahemmin kiinnostakaan mitä eertrtrfg tekee/ei tee lasten kanssa...


      • Asianajaja1972
        En ole koskaan kirjoitti:

        sanonut eertrtrftg'iä lapsiinsekaantujaksi. Hän sanoi ensin, että minun fantasiohini kuuluu näköjään pedofiili ja pikkulapset (eikä tapansa mukaan antanut todisteita). Minä sanoin sen faktan, että hän kirjoittelee täällä palstalla jatkuvasti lapsiinsekaantumisesta. Jos hän kerran lähes päivittäin siitä kirjoittelee, pakosti hän myös ajattelee sitä. En sanonut, että hän fantasioi siitä itse. Eikä minua pahemmin kiinnostakaan mitä eertrtrfg tekee/ei tee lasten kanssa...

        Sinä kyllä sanoit että hänen fantasioihin kuuluu lapsiin sekaantuminen? ja että sen fantasioihin kuuluu kyseiset asiat?..Mutta sinä aloitit kaiken ensin katalyytillä..Et voi todistaa onko hän kirjoittanut täällä eri nimillä vai joku muu? Hän kutsui herra Jacksonia pedofiililksi josta oli aikoinaan vähän todisteita, mutta kukaan herra Jacksonin perikunta ei varmaan haasta oikeuteen. Mutta sinut voi jos et pyydä anteeksi:(


      • En edelleekään ole
        Asianajaja1972 kirjoitti:

        Sinä kyllä sanoit että hänen fantasioihin kuuluu lapsiin sekaantuminen? ja että sen fantasioihin kuuluu kyseiset asiat?..Mutta sinä aloitit kaiken ensin katalyytillä..Et voi todistaa onko hän kirjoittanut täällä eri nimillä vai joku muu? Hän kutsui herra Jacksonia pedofiililksi josta oli aikoinaan vähän todisteita, mutta kukaan herra Jacksonin perikunta ei varmaan haasta oikeuteen. Mutta sinut voi jos et pyydä anteeksi:(

        sanonut, että eertrtrfg'n fantasioihin kuuluu hänen itsensä lapsiin sekaantuminen. Hän itse väittää Michael Jacksonin sekaantuneen lapsiin, eikä koskaan anna todisteita tästä (mitkään wikileaksin feikkiartikkelit eivät ole ''todisteita''). Selvästi hän fantasioi Jacksonin hyväksikäyttäneen lapsia, kun hän siitä aina puhuu. Eikä ole vaikea päätellä, että hän se täällä kirjoittelee, kun nimimerkki on aina joku ertretre tai eertrtrtrtfg. Toisin kuin hänellä, minulla ei ole tapana syytellä muita ilman todisteita.
        Ja voin toki pyytää anteeksi vihjailujani, jos hän pyytää anteeksi vihjailuaan siitä, että minä fantasioin lapsista ja pedofiileistä.


      • saysaysay
        En edelleekään ole kirjoitti:

        sanonut, että eertrtrfg'n fantasioihin kuuluu hänen itsensä lapsiin sekaantuminen. Hän itse väittää Michael Jacksonin sekaantuneen lapsiin, eikä koskaan anna todisteita tästä (mitkään wikileaksin feikkiartikkelit eivät ole ''todisteita''). Selvästi hän fantasioi Jacksonin hyväksikäyttäneen lapsia, kun hän siitä aina puhuu. Eikä ole vaikea päätellä, että hän se täällä kirjoittelee, kun nimimerkki on aina joku ertretre tai eertrtrtrtfg. Toisin kuin hänellä, minulla ei ole tapana syytellä muita ilman todisteita.
        Ja voin toki pyytää anteeksi vihjailujani, jos hän pyytää anteeksi vihjailuaan siitä, että minä fantasioin lapsista ja pedofiileistä.

        ilmoitan kohta nettipoliisille jos täällä ei aleta käyttäytyä kunnolla. tarkoitukseni oli mainostaa miken dokkaria eikä aloittaa tälläistä vammaista riitaa ja haukkumista. jos joku täällä kirjoitta enään pedofiiliaan liittyvää materilaalia niin ilmoitan heti nettipoliisille!


      • Suoli24
        saysaysay kirjoitti:

        ilmoitan kohta nettipoliisille jos täällä ei aleta käyttäytyä kunnolla. tarkoitukseni oli mainostaa miken dokkaria eikä aloittaa tälläistä vammaista riitaa ja haukkumista. jos joku täällä kirjoitta enään pedofiiliaan liittyvää materilaalia niin ilmoitan heti nettipoliisille!

        SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE.

        Joten arvelisin, että nimimerkillä "eertrtrftg" ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Ja sitä paitsi yleinen jatkuva häiriköinti on kielletty Suomi24:n säännöissä. Eiköhän tehdä ilmoitus nyt ja heti. Suomi24 ylläpito ottakoon IP-osoitteen ylös ja tehköön varoituksen. Vai pitääkö tässä lähteä pesäpallomailan kanssa turpakäräjille??


      • saysaysay
        Suoli24 kirjoitti:

        SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE.

        Joten arvelisin, että nimimerkillä "eertrtrftg" ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Ja sitä paitsi yleinen jatkuva häiriköinti on kielletty Suomi24:n säännöissä. Eiköhän tehdä ilmoitus nyt ja heti. Suomi24 ylläpito ottakoon IP-osoitteen ylös ja tehköön varoituksen. Vai pitääkö tässä lähteä pesäpallomailan kanssa turpakäräjille??

        Tekisi mieli kyllä tehdä mutta ei tehdä vielä. Katsotaan miten keskustelut alkaa tääl sujumaan. Tälläiseen on pakko puuttua, koska tämän palstan sheriffiä ei tunnu kiinnostavan mitä täällä puhutaan.


      • Ms.Aurora
        Suoli24 kirjoitti:

        SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE.

        Joten arvelisin, että nimimerkillä "eertrtrftg" ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Ja sitä paitsi yleinen jatkuva häiriköinti on kielletty Suomi24:n säännöissä. Eiköhän tehdä ilmoitus nyt ja heti. Suomi24 ylläpito ottakoon IP-osoitteen ylös ja tehköön varoituksen. Vai pitääkö tässä lähteä pesäpallomailan kanssa turpakäräjille??

        Eiköhän oteta ihan rauhallisesti nyt kuitenkin kaikki, vedetään syvään henkeä ja rauhoitutaan:) arvostelu ja pilkkaaminen voi olla lähellä toisiaan, mutta arvostelu pitäisi tehdä hyvän maun rajoissa. Ja eihän kukaan tiedä onko tuo yksi nimimerkki mikä eert ja mikä ertetet edes samoja, koska usein kun yksi alkaa häiriköimään muut seuraa perässä:(.. ja mitä tarkoitat että ei ole puhtaat jauhot pussissa? ja ei kannata tosiaan alkaa uhkailemaan millään pesäpallomailan kanssa pahoinpitelyllä:(..Koska ei kannata alentua sellaiselle tasolle..Mutta ei tuota jacksonin vastaista nimimerkkiä voi syyttää edes häiriköinnistä, koska kyse on vaan parista viestistä, ei ole jatkuvaa häiriköintiä tai mitään että keskustelu menisi tukkoon ja täysin asiattomat viestit minusta häviää täältä lopulta?..Ainakin parin päivän viiveelle..mutta hyvää viikonloppua kaikille!!!


      • eertrtrftg
        En edelleekään ole kirjoitti:

        sanonut, että eertrtrfg'n fantasioihin kuuluu hänen itsensä lapsiin sekaantuminen. Hän itse väittää Michael Jacksonin sekaantuneen lapsiin, eikä koskaan anna todisteita tästä (mitkään wikileaksin feikkiartikkelit eivät ole ''todisteita''). Selvästi hän fantasioi Jacksonin hyväksikäyttäneen lapsia, kun hän siitä aina puhuu. Eikä ole vaikea päätellä, että hän se täällä kirjoittelee, kun nimimerkki on aina joku ertretre tai eertrtrtrtfg. Toisin kuin hänellä, minulla ei ole tapana syytellä muita ilman todisteita.
        Ja voin toki pyytää anteeksi vihjailujani, jos hän pyytää anteeksi vihjailuaan siitä, että minä fantasioin lapsista ja pedofiileistä.

        Pyydän anteeksi että olen sanonut niin, minun ei ollut tarkoitus mennä niin pitkälle. ja minä en tosiaan fantasioi lapsista tai heidän hyväksikäytöstä vaan tuomitsen sen täysin, mutta tämä nimimerkki on ainut minun käyttämä että en voi pyytää anteeksi tämän ertretren juttuja koska en ole kuitenkaan hän. En häiritse näitä sivuja enää ikinä ja hyvää jatkoa teille kaikille:) kaikilla saa olla omat mielipiteet julkkiksista oli ne väärät tai oikeat..mutta mölyt pitäisi pitää omassa mahassa ja ymmärtää että toinen näkee asiat ihan toisin ja sitä mä en ymmärtänyt..Kumarran syvään ja sanon ANTEEKSI!!


      • Rouva Näppärä
        Suoli24 kirjoitti:

        SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE.

