Keskiyö

Sisar*

Haluaisin kuulla sinun näkemyksesi, siitä pitääkö minun ottaa yhteyttä veljeeni. Hän asuu kauempana ja tiedossani on että hänellä on hankala avioliitto. Veljeni kuitenkin itse vaikenee hankalasta liitostaan. Ei ole enää yhteysissä paljoakaan omiin läheisiinsä. Nyt on ollut hiljaista ennätyspitkään. Onko asiansa huonosti. Auttaisiko jos ottaisin yhteyttä vai etäännyttäisikö? Aiemmin on ollut parempi jos annan hänen säädellä yhteydenpitoamme. Pelkään että isompi parisuhdekriisi ja hän yrittää yksin pyristellä. Minulla on epäilys ettei vaimonsa ole ihan psyykkisesti tasapainoinen.

2

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      sinun tuntemuksesi ovat aivan oikeassa. hän häpeilee oloaan, eikä puhu siitä kenellekään. veljesi on onneton ja apeana, hän elää vain päivän kerrallaan.
      minusta tuntuu, että pelkkä puhelinsoitto ei riitä. olisi parempi, jos menisit käymään heidän luonaan.
      hienotunteisuus on valttia heidän luonaan, ei kannata kysellä molempien aikana syvempiä kuulumisia. paremminkin voisit jutella omista asioistasi ja yleisesti.
      mutta sitten olisi tärkeää, että saisit kontaktin veljeesi jollakin verrukkeella. pääsisitte kahdestaan vaikka pihalla käymään tai pienellä kävelyllä.
      kerrot hänelle suoraan kuinka huolissasi hänestä olet. sano, että se näkyy jo päällepäin, että asiat eivät ole aivan kunnossa. tarjoa kuuntelevaa korvaasi, sano että hän voi ottaa sinuun yhteyttä milloin vain.

hän ottaakin sitten yhteyttä, kunhan ensin miettii itsekseen.
      voi olla, että tämä ei ole veljesi viimeinen liitto.

t: Keskiyö

• Sisar*

Kiitos. Täytyy miettiä millä keinoin tapaaminen onnistuu - tuo välimatka haittaa pahasti. Koen etten voi missään nimessä kysyä suoraan, vaan minun on odotettava että ilmaisee itse asian jotenkin. Tärkeintä olisi, että hänelklä olisi matala kynnys ottaa yhteyttä. Melkein toivon, että veljelläni olisi rohkeus eroon, niin kummalliselta vaimonsa käytös tuntuu. Vaikka ero olisi valtava kriisi veljelleni, uskoisin sen johtavan parempaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe