Uusi tuttavuus yliopistosta

vesinokkasorsa

Tajusin sen yhtäkkiä kuin näyttämöä peittävä esirippu olisi vedetty syrjään: olin ihastunut ja syvästi. Edellisenä iltana Mona oli ollut meillä yömyssyllä ensimmäisten opiskelijabileiden jälkeen, ja vaikka itse kutsuin hänet ja halusin seuraa, minun oli ollut kovin vaikea keksiä järkevää sanottavaa. Kaikki mitä suustani päästelin, kuulosti typerältä ja kaikki mitä todella halusin sanoa juuttui kurkkuuni. En uskaltanut edes katsoa häntä kunnolla silmiin, koska pelkäsin jotain. Ja sitähän se tietenkin oli: pelkäsin rakkautta ja syvää kaipuuta, joka heti ymmärtämishetkestä alkoi kasvaa sisälläni
.
En tuntenut Monaa kovin hyvin. Olimme jutelleet tutustumisilloissa pinnallisia asioita ja kävelleet pari kertaa samaa matkaa kotiin. Viime yö oli ensimmäinen, kun juttelimme kunnolla kahden kesken. Meillä tuntui olevan paljonkin yhteistä, eikä ennen lukkoon menemistäni hiljaisia hetkiä tai turhanpäiväisiä lämpötilakeskusteluja juuri ollut.

Koko pitkän viikonlopun ajattelin, millaista olisi suudella Monaa tai riisua hänen paitansa. Löysienkin mekkojen läpi saatoin huomata, että hänellä oli suuret ja roikkuvat rinnat, mutta minusta se oli vain kiihottavaa edellisten tyttöystävieni terhakoiden pikkutissien jälkeen. Kuvittelin mielessäni hetkeä, kun Mona tajuaa, ettei rakastakaan raamikasta miehenjärkälettään, vaan minulaistani pitkää, hoikkaa ja helläkätistä naista.

Maanantaiaamun saapuessa en ollut pysyä nahoissani. Pukeuduin ja riisuuduin ja pukeuduin uudestaan niin monta kertaa, kuin aamupuuron kiehuessa suinkin ehdin. Jokainen asukokonaisuuteni näytti typerältä. En halunnut näyttää liian tyrkyltä, vaikka halusin saada hänet
huomaamaan parhaat puoleni ja laittautumiseni.

Lopulta koitti hetki, jolloin ensimmäinen luentomme oli ohitse ja saatoin alkaa etsiä häntä ihmisvilinästä yliopiston ulkopuolelta. Suin hiuksiani kauniimmin ja tarkistin niskan pilkottavien kokolappujen varalta. Kaikki oli hyvin ja olin täysin valmis hurmaamaan hänet.

Tosiasia tietenkin on, ettei hän rakastunut minuun, ettei hän huomannut ylitsepursuavaa haluani ja kiinnostustani, eikä edes katsonut kovin tarkasti ulkoista olemustani. Hän huikkasi tervehdyksensä ja jatkoi keskustelua, jonka olin keskeyttänyt saapumisellani tuttuun rinkiin. Minun sydämeni pamppaili ja tunsin käsieni hikoavan hänen läsnäolostaan. Olisin antanut mitä vain, jos olisin saanut kunnolla halata häntä ja tuntea hänen vartalonsa omaani vasten. Olisin halunnut hellästi laittaa hänen hiuksensa korvan taakse ja katsoa hänen kasvojaan kunnolla. Eniten olisin halunnut kertoa hänelle, että hän oli mielestäni suurenmoinen ihminen: että istuin koko eilisillan tietokoneen ääressä odottamassa hänen mahdollisia tilapäivityksiään, joista jokaisesta iloitsin ja varovaisesti tykkäsin.

Mitään mainittavaa ei kuitenkaan tapahtunut. Ei sinä päivänä eikä sitä seuraavinakaan päivinä. Näimme yliopistolla, söimme muutaman kerran samassa pöydässä ja kävelimme kerran yhtä matkaa kotiin, mutta mitään sen kummempaa ei välillämme tapahtunut. Olin jo luopumassa toivosta ja siirtämässä häntä saavuttamattomien heteroihastusteni joukkoon, kunnes koitti unelmoimani yllyke.

Olimme viettämässä ties kuinka monennetta tutustumisiltaa lähibaarissa ja joku keksi pelata "En ole koskaan" -peliä. Muutaman tylsän ja mitäänsanomattoman kierroksen jälkeen seurueemme ainoa poika sanoi maagisen lauseen: "en ole koskaan harrastanut seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa". Pelin ideana oli, että väitettä vastustavat ottavat hörpyn juomastaan. Mielenkiintoisen väittämän kuullessaan moni valpastui ja katseet kiersivät mahdollisia kädenliikkeitä. Tartuin juomaani ja join pitkän kulauksen. Jonkun suu loksahti auki, mutta useimmat vain virnuilivat. Mona vaikutti välinpitämättömältä ja kohotti vain hetkeksi katseensa puhelimensa näytöltä.

5

3069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesinokkasorsa

      Kuitenkin juuri se nimenomainen illan vaihe oli ollut kaikkein merkityksellisin. Kun muutamaa tuntia ja vielä useampaa oluttuoppia myöhemmin kävelimme yhdessä kotiin, hän alkoi avautua:
      - Me varmaan erotaan Miikan kanssa. Ei tästä vaan tule mitään, kun mä oon täällä ja se on siellä. Oikeesti niin hiton vaikeeta miesten kanssa aina.
      - Ei se nyt aina. Enemmän se on ihmisestä kiinni, kuka ei voi elää kaukosuhteessa.
      - Ootko sä?
      - Ai ollu kaukosuhteessa? Oon joo, mut ei siitä tullu mitään. Ei kummankaan mielestä. Ei meistä ollu siihen alun alkaenkaan, mutta koitettiin silti.
      Mona oli hetken hiljaa ja käveli vain maata tuijotellen eteenpäin. Vähän ennen erkanemisristeystämme hän kuitenkin avasi taas suunsa.

      - Ootsä ollu monenkin naisen kanssa?
      Menin vähän hämilleni suorasta kysymyksestä, mutta koska huomasin hänen olevan vielä ujompi, kokosin ajatukseni nopeasti.
      - No muutaman. Vai mitä sä tarkotat? Sängyssä vai suhteessa?
      - Niin no en mä tiedä. Ihan sama.

      En tiennyt, miten jatkaa. Mona vaikutti sekä ujolta, että surulliselta, vaikka hän aikaisemmin oli ollut niin iloinen ja pirteä. Tiesin hänen kaipaavan lohdutusta, mutten ollut varma, olisiko minusta sitä antamaan.
      - Pärjäätsä? kysyin varovasti.
      - Joojoo. Vai haluisitsä tulla vielä yömyssylle? Mulla olis viskiä.
      Myönnyin tarjoukseen. En tiennyt, mitä Monalla oli mielessä, mutta lisää avautumista varmasti ainakin. Ja se sopisi minulle. Jokainen asia tuossa ihanassa naisihmisessä kiehtoi minua.

      Lyhyen kävelyn ja rappujen kiipeämisen jälkeen istuimme hänen pienen keittiönsä pienen pöydän ääressä juomassa viskiä maitolaseista. Hän siemaili juomaansa ääneti, enkä minäkään uskaltanut aloittaa kovin syvällistä keskustelua. Katselin vain ympärilleni ja yritin löytää hänestä kertovia esineitä. Kaikki näytti kuitenkin vielä kovin keskeneräiseltä. Keittiössä oli vain muutamia astioita, eikä pöydän jaloistakaan ollut vielä revitty kuplamuovia pois.

