Tutun naapurissa tapeltiin jatkuvasti öisin. Mies hakkasi naistaan ja lastaan sitten eräänä yönä, lapsen huutojen vuoksi tuttu meni väliin, otti naisen ja lapsen asuntoonsa ja soitti poliisin. Mitä tästä seurasi? Tuttu joutui todistamaan, syytetty ei tullut. Tuttu oli joutunut ottamaan päivän töistä vapaata, ei saanut mitään korvausta kun syytetty ei saapunut. Toisella kertaa tuttu otti sitten lomapäiväksi päivän, sai todistuksesta 50€ korvausta. Vaimo sai esiintyä oikeudessa "piilossa" koska hänellä ei ollut sopivaa asua. Todistaja ei.
Nyt olen kuullut muualta, "kyläläisiltä", nainen odottaa toista lasta, on huumeiden käyttäjä.
Ja myös olen kuullut muualta että ei kuulu valtaväestöön......
Kun miettii tota rumpaa niin miettii myös kannattaako puuttua ulkopuolisen....
ja kyseessä kaupungin asunto.
Väkivaltaan puuttuminen
4
138
Vastaukset
- Janne.
kannattaahan se ainakin mennä väliin jos naista ja lasta joku hakkaa.
sen jälkeen luulisi virkavallan hoitavan loput ettei niin enää pääse tapahtumaan. - todistusta muutettav
Virkavalta vaatii sinut todistamaan. Palkkioksi et juuri rahaa saa, menetät työaikaa. samalla todistaja joutuu todistamaan nimellään ja "naamallaa".
- Sinde vm-82
Se lievittää ehkä euforiaa, on seksikästä, koska on todella vastenmielistä ja miehistä.
"Oletko jo ajatellut päihteiden käyttöön liittyvää väkivaltaa?"
Sehän on vain novelli loppuvasta parisuhteesta, jolla jaksaa varmasti päivästä päivään. Sillä väkivallallako? Sorry, jos joku on joutunut mun parisuhdeväkivallan geometrisen janan uhriksi. Ne kai johtuu väkivaltaisista kolmiounista.
Joskus parisuhdeväkivalta johtuu pikkutarkkuudesta ja omasta saamattomuudesta. Sen sijaan se johtuu neuroottisesta kyttäämisestä ja seurailusta. Onneksi niissä ei tarvitse koskaan itse olla, vaan joku enkelin ääni vie siitäkin yhteiskunnallisen hyödyn heti pois. (kts. pioneeri-toiminnalla) Miinojen asettaminen armeijassa on todella onttoa ja sairaalloista.
"Sinä, Neiti, voit lopettaa väkivaltasi, et kuitenkaan saa mitä haluat."
Tulee siitä paha mieli.
- Miksi tein taas noin? Kai siitä on jotain hyötyä, koska itse aloitit.
Joku purentahäiriö ja heijastuma se on pikkutarkkuudesta sekä uhrille, että pahoinpitelijälle.
Olenko lesbo? Ei sellaisia olekaan geometrisen janan takia, jota tässä analyysissa, ihan kerien käytetään, tukemaan omaa mieltä. Lesboja ei voi erottaa ihmisiksi iän, näön, koon ja sisimmän takia. Yleisimmin potenssin ja iän takia. ("isän" kts. florismi)
Kukaan ei ota sellaista lesboa yhtään mihinkään kuulusteluihin. Pimpassa, avokkaassa, menee tosiaan viikko, ennenkuin paranee. Ymmärräthän pillun ja pimpan eron? Käsitäkö ettei näin saa halventaa, kun psykologit eivät ole järjestelmällisessä arki-iltojen prostituutiossa? Olet vähän vaarallinen.... Tiedätkö missä näitä keskusteluja harjoitetaan, vailla äänioikeutta, kapitalisoitumatta? Ihan neuroottinen tarrakirjoitin seurailu, käytäkö sanaa pillu vai pimppa? - ulottuvuus aivan out
Onpa todella tullut nappeja otettua kun.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962