~ Mitä väliä ~

~~ ♥

Rakkaudessa kaksi tulee yhdeksi
himossa ei

Himo ei osaa yhtyä
rakkauteen

Se on rakkauden impotentti

Välitänkö sinusta jos himoitsen sinua
himo on itsekäs epätoivoinen ja vailla lohtua
sisäinen peto vailla rauhaa
ahdistuspilleri iloksi elämän harhaan

Välittääkö himo rakkautta
välittääkö...oikeesti
mitä se välittää mistään

Maailma huutaa sen himoa
rahaa ja rakkautta...pintaa
se huutaa kovalla äänellä

KUKA VÄLITTÄÄ !

Kukaan ei kuitenkaan kuule
et sinäkään

~~ ♥


Kirka: Pääsi rinnallein painuu
http://www.youtube.com/watch?v=IHUBUQEzId0

4

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika monimutkaista.
      Intohimo hieno asia.
      Sitähän on suhteessa
      jos sitä ei olisi niin aika laimeaa.
      Eikö??

      Rakastuminen niin helppoa..
      Rakastaminen vaikeaa.

      Vai onko??

      Pidin runostasi )

      • No hei enkelituli !

        Minun mielestäni intohimo on aivan eri asia kuin himo...

        Intohimo = engl `passion`

        - Se ei saa toista mielestään, se ajattelee toista, hakeutuu lähelle
        näkee unta, kirjoittaa jopa runoja :O, haluaa olla yhdessä,
        haluaa yhtyä toiseen sekä henkisesti että fyysisesti toisesta välittävällä Rakkaudella.

        Mutta HIMO

        - Se on itsekäs halu. Halu tyydyttää omia tarpeita toisesta juurikaan välittämättä, ajaa itsensä toisten edelle...
        " pyhä kolminainen maailmallisuus " : Rahaa, Valtaa, Seksiä.. sitä se on ja
        tällä elää myös seksiteollisuus.

        Kun kymmenessä käskyssä sanotaan " Älä himoitse " (vanhempi käännös) =
        " chamad " =`himoa`, `kiihkeää halua ` , niin sillä ei tarkoitettane "intohimoa" vaan juuri sitä himoa, joka on rakkauden vihollinen...

        Eräs sanonta sanoo, että " mikä lihassa alkaa se lihaan päättyy, mutta joka hengessä alkaa se henkeen päättyy " !

        Eli joteski näin kait olis ihanne... ( 1 Tess 4:3-5 vk)

        " tämä on Jumalan tahto teidän pyhitykseksenne, että kartatte haureutta,
        että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
        ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne."

        Kiitos sinulle palautteestasi joka pani ajattelemaan sanan "intohimo" merkitystä joka kansan kielessä on aika monimääritteinen...

        Itse toivoisin tätä: ( Laulujen laulu 2:5)
        " Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistuisin,
        tuokaa omenoita, että virvoitun -
        minä olen rakkaudesta sairas ! "

        Kivaa päivää T :(*J*)

        LAURA VOUTILAINEN en mielestäin sua saa
        http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        No hei enkelituli !

        Minun mielestäni intohimo on aivan eri asia kuin himo...

        Intohimo = engl `passion`

        - Se ei saa toista mielestään, se ajattelee toista, hakeutuu lähelle
        näkee unta, kirjoittaa jopa runoja :O, haluaa olla yhdessä,
        haluaa yhtyä toiseen sekä henkisesti että fyysisesti toisesta välittävällä Rakkaudella.

        Mutta HIMO

        - Se on itsekäs halu. Halu tyydyttää omia tarpeita toisesta juurikaan välittämättä, ajaa itsensä toisten edelle...
        " pyhä kolminainen maailmallisuus " : Rahaa, Valtaa, Seksiä.. sitä se on ja
        tällä elää myös seksiteollisuus.

        Kun kymmenessä käskyssä sanotaan " Älä himoitse " (vanhempi käännös) =
        " chamad " =`himoa`, `kiihkeää halua ` , niin sillä ei tarkoitettane "intohimoa" vaan juuri sitä himoa, joka on rakkauden vihollinen...

        Eräs sanonta sanoo, että " mikä lihassa alkaa se lihaan päättyy, mutta joka hengessä alkaa se henkeen päättyy " !

        Eli joteski näin kait olis ihanne... ( 1 Tess 4:3-5 vk)

        " tämä on Jumalan tahto teidän pyhitykseksenne, että kartatte haureutta,
        että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
        ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne."

        Kiitos sinulle palautteestasi joka pani ajattelemaan sanan "intohimo" merkitystä joka kansan kielessä on aika monimääritteinen...

        Itse toivoisin tätä: ( Laulujen laulu 2:5)
        " Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistuisin,
        tuokaa omenoita, että virvoitun -
        minä olen rakkaudesta sairas ! "

        Kivaa päivää T :(*J*)

        LAURA VOUTILAINEN en mielestäin sua saa
        http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68

        Ps. Mutta pikku kevennyksenä tähän jatkoksi, sillä laulaahan ne Sleepy Sleepersitkin taannoin, että
        on kaksi tapaa seksiä..oikea ja väärä... :D
        Ja asiat ei aina ole niin yksinkertaisia miltä ensi alkuun saattaa näyttää... ;D
        http://www.findance.com/uutiset/16350/harskeyden-huippu-vai-puhdas-sattuma


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        No hei enkelituli !

        Minun mielestäni intohimo on aivan eri asia kuin himo...

        Intohimo = engl `passion`

        - Se ei saa toista mielestään, se ajattelee toista, hakeutuu lähelle
        näkee unta, kirjoittaa jopa runoja :O, haluaa olla yhdessä,
        haluaa yhtyä toiseen sekä henkisesti että fyysisesti toisesta välittävällä Rakkaudella.

        Mutta HIMO

        - Se on itsekäs halu. Halu tyydyttää omia tarpeita toisesta juurikaan välittämättä, ajaa itsensä toisten edelle...
        " pyhä kolminainen maailmallisuus " : Rahaa, Valtaa, Seksiä.. sitä se on ja
        tällä elää myös seksiteollisuus.

        Kun kymmenessä käskyssä sanotaan " Älä himoitse " (vanhempi käännös) =
        " chamad " =`himoa`, `kiihkeää halua ` , niin sillä ei tarkoitettane "intohimoa" vaan juuri sitä himoa, joka on rakkauden vihollinen...

        Eräs sanonta sanoo, että " mikä lihassa alkaa se lihaan päättyy, mutta joka hengessä alkaa se henkeen päättyy " !

        Eli joteski näin kait olis ihanne... ( 1 Tess 4:3-5 vk)

        " tämä on Jumalan tahto teidän pyhitykseksenne, että kartatte haureutta,
        että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
        ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne."

        Kiitos sinulle palautteestasi joka pani ajattelemaan sanan "intohimo" merkitystä joka kansan kielessä on aika monimääritteinen...

        Itse toivoisin tätä: ( Laulujen laulu 2:5)
        " Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistuisin,
        tuokaa omenoita, että virvoitun -
        minä olen rakkaudesta sairas ! "

        Kivaa päivää T :(*J*)

        LAURA VOUTILAINEN en mielestäin sua saa
        http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68

        Joo kyllä se näin menee.
        Olen kanssasi samaa mieltä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe