Runko on 2008 ostettu..eka suljin remppa meni takuuseen vähän vajaan vuoden kesti... Nyt kesti pari vuotta ja TAAS hajosi!!
Kannattaako korjauttaa? Onko kukaan korjauttanut takuun ulkopuolella rikkoutunutta suljinta??? Mitä tuli maksamaan???
Olisin kiitollinen jos joku vastaisi tähän ;)
450D Suljin rikki
7
287
Vastaukset
- qy43uj
Osta uusi
- Tiikat
Itse asiassa, mulla on vajaan kuukauden vanha 60D, mutta kun tämä 450D on nyt tyttären käytössä... Niin sitä hinta arviota korjaukselle olisi hyvä tietää....
- canonballs
Canon on laatutuote. Laatua tosin on monentasoista.
- digipikseli..
Useamman satasen tulee maksamaan, pelkkä kustannusarvio noin 70e. Tarkkaan on paha sanoa, kysy huollosta (Jas-tekniikka)
- Verkonpainoksi
JAS:lta ei kannata mennä kyselemään, kun se kysyminenkin ihan OIKEASTI MAKSAA. On nimittäin asiasta omakohtainen koemus. Yritin asiasta silloin riidellä, mutta turhaan.
Eikun romukoppaan koko värkki.- joo, kannattaa varoa
Minä kysyin sähköpostitse, jossa laitoin kameran ottamia kuvia esimerkiksi (pienennettynä johonkin 100x60-kokoon tms.jotta sähköpostilaatikko ei täyttyisi), enkä joutunut maksamaan vastauksesta. :-)
Vanha kamera otti välillä oudosti sävytettyjä ja vääristyneitä kuvia. Vastasivat, että näyttää siltä kennovialta, joka menisi vielä takuuseen, mutta myös kertoivat, että jos se vika johtuu muusta, joutuisin itse maksamaan. Ja menihän se onneksi. Täytyy sanoa, etten olisi uskaltanut jättää korjattavaksi, jos olisi ollut isompia epäilyjä, koska jo tarkastus olisi maksanut kai 40-50 euroa. Ja sillä rahalla olisin saanut uudempia ja parempia kameroita käytettynä.
- ha la val la
""koska jo tarkastus olisi maksanut kai 40-50 euroa. Ja sillä rahalla olisin saanut uudempia ja parempia kameroita käytettynä""
Mistäs sait noin halvalla , mullekin pari vastaa tähän ketjuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416