minulla on probleema perhoskokoelmani kanssa -- joka on jo 50 v vanha.. yli 200 erilaista perhosta yo-ja päivä lentäjiä..
kun aina silloin tälloin niihin tulee pieniä motiäsiä,jotka syovät ne tomuksi..
mikä olisi hyvä torjunta-aine noihin tuholaisiin?
raidia olen joskun suhauttanut laatikoihin ja pysyyvät pois jonkun aikaa,mutta tulee taas takaisin.
hi perhostelijat
vanha perhospappa
2
177
Vastaukset 2
- KTH.
Minulla on sama tilanne kuin sinulla sillä erolla, että tuhot ovat jääneet vähäisiksi.
Pistän kokoelmani pakkaseen säännöllisesti. Jos pakastimeen ei mahdu niin kuistille talvella. Viikko pakkasessa tepsii hyvin.
Käytin joskus paradiklooribentseenirakeita laatikoiden pojkalla. Tämä myrkky arveluttaa sen verran, että luovuin siitä. - perhospappa
thanx kth koitankin tuota pakkas konstia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901419
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde74982- 47851
- 95805
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67796Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o159733- 20689
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80630- 51622
- 53618