hääahdistus

peppipitkätossu887

Mä en koskaan ajatellut mennä naimisiin. Pikkutyttönä haaveilin vaan prinsessamekoista mutta isäni aina sanoi että ei olis huolinut semmoista joka pureskelee kynsiään vaimoksi joten oon kai ajatellutkin etten mene naimisiin.
Nyt kaverit menee naimisiin ja mä tiedän etten pysty saamaan yhtä täydellisiä häitä. Oon niin perfektionisti ja epäsosiaalinen että haluan tehdä KAIKEN yksin. Just oltiin kaverin häissä ja oikein ahdisti kun sen häät oli mun unelmahäät väriä myöten sillä erotuksella että heillä oli rahaa. Onneksi oli lapset mukana että sai kateuden verhottua niitten perässä juoksemiseen. Nyt sitten pitää olla jotain aivan erikoista ja sekin ahdistaa.
Eniten kyllä ahdistaa kun menin tulostamaan tuon häiden muistilistan. Meidän kotoota kun löytyi semmoinen jo valmiina kun tähän pari vuotta sitten muutin. avokki kun on jo ollut kihloissa ja tämä exmorsiamen suunnittelemia häitä en ainakaan halua. Mietin jatkuvasti häitä suunnitellessa miten se ois asian suunnitellut.
Mitä oikeasti haluaisin on tehdä häihin pöytäkoristeet puvut itselleni ja pienille morsiusneidoilleni. Vieraat niitä ihastelemaan mutta en halua niitä paikan päälle. kirkkohäät ja hyvää ruokaa jossain ravintolassa ilman että ketään pitää syöttää. kaikki haluan tehdä itse mutta haluan myös nauttia olostani. Olis niin ihanaa olla vapaa edes yhden päivän miehen kanssa ilman lapsia.
Mutta enpä tiedä tässä nyt on aikaa vielä siihen että voidaan kihlautua. Kuitenkin olen jo ajatellut näitä koska jos on pakko viettää häitä niin haluan sitten meidän mielen mukaiset. ja mielellään niin että en ole kade kun ihmiset menee naimisiin. vaan pystyisin vaikka tarjoamaan apua askartelussa ym.

2

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsämorsian

      Mulla on ongelmana että mies haluaa isot ja "massiiviset" häät, mutta minä en. tahtoisin mennä naimisiin hyvin "pienesti" eli kutsua vaan omat perheet, isovanhemmat ja parhaimmat kaverit...
      En jaksaisi rueta suunnittelemaan ja stressaamaan isoja häitä varten, joista en itse pystyisi nauttimaan täysillä.... =/

      • Näin se menee

        Vaihda mies...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe