i30 ei starttaa

nynnnnyyyyynyyyy

virta asennossa ei mittariston joulukuusi valot enään syty, startatessa pyörittää normaalisti mutta ei käynnisty.. eli vika jossain "tietokoneen" suunnalla, releissä tms?

34

9702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasds

      mitäs ostit korealaisen paskan.. sen siitä saa

      • åwwåww

        Käytkö noin kommentoimassa eurooppalaisilla autopalstoilla myös kun niillä on ongelmia?
        suomi24.fi/keskustelu.node/10093849


      • ffeeeeww

      • HH.

        Johtunee siitä, että auto on valmistettu Euroopassa ja siinä käytetään eurooppalalsiten alihankkijoiden valmistamia osia.
        Korealainen laadunvalvonta kyllä puuttuu asiaan ja ongelma poistuu, kun tilalle tuodaan aitoja Koreassa valmistettuja osia.


    • koreanpaska

      sama ongelma täällä. ei starttaa. pyörittää kyllä..

      • ajonestolaite?????

        Oletan, että on ajonestolaiteongelma. Ajonestolaite ei ehkä tunnista avainta. Välillä taas voi tunnistaa ja käynistyy. Joka merkeillä on ongelmia. Ei se Teidän auto ole sen "paskempi" kuin muutkaan merkit. Ilmoitelkaa jos viitsitte, kun vika selviää, että oliko kyseinen "diagnoosi" oikea. Hyvää syksyn jatkoa.


    • Long Island

      varmaan kyse tyyppiviasta???

    • lifetime takkuu

      eikö noissa ole se ikunen takuu, ei kait niitä muuten kukaan osta?!

    • mistähän johtuu

      Minun Hyundai starttaa vasta neljännellä tai viidennellä yrittämällä...

    • Ajonestolaite vika??

      Silloin kun Hyundaini ei starttaa ekalla, ja saisi pyörittää starttia vaikka akun virran loppuun asti, niin otan virta-avaimen pois ja laitan uudelleen paikoilleen ja heti starttaa. Eli näin ehkä todellakin on niin kuin aiemmin eräs henkilö kirjoitti tälle palstalle. Ajonestolaite ei aina tunnista avainta???

    • havinasta

      eli vika ajonestolaitteessa,jos näin on,pitäisi kaiketi mennä takuseen 4 vuoden jälkeenkin?

    • tiedä häntä

      samaa vikaa 2kk vanhassa ix35:ssa.

    • samaa vikaa

      Sama ongelma Hyundai Getz vm.2004

    • tyyppi ongelma

      sama ongelma oli Getz-05 mallissa.

    • kaallista elämää

      huollossa katsotaan paljonko maksaa.Todennäköiseti muutaman satasen.

    • takuuko ummessa?

      Vie korjaamoon niin eiköhän se johonkin saakka sillä selviä?

    • hyyyyyyyyy

      Mahtaako olla tyyppivika??

    • liiansh

      on se useilla samaa ongelmaa.

    • Itsellä samaa vikaa I30:ssä "1.6 bensa" . Eli, startaa mut ei lähde käyntiin, jos lähti käyntiin niin saattoi sammua kesken ajon.
      Vika oli polttoainepumpun releessä, tai suurin ongelma on moottoritilassa oleva suleke/releloota. Kuulemma tyyppivika useassa huikkarin/Kian mallissa kun käyttävät tuota samaa lootaa.
      Tuon lootan takia omassa i30 tuli monia sähkö ongelmia, ilmastointi, radio, pyyhkijät ja jne. Ja tuo vika/viat ei tule ilmi testerillä, eli testeri näyttää että auto kunnossa vaikka ei edes lähde käyntiin..
      Itsellä jo toinen i30 ja samat viat on käyty nykyisen i30 kanssa, eli tyyppivika. Takuuseen onnneksi menee korjaukset. mut kun takuu loppuu lähtee auto kiertoon, ikävää mutta totta.
      Sit vinkkinä että etupään alustanosat on aika heikkoa tekoa, olen joutunut molemmista i30 laitattamaan etupään kolinat takuuseen useaan kertaan.

      • sama Kiassa

        Samoja alustan pilipaliniveliä käytetään Kiassa. Kestää n.30-40tkm normaalisti.


      • eri auto

    • Sama auto

      Joo, eri autohan se on.. Just.. Sama auto eri kuorissa..
      Kyllä motti kestää mut kaikki sen ympärillä ei kestä..

    • siinähän se

      juuri niin,kuoret ympärillä ovat hyundaissa huonot.

    • märköä sisällä

      keräävät kosteutta.

      • Anonyymi

        Mersus samaa vikaa?


    • naamakylä

      pesussa kun käytin ei ovet enää toimineet kaukosäädöllä.

    • K.Laitteisto

      Auttaisiko vanhan kunnon jäänesto tankkauksen yhteydessä?

    • vinkistä kiitti

      sitä voisi kokeilla.

    • lAmakapine

      Sitten talliin vuorokaudeksi että ehtii kuivaa kunnolla.

    • ku ei starttaa

      sitä saa kuivatella kaiket paivät.

    • qijjj

      vaiha akku

    • kun ei niin ei

      ei auta.

    • Anonyymi

      Sama henkilö käynyt avaamassa tälläiset keskustelut
      Audi A6 ei lähde käyntiin vuodelta keskustelu vuodelta 2004
      BMW 530d -01 ei käynnisty - missä vika? vuodelta 2007
      Kia Sportage ei käynnisty!! vuodelta 2004
      Toyota D4D vm. 2001 ei käynnisty vuodelta 2003
      Ei voi olla sattumaa että saman päivän aikana avataan todella vanhoja linkkejä samasta aiheesta, Vastaus on monessa vai ei käynnisty?

    • Anonyymi

      Sama kaveri Fiat palstalla.
      Vuodelta 2011. Vastattu 13.6-2019
      Fiat Punto -01 EI STARTTAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe