Hirvikärpäs Stop huijausta!

Rakkavaaran nipa

Eilen kokeilimme vaimon kanssa suuresti mainostettua karkotetta sienimetsässä.


Ei toimi luvatulla tavalla. Tuntui että niitä ötököitä jopa enemmän kimpussa. Niskaan laitoin useamman suihkautuksen ja silti niitä mönki siellä jatkuvasti. Vaatteet olivat myös niitä täynnä, kun mettäreissun jälkeen putsasimme niitä vaatteista.
Ja sika kallista..puteli maksoi huimat 19.50 euroa..

Älkää missään tapauksessa ostako..täyttä kusetusta koko aine.

33

5962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wattipää

      Autan niminen karkoite sisältää saman verran samaa tehoainetta kuin tuo HirvikärpäsStop, ja maksaa puolet vähemmän.
      Tosin tehoaakin varmaan sitten yhtä "hyvin".

      Itse olen sitä mieltä että hirvikyrpiäiset reagoivat enemmän liikkeeseen, kuin hajuun. Eli vaikeaa on niitä vastaan torjunta-ainetta keksiä.

    • Akkansa ukko

      Meillä akkaväki kokeili ja kehuivat kyllä hyväksi. Itse olin ottanut sen verran muita "torjunta-aineita" joten eipä mitkään ötökät haitanneet...

    • Testannut luonnossa

      Meillä päin onkin sellaisia hirvikärpäsiä johon kyseinen aine ei kylläkään tehonnut yhtikääs mitään ja lukekaa keskisuomalainen su 4.9.2011 niin tiedätten miten se testi onpi tehty ei ollenkaan oltu testattu luonnossa Kusetusta koko kyseinen tuote.

    • RAHASTUSTA TYHJÄSTÄ

      Ostin Hirvikärpäs Stop suihkeen , kun menin alueelle , jolla on paljon hirvikärpäsiä.TUNTUI ;ETTÄ NE PITIVÄT MINUA TEHOKKAANA HIRVIKÄRPÄSSYÖTTINÄ ! KALLIIKSI TULI TÄMÄ KOKEILU.

      • Rahastusta

        Olen testannut hirvikärpäs stop:n, ei mitään vaikutusta.
        Ihmetyttää, että tällainen tuote päästetään markkinoille.
        Voimakastuoksuiset hajuvedet näyttävät pitävän hirvikärpäset loitolla.


    • juuuuuuuuuu

      Sukkahousut päähän tehoaa kaika hyvin.

    • parannusta odotelles

      Eräällä eräilyaiheisella keskustelupalstalla on todettu tismalleen sama, tällä hetkellä 7 sivua täynnä samanlaisia kommentteja. Hirvikärpäs-stop ei kuulema toimi ollenkaan ja epäillään pelkäksi rahastukseksi.

    • Metsäsika65

      Toimii, olen kokeillut.
      Suihkutin reilusti hiuksiin ja koko ylävartaloon.
      Ei tulleet ollenkaan kiusaamaan.
      Vieressä oli käsittelemätön ihminen jonka vaattet ja vartalo kyllä kelpasivat.

      Pullo on toki pieni eikä riitä isolle joukolle. Eikä lämmitäkään ihan yhtä hyvin kuin se kommandopipo. :)

      Maksoi S-ryhmän kaupassa 12,95.

      Onko joku kokeillut hajuvesiä laajemmin? Mikä on Se tuoksu kun tehoaa? Johnsonin Raid?

    • Ei tehoa tuoksut

      Ei niihin mikään tuoksu tehoa ja jos joku nii väittää ni sillä alueella ei mitään hirvikärpäsiä ole,,JOS HALUATTE TIETÄÄ NI HIRVIKÄRPÄSET HAKEUTUU KOHTEESEEN LÄMPÖAISTINAVULLA EIKÄ MILLÄÄN MUULLA AISTILLA,,hyttyset ja sääsket käyttää hajuaistia.

      • Rahastusta

        Vielä hajuvesistä hirvikärpästen torjunnassa.
        Kävin samalla alueella puolukkareissulla, ensin hirvikärpässuihkeella suojautuneena. Ei vaikutusta, kärpäsiä löytyi vaatteista ja hiuksista yli 20 kappaletta.
        Seuraavalla kerralla käytin vaimon ylijäämähajuvesiä käsittelemällä hiukset ja vaattet niillä. En tiedä mikä niissä oli vaikuttava aine mutta toimi. Poimin kolme tuntia puolukoita ja yhden kärpäsen löysin vaatteista.
        En tiedä lämpö- enkä hajuaistien vaikutuksista, pääasia että toimii.


      • kitkunkatkun

        Eiköhän se hyönteisten tutka kuitenkin havaitse hiilidioksidin.


    • Ei toimi

      Eikös tälläinen toimimaton tuote ole palautettavissa takaisin kauppaan vai pitääkö ottaa yhteys valmistajaan?

    • Joo ei

      Hirvikärpäs STOP ei toimi luvatulla tavalla, käytännössä kyseisellä tuoteella ei ole hirvikärpäsiä karkoittavaa vaikutusta. Ajattelin sivellä itseni kotimaisella laatutuotteella eli perinteisellä kossulla. Onhan kossussa niin kitkerät tuoksut että on ihme jos ei kyseisellä tuotteella ole hirvikärpäsiin lainkaan vaikutusta.

      • Kossua kun

        ottaa niin on riski että alkaa kaikenmaailman perskärpäset pyörimään ympärillä.


      • Kärpäshirvi

        Olen kokeillut vähän samaa asiaa, mutta hyttysiin!
        Sivelin käsivarsiin reilusti koskenkorvaa ja päälle sirottelin pieniä kiviä. Kun hyttyset tulivat iholle, joivat ne ensin kossua iholta ja alkoivat sitten lopulta heitellä kivillä toisiaan, juovuksissa tottakai...
        Auttaa varmaan yhtä hyvin kuin kärpäs STOP.


    • Saunakuuppa

      Olin eilen sienimettässä ja tuli sitten ks myrkkyä laitettua itteeni.. eipä toiminut ei sitten yhtään ja hintaakin ihan mielenvikainen määrä. hirvikärpänen käveli kädelläni niin laitoin ringin sen ympärille ks ainetta niin rempseesti se vaan ryömi sen mömmön ylitte välittämättä yhtään eli huijausta sanalla sanoen .

    • EK

      Yritimme jänisjahtiin Utajärven hirvimailla, käytimme hirvistoppia iholle ja vaatteisiin runsaasti. Täysin tehoton.

    • saso23

      sama juttu täyttä huijausta nämä hirvikärpäs karkotteet ,aivan saman verran kärpäsiä kimpussa oli kartkotetta tai ei.En tiedä onko tämä laillista, sama jos rypsiöljyä pullottas ja laittas kovalla hinnalla myyntiin.

    • Pieni sieni

      HirvariStop toimii ainakin minulla.Tosin ainetta pitää laittaa reilusti. Vaikutus kestää sen 2-3 tuntia, joten jos metsässä hilluu pitempään, niin uusintakäsittely on tarpeen.

      • kylläpä vituttaa

        Epätoivoinen yritys... ensi syksynä kukaan ei tätä osta.

        Mutaa jos laskee 14 euron hinnalla että 50 000 ihmistä putelin kerran ostaa, tekee se jo 700 000 euroa. onnittellut hauholle!


    • donk

      Ei toiminut. Kolem heppua laittoi runsaasti ja kaikilla paljon kärpäsiä vaatteissa ja niskassa

    • Öttiäinen--

      Kanferin tipat kuulemma auttaa,sitä pirskottelee sinne tänne. Haju on melkoinen, mutta olkoon. Täytyy sitäkin vielä kokeilla, muut on jo testattu, hajuvedet, ym.

    • :)

      :(

    • yx kusetettu

      Ruottalaista *ittuilua. Mitä ne siellä tietää noista otuksista kun niitei siellä ehki ole. Taidan viedä kostoksi toimimattomasta aineesta purkissa hirvikärpäsiä haaparantaan!

    • Hirvi kärpänen

      Valkoiset, hupulliset haalarit on parempi suoja. Hirvikärpnen suunnistaa suurta ja tummaa möhkälettä kohti.

    • ei tarvi olla tumma

      hirvikärpäselle kelpaa mohkäle ku möhkäle ku se vaan on lämmin, mun vaaliaan ja vielä metallihohtoväriin joka oikeen loistaa auringon paisteella ni eräänä auringonpaistepäivänä olin marjassa ja muutaman tunnin jälkeen siinä oli varmaan tuhansia hirvikärpäsiä,se siitä tummasta möhkäleestä.

      • eki erämies

        stop ei toimi . huijausta . rahat takaisin. olen kokeillut ainetta monta kertaa , kärpäsiä on munia muöten joka paikka täynnä kun liikun niillä alueilla missä hirviä liikkuu


    • Hujane

      Tässä teille osoite HIRVIKÄRPÄS STOPIN maahantuojasta:
      HPP EUROPE OY
      Paperi- ja toimistotarvikkeiden tukkukauppa
      Käyntiosoite Lahdentie212, 14700 HAUHO
      Puhelin 03-6121880, 0500-877947
      Perustiedot Y-tunnus 1901021-7
      Virallinen toimiala: Paperi- ja toimistotarvikkeiden tukkukauppa
      Käyntiosoite
      Lahdentie212, 14700 HAUHO
      EMAIL
      [email protected]
      Strateginen johto
      Sari Hurmola, Toimitusjohtaja

    • te tietämättömät

      noni vitun nutipäät! kokeillut olen tätä kyseistä tuotetta j toimi minulla moiteettomasti ja ei ollut yhtää hirvi kärpästä sellaisessa metsässä missä (tiedän) että on (paljon) hirvikärpäsiä niin en tiedä että miksi täällä puhutaatällästä paskaa?

    • atlatl

      Erä-lehdessä testattiin tuota väri-juttua kun aina on väitetty ettei hirvikärpäset tule valkoisiin vaatteisiin.
      Testin tulos oli,että valkoisessa takissa niitä oli enemmän kuin muissa väreissä.
      Tai sitten kaveri vaan haisi kärpäsistä herkullisimmalle...
      Mene ja tiedä,ei niihin taida mikään tepsiä. Ei valkosipulikaan,sitäkin on kokeiltu.

      Niitä pirulaisia pitää vaan kestää,tai olla sitten menemättä metsään.
      Niillä on helpompaa,joita kärpäset ei pure.

      Minua purraan silloin tällöin,seurauksena herkästi tulehtuva ja ihan hitosti kutiava paukura.

      Mutta kun suppilovahveroita on ihan pakko saada :)

    • Kaikkeasitäpitääolla

      Kokeilin HIRVIKÄRPÄS STOPPIA viime syksynä, eikä todellakaan ollut mitään vaikutusta hirvikärpästen käytökseen. Kävelivät vasta suihkutetulla iholla häiriintymättä.Vein aineen välittömästi takaisin kauppaan ja sain rahani takaisin.

    • pyynainen

      Olet oikeassa. Ihan tosi , laita illodiniä vaatteisiin ja niskaan , käsiin SE tehoaa. On kokeiltu jo kolmena syksynä.

    • hirvari

      koira sai rätkän pookasen kiinni ja kun otin sen kioralta pois nii siinä oli ainaki 10 hirvaria että keleppaa niille pienemmätki maali taalut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2494
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      293
      2190
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      114
      1300
    Aihe