Kuulin tuttavaltani sinusta, ajattelin itsekkin kysyä ja mahdollisesti meilin kanssa.
Tahtoisin kysyä mitä tulevaisuus tuo tullessaan? olen joutunut karvaasti pettymään rakkauden suhteen, pärjäänkö yksin,löydänkö elämänkumppania? Miten terveyteni,(mm.henkinen hyvinvointi)? entä lähimmäiseni, (perheeni, lähimmät ystäväni)?
Hyvää iltaa :)
3
50
Vastaukset 3
Hei
oikein mukavaa kun kirjoitat! katson sinulle mielelläni. katso siis profiilini, voit lukea sieltä kuka olen, ja ota sitten yhteyttä mailin kanssa.
laitathan tuon saman nimimerkin perään.
t: Keskiyö- tyttö23nyt-yksin
haluaisin mielelläni kuulla lyhyesti joitain näkemyksiäsi elämästäni/tulevasta ennen laajempaa yhteydenottoa josta mielelläni maksan. :)
Hei
näen ettet ole ammatissasi vielä siellä, minne todellakin haluat päästä. jokin kielikurssi on tulossa elämääsi.
sinä olet herkkä ja tunteellinen ihminen, luotat kanssaihmisiisi aidosti. mutta olet joutunut kärsimään kiltteydestäsija maksamaan siitä oppirahoja.
sinä pärjäät kyllä, mutta viihdyt paremmin itseäsi vanhempien ihmisten seurassa.
sinun kannattaakin kuunnella vanhempaa ihmistä, lähelläsi on sellainen ja hän haluaa tukea sinua.
et ole tyytyväinen asuinolosuhteeseesi, tahtoisit siihen muutosta.
henkisesti näen sinut herkkänä ja toiveikkaana. olet valmis kokeilemaan ja oppimaan uutta. olet hieman arka kuitenkin.
tässä joitakin näkemyksiäni sinusta.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551723
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5531493Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1781476Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va280957Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "178928- 58806
- 55748
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26740- 56738
- 62714