Kaonin digiboxini on toiminut moiteettomasti 2v. kunnes alkoi tulla päivityksiä ja sen jälkeen kaikki tallenteiden katsominen on ollut tuskallista hommaa, äänen ja kuvan pätkimisen suhteen. Päivityksissä ei voi olla vikaa sillä uusia ohjelmia on tallennettu päivitysten jälkeen muttei niitäkään pysty katsomaan kunnolla koska kuva ja ääni pätkii kokoajan... Ollaan yritetty yhdistää tietokoneeseen, eheyttää, päivittää yms. muttei sekään ole auttanut... Mikä avuksi? ideoita?
Vastaukset 3
Onko tehdasasetukset palautettu ja töpseli otettu seinästä joksikin aikaa?
- Boottaa boksisi
Perinteiset kysymykset: Mikä boksimalli, missä kaapeliverkossa, jne?
Mitä tarkoitat päivityksillä? Tuskin sieltä uutta softaa on tarjolla Kaoniin kaapeliverkon kautta? Vai ilmoittaako Kaon päivittävänsä kanavataulukoitaan? http://www.hedengrenkodintekniikka.fi/kaon_paivitykset ei ainakaan näytä olevan kovinkaan uutta softaa tarjolla? Toisaalta, jos boksi toimii, niin ei ole mitään syytä sitä päivittää?
Welhon verkossa on jotain kanavanumeroinnin päivityksiä tehty, sillä Samsungin boksi kyseli, haluanko päivittää kanavalistan. Tietenkin halusin. Samsungilla pitää varmistaa nämä päivitykset ottamalla muutaman ilmoituksen jälkeen sähköjohto pois seinästä hetkeksi, jotta boksi boottaa itsensä kunnolla ja sen jälkeen haetaan kanavat uudelleen. Jos sammutat boksisi kapulalla, niin perusteellista boottausta ei tapahdu (= usein vain videolähtö sammutetaan). - kaon250gb
Mulla on pari vuotta(2v1kk) vanhoja kaoneita 2kpl kaapeliin eikä niihin o tullu koskaan päivityksiä enkä päivitäkään niitä millään koskaan..molemmat toimii yhtä kuin uutena kovasta käytöstä huolimatta eikä niissä ole ollu mitään ongelmaa koskaan,ihme vehkeitä siinä mielessä..vaikka taitaa se 2v olla ehkä vielä aika vähän näissä laitteissa,mutta ajattelin sillon kun noi oli uusia että mitenkähän tässä käy näitten kanssa tuleeko huollot tutuiks heti ensimmäisellä puolivuodella vai miten mutta toisin on käynyt ei huoltoja ja vaikka ne joskus hajois niin ne heitetään roskiin jo sillon ..t.tyytyväinen kaon om
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483