hämmästyin kun koirani sekar,sisällä haukkuminen väheni mutta mökillä oli hyljätty kissan pentu ja toin kotiin omistajaa odottaan ei ole näkynyt ja rankkuri pyysi jos voin hommata uuden kodin koirani 2v otti omaksi se huolehtii takapään ja nukuttamiset ja nyt kun se saa leikkiä ja painia sen kans makaa selällään kisu roikkuu karvoissa.yhteistä ruokakuppiaei ole siinä kissa näyttää rajat .parenpi näin kun haukkuminen väheni ,koiralla on ulkona kamuja 2 vanhaa kissaa ei kiinnostanut leikkiä kun vanha koira on pois.ja tuo kakara jonka perässä täytyy kulkea.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592