Tätä nimeä tässä olen pojalle pohtinut. Tuleeko mieleen, että olisi lempinimi samuelista/Samulista?
Mitä mieltä nimestä Samu?
4
2080
Vastaukset
- eeela
Minusta kiva nimi. Jos saan joskus pojan, niin voisin harkitakin Samua nimeksi. En itse ainakaan miellä sitä vain pelkäksi lempinimeksi, johtuen ehkä siitä, että tunnen (en tosin kovin hyvin) yhden Samun. :)
- Nimikki
Ei tule mieleen lempinimi vaan tietenkin Samu Sirkka. :)
Samu on ihan hyvä. Ei ärsyttävän lempinimimäinen. - ´´´´
Samu, Sasu, Samsa, Sampo, Samuli, Samuel, Santtu
Tiedän Samu ja Sasu -nimiset kaksoset - Nimein ehdottelija
Toisen nimen olisi syytä olla kuin toisesta maailmasta. Monipuoliset nimiyhdistelmät ovat aina suotavia. Muutamia ehdotuksia:
Samu Saakanmakkelmukkelo
Samu Heepanmellahhikkeli
Samu Hölhövi
Samu Röhnövi
Samu Möölövi
Samu Mööliä
Samu Käälirittelys
Samu Käännittely
Samu Särpökkö
Samu Rööhönmeerotto
Samu Ottogian Lukvaveetotu
Samu Totuuteli
Samu Sammu Totuttu
Samu Seimo Ostuva
Samu Kehmo Kostuva
Samu Rietto Hurskobuhalainen
Samu Buhalainen Beemobehomainen
Samu Keesi Kessiveleivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815