Miten tilanne tulee muuttumaan? Näkeekö muut, että olen väsynyt?
väsynyt
2
60
Vastaukset
- onni-
Onko miehelläni toinen nainen ajatuksissaan?
Hei
miksi ihmeessä pidät tuota maskia kasvoillasi, mikset näytä aidosti miltä sinusta tuntuu?
kaikissa parisuhteissa on myrskyjä, eivätkä ne selviä silittämällä. asioista on puhuttava, ne eivät selviä itsestään.
miehesi on kyllästynyt ja hän tarvitsee ilmaa. ja sinäkin tarvitset happea!
tahdot pitää taloa pystyssä hinnalla millä hyvänsä ja ymmärrän sen, koska teillä on siinä paljon kiinni. mutta teillä on nyt kriisi ja siihen tarvitaan työkaluja.
en näe miehelläsi toista naista, mutta ehdotan, ettet painosta häntä. sinun on löydettävä itsellesi luotettava ihminen, kenen kanssa voit puhua aivan kaikesta. vanhemmille en sanoisi mitään, he vain säikähtäisivät.
energiasi ovat minimillään, joten koita selvitä arjesta tekemällä vain välttämättömät. tunnen pelkosi ja ymmärrän sinua, mutta kun mies on lukossa, häntä ei saa auki kirveelläänkään. jos mitenkään voit, niin älä kysy perään toistaiseksi, koita selvitä rutiinilla pari viikkoa ja katso mitä tapahtuu. ehkä hän alkaa itse puhua, kun on saanut keuhkonsa täyteen.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368