Terve painiväki.
Popinniemen Isku järjestää 3.9 Lauantaina 50.Lohi-painit.
KIsoihin on ilmoittautunut hienosti miespainijoita.
Esim .66kg 10 painijaa,74kg 10 ,84kg 11 ja ,jopa 120kg 4 painijaa..
Kadetti sarjoihin tuo lisän Saksan joukkue .
Jos vielä on intoa tulla painimaan niin mukaan pääsee myös Matti Myöhäiset..
Tulkaahan porukalla kisoja katselemaan.
Kutsun näkee painiliiton tai PopI:N sivuilta.
50.kv. Lohi-paini
6
326
Vastaukset
- zxc56
Eikö samalla vaivalla siirtäisi copypastella ne nimetkin tänne? voisi kiinnostaa porukkaa.
- jgjg
Mistä löytyy ilmoittauneiden nimi lista..
- tarviisitehräjottai
kova yritys, mut ei tainnu olla ku about 40 kadetti-ikästä poikaa , muutama junnu ja muutama miespainija tuolla. sama vantaalla ikäkausikisassa alle sata
- aivan sama
hyvät kisat olivat, pojat/miehet saivat paljon matseja, eikä haitannut osallistujämäärä
- painifani
Miesten sarjoissa oli 41 painijaa.Esim 84kg 11 kisaajaa.
.96kg sarjaa ei suomessa paljon kovemmaksi saa.(Tarino ,Kallio,Kuronen,Kivimäki)
Siis ihan mukavasti osanottajia. - - pekka -
painifani kirjoitti:
Miesten sarjoissa oli 41 painijaa.Esim 84kg 11 kisaajaa.
.96kg sarjaa ei suomessa paljon kovemmaksi saa.(Tarino ,Kallio,Kuronen,Kivimäki)
Siis ihan mukavasti osanottajia.Suomi Cup näyttää pikku hiljaa saavan porukkaa liikkeelle. hyvä homma, jotta junnut pääsevät ottamaan miehistä mittaa.
Ainakin jostain luin, jotta liitto haluaa kehittää kisasysteemiä edelleen. Yksi keino voisi olla Suomi Cup päivän rauhoittaminen muilta miesten ja junnuin kisoilta. Samaan aikaan jos kisoja väännetään jossain, niin tehtäköön se se poikien ja tyttöjen toimesta.
ai niin, mutta minähän unohdin. Kun perinteisesti meidän kisat... Ja toinen ihan kätevä keino olisi pohtia, onko tarpeellista myöntää senioreille/junioreille lupaa lähteä Suomi Cupin aikaan ulkomaille kisaamaan? Ai niin, mutta minähän unohdin. Kun perinteisesti me on pruukattu käydä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492