        Joten arvelisin, että nimimerkillä "eertrtrftg" ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Ja sitä paitsi yleinen jatkuva häiriköinti on kielletty Suomi24:n säännöissä. Eiköhän tehdä ilmoitus nyt ja heti. Suomi24 ylläpito ottakoon IP-osoitteen ylös ja tehköön varoituksen. Vai pitääkö tässä lähteä pesäpallomailan kanssa turpakäräjille??

        Sinulla ei ole puhtaita jauhoja pussissa..


    • TABLOIDLIFESTYLE

      mistä muuten tiedät että käytti?luulenpa vaan että perustat tietosi perus sensaatio-roskapaperiin ja pilkkaamisen haluun,ei kaiveta pintaa syvemmälle..kaiva kerran ku asia tuntuu niin kiinnostavan..

    • the Angel of Truth

      ^ei myöskään ole aukottomia todisteita Jacksonin syyttömyydestä. Oikeudessa todistaneet lapset leimattiin rahanahneiksi valehtelijoiksi. Jacksonin toiminnassa oli selkeitä merkkejä pedofilia taipumuksista. Hän oli mieltynyt tietyn ikäisiin ja olemukseltaan tietynlaisiin poikiin.

      Loppujen lopuksi olisi ollut Jaksonin edun mukaista joutua vankilaan. Siellä hän olisi voinut päästä eroon huumeriippuvuudestaan ja kukaties olisi vielä hengissä.

    • Kooste

      "Hän oli mieltynyt tietyn ikäisiin ja olemukseltaan tietynlaisiin poikiin."
      Ai oli vai? No enpä nyt niinkään sanoisi. Tässä muutama Jacksonin seurassa paljon aikaansa viettänyt poika.

      1.Gavin Arvizo, poika joka syytti MJ.tä hyväksikäytöstä mutta jonka sepitykset todettiin oikeudessa aiheettomiksi:
      http://a4.idata.over-blog.com/300x195/2/89/71/29/arvizo.jpg
      Gavin oli jo kuvanottohetkellä 13-vuotiaana harteikas, romuluinen ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen. Tulee mieleen joku itä-eurooppalainen nyrkkeilijä/rikollinen. Gavin nykypäivänä:
      http://vindicatemj.files.wordpress.com/2010/11/i6ec88-jpg.jpeg

      2.Macaulay Culkin. MJ:n "bestis" ,lapsitähti näyttelijä joka on myös Jacklsonin lasten kummi,l ja jonka ystävyys MJ:hin kesti tämän kuolemaan saakka.
      http://www.anorak.co.uk/wp-content/uploads/macaulay_culkin_michael_jackson.jpg
      Ja aikuisena
      http://www.examiner.com/images/blog/EXID14650/images/425_jackson_culkin_lc_062509.jpg
      Pieni, hento vaalea ja söpö pikkupoika. Hänelläkin väitetään olleen suhde Jacksoniin, minkä hän on aina johdonmukaisesti kiistänyt, jopa oikeudessa.

      Siten Jordan Chandler. Poika joka "syytti" MJ:tä hyväksikäytöstä. Juttuun liittyi vanhempien huoltajuuskiista, poika asui äidillään, joka Jackson-kohun jälkeen mentti huoltajuuden. Jordan haastoi myöhemmin isänsä oikeuteen tapon yrityksestä (!) joten kyseessä ei tainnut olla ihan normaali, rakastava isä. Hän tekikin myöhemmin itsemurhan. Jordan elelee yhä Jacksonilta nyhtämillään rahoilla tyttöystävineen, hän on sijoittanut rahojaan kyseisen tytön unelmaan eli musiikkibisnekseen! Leipovat yhdessä tytöstä staraa Jacksonin rahoilla. Kuvassa Jordan, MJ ja Jordanin pikkusisko:
      http://urbanblogarazzi.files.wordpress.com/2009/11/mj-and-jordy-1993.jpg
      Ja tältä näyttää tätä nykyä:
      http://2.bp.blogspot.com/_PBsp1wLM7T8/SwbRJ70qabI/AAAAAAAABX8/B7l5mNkqGHs/s1600/jordan-chandler[1].jpg

    • kukkanen89

      Tietääkö kukaan että tuleeko tämä leffateatteriin?

    • MJ-lives4ever

      Ei tule leffaan varmaankaan, koska Stockmannilta saa DVD:n ja monesta muustakin paikasta. Stockkan marraskuun kataloogissa mainostettiin... Vaikuttaa mielekiintoiselta, joskin haastateltujen luettelo haiskahtaa kovasti kummalliselta. Suuri enemmistö vaikuttaa olevan väkeä, joka tunsi ja oli tekemisissä Jacksonin kanssa, kun tämä oli lapsi/nuorukainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe