Miten tilanne tulee muuttumaan? Näkeekö muut, että olen väsynyt?
väsynyt
2
<50
Vastaukset
- onni-
Onko miehelläni toinen nainen ajatuksissaan?
Hei
miksi ihmeessä pidät tuota maskia kasvoillasi, mikset näytä aidosti miltä sinusta tuntuu?
kaikissa parisuhteissa on myrskyjä, eivätkä ne selviä silittämällä. asioista on puhuttava, ne eivät selviä itsestään.
miehesi on kyllästynyt ja hän tarvitsee ilmaa. ja sinäkin tarvitset happea!
tahdot pitää taloa pystyssä hinnalla millä hyvänsä ja ymmärrän sen, koska teillä on siinä paljon kiinni. mutta teillä on nyt kriisi ja siihen tarvitaan työkaluja.
en näe miehelläsi toista naista, mutta ehdotan, ettet painosta häntä. sinun on löydettävä itsellesi luotettava ihminen, kenen kanssa voit puhua aivan kaikesta. vanhemmille en sanoisi mitään, he vain säikähtäisivät.
energiasi ovat minimillään, joten koita selvitä arjesta tekemällä vain välttämättömät. tunnen pelkosi ja ymmärrän sinua, mutta kun mies on lukossa, häntä ei saa auki kirveelläänkään. jos mitenkään voit, niin älä kysy perään toistaiseksi, koita selvitä rutiinilla pari viikkoa ja katso mitä tapahtuu. ehkä hän alkaa itse puhua, kun on saanut keuhkonsa täyteen.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643