Säännölliset päiväunet

pitävät vanhentumisen loitolla...etenkin jos otat ne ajaessasi.

56

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Paloma.se.co"

Hullu!

Vain Pippin voi nukkua liikkuvassa kulkuvälineessä.
      Hallavaharjaani on kyllä rutisteltu, ihan niin että vähän sattuukin.
      Molemmista päistä.
      Harvoin kyllä enää vaihtuu murahdus hirnahdukseen.
      Mutta se on sisällä siellä, Lännenlieskan hiilloksella.
      H.

• Kuka on se sun hallavaharja? (todennököisesti tulen katumaan että kysyin)

• Paloma.se.co kirjoitti:

Kuka on se sun hallavaharja? (todennököisesti tulen katumaan että kysyin)

Ok, ei tarvi vastaa. Shadowfax.

• .......

Ei varmasti kauan vanhene, jos ottaa tavakseen kuorsata ratissa.
      Todennäköisesti.

• Myynnissä: vähän käytetty laskuvarjo. Pieni tahra.

• Eikun....
        Myynnissä vähän käytetty laskuvarjo. Ei koskaan avattu. Yksi pieni tahra.

• Älä seuraa minua, koska en ehkä johda, älä kulje edelleni, koska en ehkä seuraa, älä kulje vierelläni myöskään, jätä vain minut rauhaan!

(Sarjassa huonoja jenkkivitsejä, tökerösti suomennettuja by Paloma.se.co)

• Vodka jäillä turmelee munuaisesi. Rommi jäillä tekee selvää maksastasi. Viski jäillä vaurioittaa sydäntäsi. Gini jäillä tappaa aivosi. pepsi jäillä turmelee hampaasi. On selvää että JÅÅ on vahingollista. Lopeta heti jään käyttä juomissasi!

• ihastunut n

Jätkää voilla.

• henrjii

Jo ja
      kun ei vedä liian pitkään ZZZZZZZ, Tunnin torkut on hyväksi, pitemmistä on haittaa, ne alkaa väsyttämään.

• Mä nukun aina 2 tunnin siestan kun on vain mahdollisuus. En vastaa puihelimeen ja mun ovelle turha koputella. Sen jälkeen kupponen kahvia ja mahdollisesti suihku (jos on kuuma päivä) ja sitten olenkin valmis ja virkee ainakin 8 tuntia lisää. Ilta on parasta aika.

• päikkärit +++

Päiväunet on todettu( väitetty) edistävän terveyttä ja pitkää ikää. Joissain kulttuureissa ollut iät ja ajat käytäntö nukkua lyhyet päikkärit. Ihmisen keho tarvii lepoa välillä. Ja taas on vireä. Liian pitkä uni vie toimintakykyä ja alkaa väsyttää yhä enemmän. Olen jo vuosia , eläkkeellä ollessani harrastanut lyhyitä päiväunia ( n 15-20min) ja huomannut niiden tuoman tasapainon. Olisiko ihokin hyötynyt. Moni sanonut että naama silennyt ja en ole lihonut, joten siitä ei ole kyse.

• päikkärit +++ kirjoitti:

Päiväunet on todettu( väitetty) edistävän terveyttä ja pitkää ikää. Joissain kulttuureissa ollut iät ja ajat käytäntö nukkua lyhyet päikkärit. Ihmisen keho tarvii lepoa välillä. Ja taas on vireä. Liian pitkä uni vie toimintakykyä ja alkaa väsyttää yhä enemmän. Olen jo vuosia , eläkkeellä ollessani harrastanut lyhyitä päiväunia ( n 15-20min) ja huomannut niiden tuoman tasapainon. Olisiko ihokin hyötynyt. Moni sanonut että naama silennyt ja en ole lihonut, joten siitä ei ole kyse.

Olet tietty voinut nuortua, mutta minä olen lakannut uskomasta kohteliaisiin heittoihin, joita tulee. Olin jokunen päivä sitten avajaisissa, joissa seitsemän vuotta sitten nähtyjä työkavereita ja yhteistyökumppaneita. Eräs tällainen työtoveri vinkaisi, että minä olen vain nuortunut. Juu, varmaan. Olihan se nätisti sanottu, mutta lienee lähinnä kohteliaisuudeksi luokiteltava siksi, että oli suoritettu restaurointia kasvoissa, pynttäydytty pyhäkolttuun ja tukkakin kammattuna. Joka päivä töihin ei ollut pynttäydytty.

• AARG!

Kielellä kirjoitettuna, se todella kertoo, että muita palstalaisia ei kunnioiteta!
      Jos kiinnostusta syntyy ihmiskemiassa, niin menköön mailiin!

• Tuohon aikaan aamuyöstä valvovalle taitaa pienetkin asiat olla ärsyttäviä. Joka tapauksessa, pyydän anteeksi puolestani. (Vastasin vain hunksille samalla kielellä, yleensäkin periaatteeni jos se vain on mahdollista)

• kaksi pallinaamaa

Just, AARGG, se on sitä omaa kivaa ja näytetään muille mitä osataan, lapsellista porukkaa.
        Kaksin voi pitää hauskaa yksityisesti eikä palstalla.

• kaksi pallinaamaa kirjoitti:

Just, AARGG, se on sitä omaa kivaa ja näytetään muille mitä osataan, lapsellista porukkaa.
        Kaksin voi pitää hauskaa yksityisesti eikä palstalla.

LOL
        Pieniä ne näytöt ovat olleet tähän saakka..
        Eikö ruotsi ole se toinen kotimainen?
        En minäkään kaikkea ymmärrä täällä vaikka sanat ovat oletettavasti suomea.

• LOL LOL LOL
        Paloma.se.co kirjoitti:

LOL

Ylimielistä.

• LOL LOL LOL kirjoitti:

Ylimielistä.

"LOL LOL LOL"

Meillä on Paloman kanssa kyllä yksi hyvä etu.
        Me voimme keskustella Bror "Nalle" Wahlroosin kanssa sujuvasti.
        Tosin vain Paloma laittaisi keltaiset housut.
        Ja sit tietty, muunkin yläluokan kanssa.
        Savonmuahan en Palomaa ottaisi mukaan.
        H.

• yks tavis Savosta
        hunksz kirjoitti:

"LOL LOL LOL"

Meillä on Paloman kanssa kyllä yksi hyvä etu.
        Me voimme keskustella Bror "Nalle" Wahlroosin kanssa sujuvasti.
        Tosin vain Paloma laittaisi keltaiset housut.
        Ja sit tietty, muunkin yläluokan kanssa.
        Savonmuahan en Palomaa ottaisi mukaan.
        H.

Vai yläluokan, olkaa hyvät vaan.

• yks tavis Savosta kirjoitti:

Vai yläluokan, olkaa hyvät vaan.

"yks tavis Savosta"

Tuota...anteeksi... tein tuon tahallani.
        Teille kaikista lupsakoimmimille, huumoryksilöille.
        H.

• tackar och pockar
        Paloma.se.co kirjoitti:

LOL

Jos sulla Paloma on ymmärryksessä vikaa, sille ei voida mitään, mutta seurassa puhutaan/kirjoitetaan kieltä jota kaikki osallistujat ymmärtävät.
        Se on kohteliaisuutta ja hyviä käytöstapoja, sitä teiltä kahdelta puuttuu.

• yks tavis Savosta
        hunksz kirjoitti:

"yks tavis Savosta"

Tuota...anteeksi... tein tuon tahallani.
        Teille kaikista lupsakoimmimille, huumoryksilöille.
        H.

Olet yksinkertaisesti typerä.

• tackar och pockar kirjoitti:

Jos sulla Paloma on ymmärryksessä vikaa, sille ei voida mitään, mutta seurassa puhutaan/kirjoitetaan kieltä jota kaikki osallistujat ymmärtävät.
        Se on kohteliaisuutta ja hyviä käytöstapoja, sitä teiltä kahdelta puuttuu.

Oops mä luulin että me oltiin ihan kahdestaan hunksin kaa :( :(
        Mun on pakko puhua sen kaa ruotsia kun mä en ymmärrä sen suomenkielestä mitään.

Hei, mä olen jo sanonut SORRY! Eikö se yksi kerta riitä?

• poistoon meni

pysy sinäkin suomen kielessä sillä tämä palsta on tarkoitettu sumen puhujille, muu poistetaan

• :((((
        poistoon meni kirjoitti:

pysy sinäkin suomen kielessä sillä tämä palsta on tarkoitettu sumen puhujille, muu poistetaan

Tuo ylimielisyytensä on kuvottavaa.

• yks tavis Savosta

Osaan venäjää, haluatko keskustella sillä kielellä?

• poistoon meni kirjoitti:

"poistoon meni"

sumenpuhuminen on vähän vierasta minulle, mutta mielelläni keskustelen kanssasi.
        Mikä kiinnostaisi sinua, sellainen aihe joka ei heti menisi poistoon?
        H.

• hunksz kirjoitti:

"poistoon meni"

sumenpuhuminen on vähän vierasta minulle, mutta mielelläni keskustelen kanssasi.
        Mikä kiinnostaisi sinua, sellainen aihe joka ei heti menisi poistoon?
        H.

Koska tää mun thredion menossa poistoon antaa mennä:

Onkse sumi sukulaiskieli vai joku paikallinen murre?

• törkeää ;(
        Paloma.se.co kirjoitti:

Koska tää mun thredion menossa poistoon antaa mennä:

Onkse sumi sukulaiskieli vai joku paikallinen murre?

Sinäkin viitsit vitt***lla. ;((

• 你会噢.

Minäkin olin lapsena tosi pollena, kun opin: "It's a banana, It's a boy ..." ja "I am jumping, I am swimming... Tulihan sitä 'kieleitaitoa' höpsönä lapsukaisena helisyteltyä. Sit myöhemmin mä tajusin, että kun jotain oppii vähän, niin luulee osaavansa paljon, mutta kun oppii vielä vähän lisää, niin alkaa ymmärtää, kuinka paljon on vielä opittavaa. Turhalla keikarointi on noloo.

• 你会噢
        你会噢. kirjoitti:

Minäkin olin lapsena tosi pollena, kun opin: "It's a banana, It's a boy ..." ja "I am jumping, I am swimming... Tulihan sitä 'kieleitaitoa' höpsönä lapsukaisena helisyteltyä. Sit myöhemmin mä tajusin, että kun jotain oppii vähän, niin luulee osaavansa paljon, mutta kun oppii vielä vähän lisää, niin alkaa ymmärtää, kuinka paljon on vielä opittavaa. Turhalla keikarointi on noloo.

Viestini oli tarkoitettu itsensä korostajalle eli Hunksille

• yks tavis Savosta
        你会噢 kirjoitti:

Viestini oli tarkoitettu itsensä korostajalle eli Hunksille

Taitaakin olla yksi hänen viestinsä poistettu tuosta välistä, en kai mä itseeni typeräksi sano. ;))))

• yks tavis Savosta kirjoitti:

Taitaakin olla yksi hänen viestinsä poistettu tuosta välistä, en kai mä itseeni typeräksi sano. ;))))

Minulle semmoinenkin erehdys olisi täysin mahdollista. ;)) Tervetuloa joukkoon kummaan. :)

• ohikulkija.

olet aivan oikeassa, harvalla on mitään järkevää tekemistä koko päivää.

itekin olen ottanut torkut onnellisena iso-vaarina ja silloin nuorenakin kun lapset nukkuivat päivällä,
      aina yhdessä mentiin,
      sitten heräsin alle tunnin päästä ja aloin tekemään taloustöitä jotta oli aikaa lapsille kun herräsivät.

nyt kaikki ovat hyvinmenestyviä, 30-260 alammaista ja yhdellä 10 milj. talousarvia, muillla muutaman sadantonnin.

vain yhdellä ylioppilastausta, muut amiksesta.

• hyödyksi
    • ;)

Täältä löytyy losää vitsejä...valmiiksi käännettyinä. ;)

Huom.
      Vertaa suomalais- ja ruotsalaisvitsien määrää. Ruottalaisista 24 ja suomalaisista vain 2 ja niissäkin muunmaalaiset mukana.

Eikö suomalaisissa ole mitään hauskaa? ;)

• ...

• Muistan timpurin (urakoitsija), joka aina päivän eväiden jälkeen otti puolen tunnin tirsat. Teki ahkerasti työtä seitsemästä seitsemään, mutta keskipäivällä piti levätä. Kun hän toi työkalunsa työmaalle, oli aina mukana myös sänky. Mutta oli sellainen osaaja, etten hänen vertaista ole tavannut. Häneltä myös paljon opin, vaikken itse timpuri ole. Nyt hän nukkuu mullan alla jossakin Mäntsälässä.

Kerran nuoruudessani taisin minäkin ottaa torkut ajaessa. Olin pitkän työpäivän jälkeen tulossa Tuusulan motaria kämpilleni Meilahteen. Muka nukuin lämpimän peiton alla, ja näin unta että ajelin turvallista ja hiljaista moottoritietä. Jossakin ennen Käpylän valoja heräsin ja jäin miettimään, että mikä todellinen tilanne nyt on. Hiukan pelästyin, kun tajusin että todella olen autossa.

Vain yksikieliset tosisuomalaiset moittivat aloittajaa.
      Jag tycker om henne, hon är min vän.

• Tack, vännen min :)
        Kiitos ystäväni. :)

• Kaksi kaverusta lähtivät telttailemaan Sierra Nevadalle. Kun teltta oli pystytetty olikin jo ilta ja molemmat nukahtivat väsyneinä päivän aherruksesta. Keskellä yötä Paco heräsi ja herätti Pepen myös. Paco kysyi pPepeltä: "Mitä näet kun katsot ylös taivaalle?" "Näen miljoona tähteä!" vastasi Pepe. "Mitä se saa sinut ajattelemaan?"
      "Että maailmankaikkeus on todella suuri ja miten pieniä ja mitättömiä me ihmiset olemme"
      "Entä sinä? Mitä se saa sinut ajattelemaan?"
      "Että joku on varastanut telttamme, idiootti!"

• "Paloma.se.co"

Sherlock Holmes-seurasta on tuttu tuo.
        AIkasti kaukaa, hauskaa suo.

"Holmesin koirana nummia kulki paljon,
        iso koira ja kummia tutki.
        Tapas Majavan pienellä vuolla.
        Mikä saa teidät kulkemaan suolla?
        Olen möhlinyt, kaukana jossakin tuolla.
        Mene kauaksi mies, ettei tarvitse surra.
        Nyt on tahtoni pelkästään purra"

>H.

• vanhaa vanhaa

Erittäin vanha vitsi, Matti ja Teppokin tuohon on liitetty.

• vanhaa vanhaa kirjoitti:

Erittäin vanha vitsi, Matti ja Teppokin tuohon on liitetty.

Juups tiedän:)
        Se oli sarjassa vanhoja nettivitsejä jotka on käännetty sadalle kielelle ja jotka kiertävät ympäri maailmaa 90-luvun puolivälistä:)

Emmä edes tiedä ketä ne matit ja tepot on.

• Paloma.se.co kirjoitti:

Juups tiedän:)
        Se oli sarjassa vanhoja nettivitsejä jotka on käännetty sadalle kielelle ja jotka kiertävät ympäri maailmaa 90-luvun puolivälistä:)

Emmä edes tiedä ketä ne matit ja tepot on.

Laita juutuupiin Matti ja Teppo ja kuuntele sieltä vaikkapa Mä joka päivä töitä teen ... saat varsin hyvän käsityksen näistä veljeksistä.
        Ovat Suomessa jo käsite. Kolmas Ruohosen poika Seppo laulaa oopperaa yms, nämä kaksi ovat kaiken kansan "humppaveikkoja".

• saimander*
        tinat kirjoitti:

Laita juutuupiin Matti ja Teppo ja kuuntele sieltä vaikkapa Mä joka päivä töitä teen ... saat varsin hyvän käsityksen näistä veljeksistä.
        Ovat Suomessa jo käsite. Kolmas Ruohosen poika Seppo laulaa oopperaa yms, nämä kaksi ovat kaiken kansan "humppaveikkoja".

En ole rasisti, mutta mieleeni tuli lähes yhtä vanha vitsi kuin Paloman.
        Tummaihoinen kaveri lauloi karaokessa "olen suomalainen". Romani siitä vähän närkästyi ja laittoi paremmaksi. Lauloi "mä joka päivä töitä teen ..."

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 610
      10044
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2458
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      211
      1862
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1663
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1050
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      43
      993
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      875
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      862
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      832
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      82
      792
    Aihe