hääahdistus

peppipitkätossu887

Mä en koskaan ajatellut mennä naimisiin. Pikkutyttönä haaveilin vaan prinsessamekoista mutta isäni aina sanoi että ei olis huolinut semmoista joka pureskelee kynsiään vaimoksi joten oon kai ajatellutkin etten mene naimisiin.
Nyt kaverit menee naimisiin ja mä tiedän etten pysty saamaan yhtä täydellisiä häitä. Oon niin perfektionisti ja epäsosiaalinen että haluan tehdä KAIKEN yksin. Just oltiin kaverin häissä ja oikein ahdisti kun sen häät oli mun unelmahäät väriä myöten sillä erotuksella että heillä oli rahaa. Onneksi oli lapset mukana että sai kateuden verhottua niitten perässä juoksemiseen. Nyt sitten pitää olla jotain aivan erikoista ja sekin ahdistaa.
Eniten kyllä ahdistaa kun menin tulostamaan tuon häiden muistilistan. Meidän kotoota kun löytyi semmoinen jo valmiina kun tähän pari vuotta sitten muutin. avokki kun on jo ollut kihloissa ja tämä exmorsiamen suunnittelemia häitä en ainakaan halua. Mietin jatkuvasti häitä suunnitellessa miten se ois asian suunnitellut.
Mitä oikeasti haluaisin on tehdä häihin pöytäkoristeet puvut itselleni ja pienille morsiusneidoilleni. Vieraat niitä ihastelemaan mutta en halua niitä paikan päälle. kirkkohäät ja hyvää ruokaa jossain ravintolassa ilman että ketään pitää syöttää. kaikki haluan tehdä itse mutta haluan myös nauttia olostani. Olis niin ihanaa olla vapaa edes yhden päivän miehen kanssa ilman lapsia.
Mutta enpä tiedä tässä nyt on aikaa vielä siihen että voidaan kihlautua. Kuitenkin olen jo ajatellut näitä koska jos on pakko viettää häitä niin haluan sitten meidän mielen mukaiset. ja mielellään niin että en ole kade kun ihmiset menee naimisiin. vaan pystyisin vaikka tarjoamaan apua askartelussa ym.

2

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsämorsian

Mulla on ongelmana että mies haluaa isot ja "massiiviset" häät, mutta minä en. tahtoisin mennä naimisiin hyvin "pienesti" eli kutsua vaan omat perheet, isovanhemmat ja parhaimmat kaverit...
      En jaksaisi rueta suunnittelemaan ja stressaamaan isoja häitä varten, joista en itse pystyisi nauttimaan täysillä.... =/

• Näin se menee

Vaihda mies...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2754
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2580
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2442
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      157
      2080
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1654
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1109
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      868
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      787
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      732
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      723
    Aihe