haluatko työskennellä kansainvälisten työkavereiden kanssa haluatko katsella ja kuunnella ylimielisiä ja kopeita ruttuturpia. haluatko palella talvella ja läkähtyä kesällä. haluatko ajaa paskoilla ja risoilla isoilla autoilla. haluatko tehdä 12t työpäivää. jos vastasit kyllä tule pääkaupunkiseudulle dösäkuskiksi.
tule tule
7
159
Vastaukset
Dösäpate, sun kutsuhuutosi ei oikeasti avautunut. Joko esitit sen huonosti ja valmistautumatta, tai sitten eväät esittämiseen oli jo alkujaan epärelevantteja
Toisaalta ko. ulostulo oli jokseenkin sitä jatkumoa, jota palstalla ksm. yleensäkin on. Ottamatta dösän tai vst. pahanoloon kantaa, niin täytyy todeta niin itseni, kuin monen matkustajankin toteamana, että nämä kansainväliset työkaverit ovat niitä , joilla on velä jonkintason käsitys palveluammatista, jota kuitenkin joukkoliikenne pitkälti ja perustellusti edustaa, että myös käytännössä toteutuu. Näiden ja joidenkin kotimaisen ammatiinsa orientuneiden kautta, joukkoliikenne omaa vielä edes jonkintason arvostusta.- dösä pate
miksi sä et ottanut noihin muihin totuuksiin kantaa. ai niin nehän halventaa sun työnantajaas.
Mihin "totuuksiin" ? Se tuntuu tuo "totuus" olevan aina henkilökohtaisten ja pääsääntöisesti itseaiheutettujen ongelmien luomaa todellisuutta. Mutta jokainen taaplaa tyylillää ja saa sen mitä ansaitsee.
- Kelokalle
Ethän sä Kippurahäntäbulzi nyt tietenkään uskalla ottaa kunnon kantaa kun sehän johtaisi bamlaus , ym kieltoihin pomojen taholta kanssasi. Se on kyllä totta että jokainen saa mitä ansaitsee. Olet kyllä todella ansainnutkin pärstäsi.
- Rutwail.
Toi oli paha, kumma kun joku tietää kaikki asiat ja aina yhtä mieltä työantajan kanssa. Kelohan puhuu asiaa bultzeineen.
- Kelokalle
Bulzi tarkottaa bulldoggi
Dösä pate on niin sanottuna asian ytimessä.kikkarakäkkärä toitettelee sitä omaa ja työnantajansa linjaa.ehken siksi että hanuria nuollut tarpeeksi niin saa ja HYVÄLLÄ mielin pitää työpaikkansa.MUUT VOI OLLA MITÄ MIELTÄ TAHANSA.Näin se vaan menee,miten hyvin teet tai olet tekemättä työsi.Sitä ei ole arvostettu vuosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483