~~ ♥
Rakkaudessa kaksi tulee yhdeksi
himossa ei
Himo ei osaa yhtyä
rakkauteen
Se on rakkauden impotentti
Välitänkö sinusta jos himoitsen sinua
himo on itsekäs epätoivoinen ja vailla lohtua
sisäinen peto vailla rauhaa
ahdistuspilleri iloksi elämän harhaan
Välittääkö himo rakkautta
välittääkö...oikeesti
mitä se välittää mistään
Maailma huutaa sen himoa
rahaa ja rakkautta...pintaa
se huutaa kovalla äänellä
KUKA VÄLITTÄÄ !
Kukaan ei kuitenkaan kuule
et sinäkään
~~ ♥
Kirka: Pääsi rinnallein painuu
http://www.youtube.com/watch?v=IHUBUQEzId0
~ Mitä väliä ~
4
94
Vastaukset
Aika monimutkaista.
Intohimo hieno asia.
Sitähän on suhteessa
jos sitä ei olisi niin aika laimeaa.
Eikö??
Rakastuminen niin helppoa..
Rakastaminen vaikeaa.
Vai onko??
Pidin runostasi )No hei enkelituli !
Minun mielestäni intohimo on aivan eri asia kuin himo...
Intohimo = engl `passion`
- Se ei saa toista mielestään, se ajattelee toista, hakeutuu lähelle
näkee unta, kirjoittaa jopa runoja :O, haluaa olla yhdessä,
haluaa yhtyä toiseen sekä henkisesti että fyysisesti toisesta välittävällä Rakkaudella.
Mutta HIMO
- Se on itsekäs halu. Halu tyydyttää omia tarpeita toisesta juurikaan välittämättä, ajaa itsensä toisten edelle...
" pyhä kolminainen maailmallisuus " : Rahaa, Valtaa, Seksiä.. sitä se on ja
tällä elää myös seksiteollisuus.
Kun kymmenessä käskyssä sanotaan " Älä himoitse " (vanhempi käännös) =
" chamad " =`himoa`, `kiihkeää halua ` , niin sillä ei tarkoitettane "intohimoa" vaan juuri sitä himoa, joka on rakkauden vihollinen...
Eräs sanonta sanoo, että " mikä lihassa alkaa se lihaan päättyy, mutta joka hengessä alkaa se henkeen päättyy " !
Eli joteski näin kait olis ihanne... ( 1 Tess 4:3-5 vk)
" tämä on Jumalan tahto teidän pyhitykseksenne, että kartatte haureutta,
että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne."
Kiitos sinulle palautteestasi joka pani ajattelemaan sanan "intohimo" merkitystä joka kansan kielessä on aika monimääritteinen...
Itse toivoisin tätä: ( Laulujen laulu 2:5)
" Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistuisin,
tuokaa omenoita, että virvoitun -
minä olen rakkaudesta sairas ! "
Kivaa päivää T :(*J*)
LAURA VOUTILAINEN en mielestäin sua saa
http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68Kopittelija007 kirjoitti:
No hei enkelituli !
Minun mielestäni intohimo on aivan eri asia kuin himo...
Intohimo = engl `passion`
- Se ei saa toista mielestään, se ajattelee toista, hakeutuu lähelle
näkee unta, kirjoittaa jopa runoja :O, haluaa olla yhdessä,
haluaa yhtyä toiseen sekä henkisesti että fyysisesti toisesta välittävällä Rakkaudella.
Mutta HIMO
- Se on itsekäs halu. Halu tyydyttää omia tarpeita toisesta juurikaan välittämättä, ajaa itsensä toisten edelle...
" pyhä kolminainen maailmallisuus " : Rahaa, Valtaa, Seksiä.. sitä se on ja
tällä elää myös seksiteollisuus.
Kun kymmenessä käskyssä sanotaan " Älä himoitse " (vanhempi käännös) =
" chamad " =`himoa`, `kiihkeää halua ` , niin sillä ei tarkoitettane "intohimoa" vaan juuri sitä himoa, joka on rakkauden vihollinen...
Eräs sanonta sanoo, että " mikä lihassa alkaa se lihaan päättyy, mutta joka hengessä alkaa se henkeen päättyy " !
Eli joteski näin kait olis ihanne... ( 1 Tess 4:3-5 vk)
" tämä on Jumalan tahto teidän pyhitykseksenne, että kartatte haureutta,
että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne."
Kiitos sinulle palautteestasi joka pani ajattelemaan sanan "intohimo" merkitystä joka kansan kielessä on aika monimääritteinen...
Itse toivoisin tätä: ( Laulujen laulu 2:5)
" Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistuisin,
tuokaa omenoita, että virvoitun -
minä olen rakkaudesta sairas ! "
Kivaa päivää T :(*J*)
LAURA VOUTILAINEN en mielestäin sua saa
http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68Ps. Mutta pikku kevennyksenä tähän jatkoksi, sillä laulaahan ne Sleepy Sleepersitkin taannoin, että
on kaksi tapaa seksiä..oikea ja väärä... :D
Ja asiat ei aina ole niin yksinkertaisia miltä ensi alkuun saattaa näyttää... ;D
http://www.findance.com/uutiset/16350/harskeyden-huippu-vai-puhdas-sattumaKopittelija007 kirjoitti:
No hei enkelituli !
Minun mielestäni intohimo on aivan eri asia kuin himo...
Intohimo = engl `passion`
- Se ei saa toista mielestään, se ajattelee toista, hakeutuu lähelle
näkee unta, kirjoittaa jopa runoja :O, haluaa olla yhdessä,
haluaa yhtyä toiseen sekä henkisesti että fyysisesti toisesta välittävällä Rakkaudella.
Mutta HIMO
- Se on itsekäs halu. Halu tyydyttää omia tarpeita toisesta juurikaan välittämättä, ajaa itsensä toisten edelle...
" pyhä kolminainen maailmallisuus " : Rahaa, Valtaa, Seksiä.. sitä se on ja
tällä elää myös seksiteollisuus.
Kun kymmenessä käskyssä sanotaan " Älä himoitse " (vanhempi käännös) =
" chamad " =`himoa`, `kiihkeää halua ` , niin sillä ei tarkoitettane "intohimoa" vaan juuri sitä himoa, joka on rakkauden vihollinen...
Eräs sanonta sanoo, että " mikä lihassa alkaa se lihaan päättyy, mutta joka hengessä alkaa se henkeen päättyy " !
Eli joteski näin kait olis ihanne... ( 1 Tess 4:3-5 vk)
" tämä on Jumalan tahto teidän pyhitykseksenne, että kartatte haureutta,
että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne."
Kiitos sinulle palautteestasi joka pani ajattelemaan sanan "intohimo" merkitystä joka kansan kielessä on aika monimääritteinen...
Itse toivoisin tätä: ( Laulujen laulu 2:5)
" Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistuisin,
tuokaa omenoita, että virvoitun -
minä olen rakkaudesta sairas ! "
Kivaa päivää T :(*J*)
LAURA VOUTILAINEN en mielestäin sua saa
http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68Joo kyllä se näin menee.
Olen kanssasi samaa mieltä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
