En ole syönyt tenoxia moneen kuukauteen, silti THL:lle lähetetyissä näytteissä näkyy tulos positiivisena. Osaako joku sanoa missä vika? Onko testitulokset sekoittuneet vai onko elimistössäni jotain vikaa. Ärsyttää suunnattomasti. Kiitos vastauksista etukäteen! PS. Olen A-klinikan asiakkaana.
KAUANKO TENOX NÄKYY TESTEISSÄ?
9
6245
Vastaukset
- .
Oot vetäny jotain muita bentsoja.
- 1234523456
Tenox ei näy kuin 7 pv. Diapam 2-3 viikkoa. Ettet vaan ole vahingossa esim. yöllä ottanut tenoxia mitä et aamulla muista.
Moi taas! Tänään selvisikin, että koska käytän säännöllisesti diapamia, niin se jotenkin voi elimistössä näkyä oksatsepaamina ja tematsepaamina. HUH! Melkein jo leimattiin valehtelijaksi! Morjens!
- S.D.R
olen perjantai aamuna ottanut 2X20mg tenoxia ja seulat ens torstaina ja diapamia viikkositten launtaina näkyykö seulassa jos näkyy mitä kannattaisi tehä
- Anonyymi
Katso näitä sivuja lisää ja koita etsii taulukko mun mielestä näillä sivuill saa vähintään linkin siihe kyllä joku sulle sen näyttää tai löytyy kyllä kaikki aineet ja päivien määrät kuonkä pitkään mäkyy ja mikä koita hakee taulukkoonsuoraan niin jos google näyttäisi itse oon löytänyt montä kertaa
- jgjgjhvhjvjhgvh
Diapam muuttuu elimistössä tematsepaamiksi ja oksatsepaamiksi.
- sais vain diatsepaam
mistä tämä tieto että pami muuttuu opamoxiksi ja tenoxiksi elimistösä
- Anonyymi
Lääketieteen faktoistahan se löytyy. Tarkemmissa labratutkimuksessa näkyy tosiaan lääkkeen hajoamistuotteet, jotka pameis on oksepam ja tematsepam. Kannattaa ottaa selvää vähintään niistä asioista jotka kuuluvat omaan hoitoon.
- Anonyymi
Bentsot näkyy sen 30 päivää. Siitä ei yli ei ympäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800