Minulla on pokemon heart gold versio. Pääsenkö global terminaliin, vaikka meillä on suojattu langaton verkko? Kaverilla on (ei suojattu) langaton verkko ja hän pääsee global tradeen ja olen joskus itsekkin päässyt (silloin kun olen niillä kylässä). Miten itse pääsen kotonani sinne?
1. Meillä on suojattu verkko.
2. En tiedä miten siitä pääsee läpi?
3. Voisiko, joku joka tietää tai on itse laittanut asetukset siellä vitsin paikassa missä laitetaan kaikki IP Address jutut silleen, että voi mennä global terminaliin, vaikka on suojattu verkko.
Toivon selkeitä vastauksia (= Kiitos niille jotka kirjoittavat!
Pääseekö global terminaliin jos...
h.heiska
2
66
Vastaukset
- nm
1. Toimii suojatulla verkolla
2. OHJEET= http://nintendo.fi/tuotetuki/internet-ja-nintendo-wi-fi-connection/yhteyden-muodostaminen/nintendo-ds-nintendo-ds-lite/
Valitse jompi kumpi yllä olevasta linkistä^ (ilmeisesti moodemi tässä tapauksessa)
Asetukset kun käytetään langatonta modeemia/reititinä
Asetukset kun käytetään Nintendo Wi-Fi USB Connectoria
WEP AVAIN löytyy modeemin käyttöohjeesta tai kysy vanhemmiltasi. - h.heiska
Heart gold peli valikossa on se paikka mistä nämä yhteydet laitetaan olen laittanut SSID:n ja WEP key:n. En siltikään saa on vaan 0 pykälää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411496
- 1447096
- 1045892
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425239- 524351
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304169On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813167
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223105