      • vesinokkasorsa

        - Oonko mä sun mielestä kaunis? Mona kysyi yhtäkkiä. Nostin katseeni pöydän jaloista suoraan hänen silmiinsä ja yritin tulkita kysymyksen tarkoitusta. Hän katsoi minuun takaisin vähän ujona ja vähän iloisempana kuin hetki sitten.
        - Totta kai oot, tokaisin nopeasti.
        - Ei mut oikeesti. Sillä tavalla kaunis, että haluaisit suudella mua.
        Tuijotin häntä silmät pyöreinä. Mitä tuo jumalainen olento oikein puhui minulle? Vihjailiko hän jotain vai oliko hän vain pohjattoman utelias ulkonäöstään ja naismieltymyksistäni? Huomasin hymyn nousevan hänen huulilleen. Sellaisen surumielisyyden jälkeisen onnellisen toiveikkaan hymyn. En tuntenut tarvetta vastata, vaan kurottauduin lähemmäksi ja suutelin häntä suoraan hymyilevälle suulle.

        Suudelma oli täydellinen. Haluni heräsivät heti, enkä vastustellut tahtoani nousta tuolilta päästäkseni lähemmäs häntä. Huultemme erottua katsoin häntä silmiin ja hän hymyili ujoa hymyä.
        - Haluaisitko SÄ suudella mua, kysyin hiljaa virnistäen.
        Nousimme molemmat tuolilta ja suutellimme uudestaan syleillessämme toisiamme. Vihdoin sain painautua hänen vartaloaan vasten ja tuntea suuret rinnat lämpimän lantion ja pehmeät kädet alaselässäni paidan alla. Hän todella halusi minua, eikä ujostellut yhtään näyttää sitä. Kädet hänen takapuolellaan ja huulet hänen huuliaan vasten kävelytin häntä hitaasti kohti keittiön vieressä avautuvaa makuuhuone-olohuonetta. Hutaisten pedattu sänky oikein kutsui minua heittäytymään sille Mona sylissäni.

        Sängylle päästyämme katsoin häntä kunnolla silmiin ja kysyin häneltä tärkeät sanat:
        - Haluutsä oikeesti? Ettet vaan oo ihan hajalla teidän riitojen takia?
        Hetken hän näytti olevan kahden vaiheilla, mutta hukutti sitten auki unohtuneet kysyvät huuleni suudelmaan. Olin varma ja hän oli varma, eikä lempeämme pidätellyt mikään muu kuin muutama mekko ja pari paria alusvaatteita.

        Työnsin Monan pois päältäni ja riisuin mekkoni. Hän katsoi silmä tarkkana ja ujosti korotti kätensä rintaani kohti. Riisuin rintaliivitkin ja hän sormeili kovettunutta nänniäni selvästi itsekin hyvin kiihottuneena. Autoin häntä riisumaan mekkonsa ja paljastamaan täydelliset suuret, sopivasti riippuvat rintansa. Imin hänen nännejään ja valutin kättäni kiusoittelevasti hänen mahallaan kohti jalkoväliä.

        - Miksen mä oo tienny, että naiset on noin ihania? hän henkäisi ujuttaessani sormiani hänen alushousuihinsa.
        - Miksen mä oo tavannua sua aikaisemmin? henkäisin takaisin.
        Hän voihkaisi äänekkäästi, kun sormeni kohtasivat sykkivän klitoriksen. Hän upotti kyntensä selkääni ja kouri voimakkaammin toista rintaani.
        - Mä haluun sua, hän huohotti korvaani.

        Työnsin kättäni pidemmälle ja upotin pari sormea hänen sisäänsä. Hän voihki yhä äänekkäämmin ja vääntelehti kiihotuksesta allani. Työnsin kieleni hänen huohottavaan suuhunsa ja sain aikaan vielä suuremman vääntelehtimisen.
        - Mä tuun ihan kohta, älä lopeta mä tuun! hän huohotti melkein suuhuni. Suutelin häntä vielä uudestaan ja tunsin kun hänen koko vartalonsa ensin jännittyi ja sitten rentoutui pikku hiljaa pienintä kasvojen lihasta myöten. Hänen voihkinansa säesti lihasten toimintaa päättymällä nautinnolliseen huutoon.

        Hetken Mona vain makasi hiljaa ja huohottaen paikallaan, kunnes hän katsoi jälleen minua lähes kyynelsilmin.
        - En oo ikinä tullu noin voimakkaasti. Auta mua, miten mä voin saada sutkin tulemaan. Haluan antaa sulle elämäsi parhaan orgasmin.
        Ohjasin hänen kätensä alapäähäni ja hukutin hänen ylistävät sanansa kielisuudelmiin. Käsilläni hellin hänen suurenmoisia rintojaan. Hänen epävarmat sormensa tuntuivat sisälläni paremmilta kuin kaikki aikaisemmat kokemukseni yhteensä. Hänen hellä nimettömänsä hieroi klitoristani juuri oikeasta kohtaa ja sai minut voihkimaan ja vääntelehtimään nautinnosta. Vaihdoimme paikkoja ja hän nousi hajareisin päälleni, jotta sain sekä kosketella häntä, että nauttia kasvojeni edessä pomppivista näkymistä.

        Olin uskomattoman kiihottunut, eikä mennyt montaakaan minuuttia, kun jo laukesin tajunnanräjäyttävällä voimalla. Kiskoin hänet syliini ja kiedoin käteni hänen ympärilleen. Nautin hänen läheisyydestään ja orgasmin aikaansaamasta väsyneestä rentoudesta. Olin onnellinen, niin onnellinen, että olisin voinut itkeä.

        - Kiitos, Mona kuiskasi korvaani, enkä minä osannut vastata hänelle kuin rutistamalla lujempaa ja nukahtamalla hänen ihonsa huumaavaan tuoksuun.


      • anskulikin
        vesinokkasorsa kirjoitti:

        - Oonko mä sun mielestä kaunis? Mona kysyi yhtäkkiä. Nostin katseeni pöydän jaloista suoraan hänen silmiinsä ja yritin tulkita kysymyksen tarkoitusta. Hän katsoi minuun takaisin vähän ujona ja vähän iloisempana kuin hetki sitten.
        - Totta kai oot, tokaisin nopeasti.
        - Ei mut oikeesti. Sillä tavalla kaunis, että haluaisit suudella mua.
        Tuijotin häntä silmät pyöreinä. Mitä tuo jumalainen olento oikein puhui minulle? Vihjailiko hän jotain vai oliko hän vain pohjattoman utelias ulkonäöstään ja naismieltymyksistäni? Huomasin hymyn nousevan hänen huulilleen. Sellaisen surumielisyyden jälkeisen onnellisen toiveikkaan hymyn. En tuntenut tarvetta vastata, vaan kurottauduin lähemmäksi ja suutelin häntä suoraan hymyilevälle suulle.

        Suudelma oli täydellinen. Haluni heräsivät heti, enkä vastustellut tahtoani nousta tuolilta päästäkseni lähemmäs häntä. Huultemme erottua katsoin häntä silmiin ja hän hymyili ujoa hymyä.
        - Haluaisitko SÄ suudella mua, kysyin hiljaa virnistäen.
        Nousimme molemmat tuolilta ja suutellimme uudestaan syleillessämme toisiamme. Vihdoin sain painautua hänen vartaloaan vasten ja tuntea suuret rinnat lämpimän lantion ja pehmeät kädet alaselässäni paidan alla. Hän todella halusi minua, eikä ujostellut yhtään näyttää sitä. Kädet hänen takapuolellaan ja huulet hänen huuliaan vasten kävelytin häntä hitaasti kohti keittiön vieressä avautuvaa makuuhuone-olohuonetta. Hutaisten pedattu sänky oikein kutsui minua heittäytymään sille Mona sylissäni.

        Sängylle päästyämme katsoin häntä kunnolla silmiin ja kysyin häneltä tärkeät sanat:
        - Haluutsä oikeesti? Ettet vaan oo ihan hajalla teidän riitojen takia?
        Hetken hän näytti olevan kahden vaiheilla, mutta hukutti sitten auki unohtuneet kysyvät huuleni suudelmaan. Olin varma ja hän oli varma, eikä lempeämme pidätellyt mikään muu kuin muutama mekko ja pari paria alusvaatteita.

        Työnsin Monan pois päältäni ja riisuin mekkoni. Hän katsoi silmä tarkkana ja ujosti korotti kätensä rintaani kohti. Riisuin rintaliivitkin ja hän sormeili kovettunutta nänniäni selvästi itsekin hyvin kiihottuneena. Autoin häntä riisumaan mekkonsa ja paljastamaan täydelliset suuret, sopivasti riippuvat rintansa. Imin hänen nännejään ja valutin kättäni kiusoittelevasti hänen mahallaan kohti jalkoväliä.

        - Miksen mä oo tienny, että naiset on noin ihania? hän henkäisi ujuttaessani sormiani hänen alushousuihinsa.
        - Miksen mä oo tavannua sua aikaisemmin? henkäisin takaisin.
        Hän voihkaisi äänekkäästi, kun sormeni kohtasivat sykkivän klitoriksen. Hän upotti kyntensä selkääni ja kouri voimakkaammin toista rintaani.
        - Mä haluun sua, hän huohotti korvaani.

        Työnsin kättäni pidemmälle ja upotin pari sormea hänen sisäänsä. Hän voihki yhä äänekkäämmin ja vääntelehti kiihotuksesta allani. Työnsin kieleni hänen huohottavaan suuhunsa ja sain aikaan vielä suuremman vääntelehtimisen.
        - Mä tuun ihan kohta, älä lopeta mä tuun! hän huohotti melkein suuhuni. Suutelin häntä vielä uudestaan ja tunsin kun hänen koko vartalonsa ensin jännittyi ja sitten rentoutui pikku hiljaa pienintä kasvojen lihasta myöten. Hänen voihkinansa säesti lihasten toimintaa päättymällä nautinnolliseen huutoon.

        Hetken Mona vain makasi hiljaa ja huohottaen paikallaan, kunnes hän katsoi jälleen minua lähes kyynelsilmin.
        - En oo ikinä tullu noin voimakkaasti. Auta mua, miten mä voin saada sutkin tulemaan. Haluan antaa sulle elämäsi parhaan orgasmin.
        Ohjasin hänen kätensä alapäähäni ja hukutin hänen ylistävät sanansa kielisuudelmiin. Käsilläni hellin hänen suurenmoisia rintojaan. Hänen epävarmat sormensa tuntuivat sisälläni paremmilta kuin kaikki aikaisemmat kokemukseni yhteensä. Hänen hellä nimettömänsä hieroi klitoristani juuri oikeasta kohtaa ja sai minut voihkimaan ja vääntelehtimään nautinnosta. Vaihdoimme paikkoja ja hän nousi hajareisin päälleni, jotta sain sekä kosketella häntä, että nauttia kasvojeni edessä pomppivista näkymistä.

        Olin uskomattoman kiihottunut, eikä mennyt montaakaan minuuttia, kun jo laukesin tajunnanräjäyttävällä voimalla. Kiskoin hänet syliini ja kiedoin käteni hänen ympärilleen. Nautin hänen läheisyydestään ja orgasmin aikaansaamasta väsyneestä rentoudesta. Olin onnellinen, niin onnellinen, että olisin voinut itkeä.

        - Kiitos, Mona kuiskasi korvaani, enkä minä osannut vastata hänelle kuin rutistamalla lujempaa ja nukahtamalla hänen ihonsa huumaavaan tuoksuun.

        Ihana,minäkin haluaisin olla joskus Mona ja vanhantyttökaverin kanssa,molemmat eka kertaa.. kerro


    • rose123

      ihana tarina! voisit kirjottaa tälle jatkoakin (:

    • JonnaV

      Lisää tällaisia ihania tarinoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe