Olen eronnut, yh-äiti, jonka lapset asuvat isällään, koska olen masuntunu niin pahasti, että en kykene hoitamaan lapsia 24/7, lapset ovat minulla viikonloppuisin :( , on elämäni varrella pienestä lapsesta saakka tapahtunut asioita tähän päivään saakka jotka estää minua elämästä ns normaalia elämää..
Tulos:
En halua enää seurustella. Se sattuu vaan liikaa :(
Olen katkertoitunut miehiä kohtaan pahasti!!
Voisin elää ilman seksiä koko lopun elämäni!!
Kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä ja hyväksyntää, mutta ei semmosta miestä ole olemassakaan joka samaa haluaisi...
OKSETTAA kuva joka annetaan naisesta (lehdissä, telkkarissa ja kaikessa muussa mistä kuvaa tai ääntä vaan tulee, puhumattakaan nuket ja lelut..)!!!
Eipä tässä muuta..ihanaa, jos joku on tosiaankin löytänyt itselleen toimivan suhteen kaikkineensa
Haluttomuus on minulle:
n.w.ti
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261790
- 1171308
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760