Jokainen teistä on varmasti kuullut sarjasta Hopeanuoli? No, se alkaa lähentyä loppuaan. Sen sijaan Hopeanuolen poika, WEED, jatkaa seikkailujaan! Suomeksi!
Ensimmäiset osat julkaistaan joulukuussa 2011.
Sopimus on hankittu osaan 30/60 asti. Mikäli myynti on tarpeeksi korkealla, sarja käännetään loppuun asti.
Levitä sanaa!
Lisää tietoa Kaksoissolan foorumilta
http://www.kaksoissola.net/foorumi/viewtopic.php?f=29&t=427
Ginga Densetsu WEED suomeksi!
11
889
Vastaukset
- UUFJHVDJ
MITÄ! WEED SUOMEKSI??!! UNELMANI
- jep jep jep
Noh koska olin pettynyt weed animeen niin suunnittelen kyllä kurkata tuohon mangaan. Mitä nyt itse olen katsonut netistä oli se kyllä aika mielenkiintoisen oloinen, tosin tuo 60 pokkaria vähä epäilyttää... Pitäis harkita mitkä osat jättää ostamatta ja mitkä kerään supistais vähä kokoelmaa. Itseä kiinnostaa enemmän se mitä hougenin kuoleman jälkeen tapahtuu vaikka mangassa kyllä on monta hyvää hahmoa mitä ei edes animessa ollut.
- abcdaa
öö no itehän ostin kaikki weedit aoub tzilijoona vuotta sitte ja tuola ne laatikosa oottelee eikä niitä kukkaan ennän kattele ootteko jätkät vähä jälesä (=
- MangaManga123
Semmonen kysymys että mitenköhän pitkälle Weed sarjaa on käännetty englanniksi? Uskoakseni ainakin Hougenin kaatumiseen asti mutta olisikohan vielä siitä eteenpäin? Aikomukseni olisi hommata volume 37 (Jerome
- orion<3
ilmestyykö myös orion myöhemmin? :O
- Orionlove:3
Hmm... Orion tulee luultavasti kun Weed manga loppuu. Luulen että Orion mangakin käännetään Suomeksi, jos Weedikin käännettiin. Mulla on muten Orion 1 japaniks:3 Oon lukenu 4 kertaa ja selannu ainakin 5 kertaa että oon tajunnu: "Hei mullahan on Orion 1!" :3 :3
- Hopianuoli
Kyllä sitä Hopeanuolta tuli katottua ala-asteikäisenä, kasetilla oli kaikki muistaakseni.
- Stevenillallaa
Weediä on kyllä käännetty vain kolme osaa englanniksi.
- t54rr3
On sitä paljon enemmänkin käännetty, mutta vain 3 virallista osaa.
- Gingafani<3
Kyllä mä ainaki oon kuullu huhuja että kustantajat puhuu Orionin suomentamisesta :)
- Sis OMD ORION!?
Sis nyt te autatte muah! X.X koska mä en osaa japania vaik mul on sana kirja X.X ja mul on kyl ne orion sarja kirjat sillee mut ne on japaniks enkä edelleenkää osaa japanii raaaaaaghh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497