Tänään lähdetään joukolla tapaamaan papukaijoja Marmarikseen! Kylläpä tulee mukava reissu.
Tänään eteläään!!!!!!!
Maija Marmaris
6
256
Vastaukset
- asdadsadas
mitä papukaijoja?
- surkuhupaisaa elvyty
Katsoppa. Ylläpito ehtinyt jo kymmenen peukkua antamaan itselleen. Tulee varmasti suosikkiketju.
Toki aloitus on hyperhyvä. Toivottavasti matka kestää edes vuoden.- White trash
paskaa riittää peukuttamaan.
Finland= white trash nation
- Marmmar
Hyvä hyvä. Pitäkää mainetta yllä. Perässä tullaan.
- K. ulli
laittoivaitko kuppapojat jo B-rappuun?
- vielä kysymyksiä?
Kuppaa ei pojilla ollut ja sain B-rappuun. Tuntui muuten melkoisen hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832