Olen epätoivoinen kun ei löydy verenpainelääkettä alentamaan arvoja. Olen kokeillut monia ja taas eilen sain uuden ja jälleen kaikki tuntuu romahtavan. En jaksa enää näitä lääkkeitä. Terveyskeskuslääkäri sanoi ettei ole enää mitään lääkkeitä minulle. Tämähän vei minut "suohon". Olen jo romahduksen partaalla.
Antakaa te minulle uskoa ja voimia, yksin kun olen.
Verenpaineläkkeet
4
347
Vastaukset
- os..
Auttaiskohan syömisen rajoittaminen? Pieni paasto voi olla paikallaan.
Eihän sitä muuten kukaan voi tietää ihmistä näkemättä, mikä on vikana. - paljon mittaava
Millaisia yhdistelmiä olet kokeillut? Useinhan hankalan verenpaineen hoito vaatii jopa 3-4 eri valmistetta. Sitä vaan, että onhan terveyskeskuslääkäri kokeillut myös noita yhdistelmiä, siis ei vain yhtä kerrallaan? Yritäppä saada siltä terveyskeskuslekurilta lähete erikoislääkärille, jos noita usean lääkkeen kombinaatioita ei vielä ole kokeiltu...
- NettaM
Kuulostaa hyvin tutulta tuo sun tilanteesi.Minulla oli ihan sama tilanne,olin onneton ja huolissani kohonneesta verenpaineesta,lääkäri tuumas että nyt on kokeiltu kaikki mitä voi, eikä mikään lääke oikein alenna painetta tai sitten jos alenttaa,tulee ikäviä sivuvaikutuksia. Olin ihan yksin asiani kanssa ja mietin itsekseni, mitä itse olen tehnyt ja mitä vielä voisin tehdä asian hyväksi. Lisäsin rajusti liikuntaa, ohjattua, jossa hiki virtaa.Alussa jännitin miten minun käy kun on kohonnut verenpaine ja raju liikunta sitä vielä nostaa.Vaihdoin tavallisen suolan ruususuolaan,aminohappo arginiinia otin käyttöön ja omega 3 joka päivä max määrä. Johan alkoi paineet tulemaan alas. Nykyään nukun kuin tukki, liikunnasta johtuen ja verenpaine oli viimeksi 118/84.
- NettaM vastaa kiltti
Aminohappo arginiini, mikä se on ja mistä saa. Minun verenpainelukemat ovat 190/111 ja kokeiltu monia lääkkeitä ja tulos näkyy lyvuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983