Mitä tehdä 13.v synttäreillä?

Tietämätön tyttö

Moi, eli täytän 13 vuotta, mutta en tiedä mitä tehdä? Kutsun noin 7 henkilöä, ja synttärit pidetään kotona :) Olisiko joktkut leikit ok, vai onko ne jo liian lapsellisia? Itseasiassa jotkut seurapiiri-leikit olis ihan kivoja, mutta mitkä?!! Siis jos joku voisi kertoa, mitä voin tehdä.. En ajatellut mennä minnekään, eli siis pysytään kotona. Elokuva olis ihan kiva, mutta en tiedä olisko se vähän tylsää? :)
Siis jos itse tiedät jotain kivoja juttuja, niin haluaisin tietää ne. Kaikki ehdotukset on tervetulleita! Kiitos :)

5

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • synttäri sankari

harmi kun tänne ei oo vastattu mitään... Oisin nimittäin itsekkin ollut vailla jotain tietoja sillä pidän itekkin 13w juhlat tässä lähi aikoina. Ite ajattelin kumminkin että pelataan jotain joukkue pelejä tyyliin raja palloa (tunnetaan myös kahen tulen välissä) joten ois ollu kiva jos täällä ois ollu enemmän porukkaa puhumassa tästä mutta ei voi mitään

• Kohta 12-v

Kivoja nopeita kisoja loytyy esim minuuttipelin sivuilta ;) elokuva saattaa olla vähän tylsä.. leipokaa vaikka pitsaa tai jotain muuta,olkaa pullonpyöritystä :D

• samme2

Söin kakkaa ja oli tosi mukavaa vieraiden katsellessa tapahtumaa (: Ripuli on märkää kakkaa :) t :Noora ja Elli

• 13 tyttö

Tää voi tulla vähä myöhässä !:D mut jos joku muuki voi kattoo tästä vinkkejä niin hyvä nii! Oon jo 13 vuotias ja pidän huomenna synttärit.Mennään ideaparkin funparkkiin ja sieltä jonnekin syömään. Kun ollaan syöty ,tullaan meille yöksi ja pidetään bileet ja tanssitaan ja kaikkee kivaa. Bileiden jälkeen mennään ''nukkumaan'' ja jutellaan syvällisiä (; Siinä vois ollla kiva synttärivinkki! mut voihan sen valita et haluuko mennä funparkkiin vai edeniin vai minne (;

• ompsu

Mullon kans ongelma ku mainitsin kerran et mullon pian synttärit, nii tottakai kaikki kinuu pääsyä niihi, enkä osaa sanoo ei, eli paljon vierauta tuos nii mitenkää ei saa kyytii mihinkää :/ Mut meen kattoon niit minuuttipelei;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe