Hei! nyt heräsin asian suhteen myöhään ja tartteisin tiistaihin mennessä jostain pyörätelineen joka laitetaan auton vetokoukkuun, onko kellään myydä tarpeetonta tällaista tai tiedättekö mistä joensuusta voin tällaisen hommata?
olisin superkiitollinen auttavista vastauksista! jos jollain on myydä
laita s.postia [email protected]
PYÖRÄTELINE AUTOON!!!!!
8
1101
Vastaukset
- Motonetistä löytyy..
- Juu,
ja lisäänpä tähän omalta osaltani vielä huomautuksen:
Muista hankkia vaikka narua jolla köytät pyörät telineeseen kiinni, sillä muuten ne ei varmasti tule tuon mallisessa kestämään, vaan tippuvat tielle.
- gthll
HALOO!!
Tää on keskustelupalsta ei osto ja myynti!!!!!- So soo!
Keskustelupalstoilla on lupa kysyä neuvoa, ja miten tuohonkin kysymykseen voi muuten vastata kuin neuvomalla liike josta pyöränkuljetustelineitä löytyy..eikä maksa paljon.
- kijuyht
Tuossapa kysyttiin myös onko jollain myydä pyöräteline...
He he ja mainostaminenkin on kielletty, et silleen...
Maksaa nettiyhteyden...he he!!! - hölmöläinen1
kiitos asiallisille neuvoista! naru syteemit on mutta teline uupuu :) kiitos vielä!
- No,
eipä tuosta sitten paljon enää uupunutkaan.
- Motonetistä löytyy..
Saa niitä telineitä varmasti AD:ltä, Prismasta, Tokmannilta ja vaikkapa IKH:lta.
Ja en ole Motonetissä töissä, enkä missään edellä mainituista. Vastasin vaan kysymykseen. Toivottavasti teline löytyy !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817