KAUANKO TENOX NÄKYY TESTEISSÄ?

En ole syönyt tenoxia moneen kuukauteen, silti THL:lle lähetetyissä näytteissä näkyy tulos positiivisena. Osaako joku sanoa missä vika? Onko testitulokset sekoittuneet vai onko elimistössäni jotain vikaa. Ärsyttää suunnattomasti. Kiitos vastauksista etukäteen! PS. Olen A-klinikan asiakkaana.
147891
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Oot vetäny jotain muita bentsoja.

Äänestä

Tenox ei näy kuin 7 pv. Diapam 2-3 viikkoa. Ettet vaan ole vahingossa esim. yöllä ottanut tenoxia mitä et aamulla muista.

Äänestä
  • KAIKKI Bentsot näkyy 1 kk.
    Jos taas juo vähän ja liikkuu vähän voi näkyä pidempään. Reilu juominen vettä ja ulkoilu saunominen nopeuttaa tuota .

    Äänestä

  • Anonyymi00009 kirjoitti:

    KAIKKI Bentsot näkyy 1 kk.
    Jos taas juo vähän ja liikkuu vähän voi näkyä pidempään. Reilu juominen vettä ja ulkoilu saunominen nopeuttaa tuota .

    No höpö höpö,kannattaa ottaa asioista selvää,ennen ku tuut tuommoista paskaa jauhamaan

    Äänestä

Moi taas! Tänään selvisikin, että koska käytän säännöllisesti diapamia, niin se jotenkin voi elimistössä näkyä oksatsepaamina ja tematsepaamina. HUH! Melkein jo leimattiin valehtelijaksi! Morjens!

Äänestä

olen perjantai aamuna ottanut 2X20mg tenoxia ja seulat ens torstaina ja diapamia viikkositten launtaina näkyykö seulassa jos näkyy mitä kannattaisi tehä

Äänestä
  • Katso näitä sivuja lisää ja koita etsii taulukko mun mielestä näillä sivuill saa vähintään linkin siihe kyllä joku sulle sen näyttää tai löytyy kyllä kaikki aineet ja päivien määrät kuonkä pitkään mäkyy ja mikä koita hakee taulukkoonsuoraan niin jos google näyttäisi itse oon löytänyt montä kertaa

    Äänestä

Diapam muuttuu elimistössä tematsepaamiksi ja oksatsepaamiksi.

Äänestä

mistä tämä tieto että pami muuttuu opamoxiksi ja tenoxiksi elimistösä

Äänestä
  • Lääketieteen faktoistahan se löytyy. Tarkemmissa labratutkimuksessa näkyy tosiaan lääkkeen hajoamistuotteet, jotka pameis on oksepam ja tematsepam. Kannattaa ottaa selvää vähintään niistä asioista jotka kuuluvat omaan hoitoon.

    Äänestä

Bentsot näkyy sen 30 päivää. Siitä ei yli ei ympäri.

Äänestä

Hoitolaitoksen tenapotilas karannut ja muutama tena roikkuu tuulen viemänä kuin zombiella.

Äänestä

Miksi tenoxeja testataan ? Kyseessä on normaali unilääke, jota olen saanut yksityiseltä.
Luonnollinen lääke uniongelmiin. Voi käyttää vuosiakin eikä annos merkittävästi ole muuttunut. Aamuisin saa ajaa autolla, työ sujuu levänneenä ja lentää vaikka lentokonetta, sillä lentäjän vakiolääke pitkien lentojen jälkeen. Nim.15 v ja hyvin menee

Äänestä
  • Käytetään myös ahdistuksen hoitoon.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


valevahvero kirjoitti:

En ole syönyt tenoxia moneen kuukauteen, silti THL:lle lähetetyissä näytteissä näkyy tulos positiivisena. Osaako joku sanoa missä vika? Onko testitulokset sekoittuneet vai onko elimistössäni jotain vikaa. Ärsyttää suunnattomasti. Kiitos vastauksista etukäteen! PS. Olen A-klinikan asiakkaana.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu