Keskiyö

Kiintoisaa

Laitoin juuri viestiä yhdestä yhteistyökuviosta menemään eräälle miehelle. Tuleeko vastausta, siis tulee varmasti, mutta minkälaista? Tarkoitus olisi istua alas ja jutella mahdollisuuksista. Alkaako tästä yhteistyökuviot nyt?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kyllä viestisi menee perille ja saat siitä palautetta. sanotaan niin, että asioista aletaan keskustelemaan. niihin voi kyllä tulla joitakin muutoksia.
      sinulla on paljon pelissä liossa, olet innovatiivinen.

uskoisin, että yhteistyökuviot eivät ala nyt, mutta ajan kanssa tulee sopivia suunnitelmia, joista olet kiinnostunut.
      näen sinut hieman hermostuneena ja malttamattomana, koita viettää rauhallinen viikonloppu ja olla miettimättä työasiota.

t: Keskiyö

• Kiintoisaa

Kiitos. Töitäkin kun olisi ihan pakko olla,kun en muuten pärjää. Tulisiko jotakin muuta sitten vastaan?

• Hei
      heitä monta matosta eri onkiin, niin nappaa. älä jää odottamaan ainoastaan yhtä vastausta. ota päämääräksesi etsiä yksi uusi kiintopiste joka viikko.
      näen sinut todellakin töissä ja puurtamassa. pää pystyyn nyt.

t: Keskiyö

• Kiintoisaa

Olin kyllä ajajtellut aloitella työt jo ensiviikolla! Toivottavasti joku näistä etsityistä nappaa.

• Kiintoisaa nostelee

No kyllä, työt tosiaan alkavat ensiviikolla. Sain jo uuden paikan. Mitenkä työt siellä sujuvat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe