Ginga Densetsu WEED suomeksi!

GingaInFinnish

Jokainen teistä on varmasti kuullut sarjasta Hopeanuoli? No, se alkaa lähentyä loppuaan. Sen sijaan Hopeanuolen poika, WEED, jatkaa seikkailujaan! Suomeksi!


Ensimmäiset osat julkaistaan joulukuussa 2011.

Sopimus on hankittu osaan 30/60 asti. Mikäli myynti on tarpeeksi korkealla, sarja käännetään loppuun asti.

Levitä sanaa!

Lisää tietoa Kaksoissolan foorumilta
http://www.kaksoissola.net/foorumi/viewtopic.php?f=29&t=427

11

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUFJHVDJ

      MITÄ! WEED SUOMEKSI??!! UNELMANI

    • jep jep jep

      Noh koska olin pettynyt weed animeen niin suunnittelen kyllä kurkata tuohon mangaan. Mitä nyt itse olen katsonut netistä oli se kyllä aika mielenkiintoisen oloinen, tosin tuo 60 pokkaria vähä epäilyttää... Pitäis harkita mitkä osat jättää ostamatta ja mitkä kerään supistais vähä kokoelmaa. Itseä kiinnostaa enemmän se mitä hougenin kuoleman jälkeen tapahtuu vaikka mangassa kyllä on monta hyvää hahmoa mitä ei edes animessa ollut.

    • abcdaa

      öö no itehän ostin kaikki weedit aoub tzilijoona vuotta sitte ja tuola ne laatikosa oottelee eikä niitä kukkaan ennän kattele ootteko jätkät vähä jälesä (=

    • MangaManga123

      Semmonen kysymys että mitenköhän pitkälle Weed sarjaa on käännetty englanniksi? Uskoakseni ainakin Hougenin kaatumiseen asti mutta olisikohan vielä siitä eteenpäin? Aikomukseni olisi hommata volume 37 (Jerome

    • orion<3

      ilmestyykö myös orion myöhemmin? :O

    • Orionlove:3

      Hmm... Orion tulee luultavasti kun Weed manga loppuu. Luulen että Orion mangakin käännetään Suomeksi, jos Weedikin käännettiin. Mulla on muten Orion 1 japaniks:3 Oon lukenu 4 kertaa ja selannu ainakin 5 kertaa että oon tajunnu: "Hei mullahan on Orion 1!" :3 :3

    • Hopianuoli

      Kyllä sitä Hopeanuolta tuli katottua ala-asteikäisenä, kasetilla oli kaikki muistaakseni.

    • Stevenillallaa

      Weediä on kyllä käännetty vain kolme osaa englanniksi.

      • t54rr3

        On sitä paljon enemmänkin käännetty, mutta vain 3 virallista osaa.


    • Gingafani<3

      Kyllä mä ainaki oon kuullu huhuja että kustantajat puhuu Orionin suomentamisesta :)

    • Sis OMD ORION!?

      Sis nyt te autatte muah! X.X koska mä en osaa japania vaik mul on sana kirja X.X ja mul on kyl ne orion sarja kirjat sillee mut ne on japaniks enkä edelleenkää osaa japanii raaaaaaghh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe