Lukiosta valmistun nyt syksyllä ja olisi tarkoitus muuttaa omaan (vuokra)kämppään. Aion pitää välivuoden ja tehdä töitä. Jos hypoteettisesti menisin vaikkapa alepan kassalle töihin ja tienaisin 1500€/kk, niin minkälainen vuokra olisi järkevä?
Helsingissä asuminen. Minkäläinen liksa?
3
210
Vastaukset
- 624234
1500:sta käteen jääpi noin 1250-1300€. Riippuu miten pihi olet, mutta jos vuokra olis 500€ kyllä sillä pärjää jotenkuten kun liikkuu julkisilla eikä dokaa baareissa jatkuvasti.
- 3yyeyehethe
Mitä tarkoitat sillä että pärjää joten kuten? Mihin menee loput rahat?
- onnea vaan...
Lopuille rahoille löytyy kyllä menojakin vaikka ei baareissa juuri kävisi. Sähköt,vesi,vakuutukset,netti ja puhelin, liikkuminen ja ennenkaikkea ruoka. Mahdollisesti myös harrastukset. Heh, kyllä ne sataset liitää joka suuntaan joka kuukausi..Ja ensimmäinen vuosi menee kaikenlaisiin hankintoihin vaikka osan saisikin sukulaisilta. Mutta sen kokeneena voin kyllä sanoa että hengissä selviää. Itse muutin 26 vuotta sitten 19 vuotiaana pois kotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889