Eilen kokeilimme vaimon kanssa suuresti mainostettua karkotetta sienimetsässä.
Ei toimi luvatulla tavalla. Tuntui että niitä ötököitä jopa enemmän kimpussa. Niskaan laitoin useamman suihkautuksen ja silti niitä mönki siellä jatkuvasti. Vaatteet olivat myös niitä täynnä, kun mettäreissun jälkeen putsasimme niitä vaatteista.
Ja sika kallista..puteli maksoi huimat 19.50 euroa..
Älkää missään tapauksessa ostako..täyttä kusetusta koko aine.
Hirvikärpäs Stop huijausta!
33
6492
Vastaukset
- Wattipää
Autan niminen karkoite sisältää saman verran samaa tehoainetta kuin tuo HirvikärpäsStop, ja maksaa puolet vähemmän.
Tosin tehoaakin varmaan sitten yhtä "hyvin".
Itse olen sitä mieltä että hirvikyrpiäiset reagoivat enemmän liikkeeseen, kuin hajuun. Eli vaikeaa on niitä vastaan torjunta-ainetta keksiä. - Akkansa ukko
Meillä akkaväki kokeili ja kehuivat kyllä hyväksi. Itse olin ottanut sen verran muita "torjunta-aineita" joten eipä mitkään ötökät haitanneet...
- Testannut luonnossa
Meillä päin onkin sellaisia hirvikärpäsiä johon kyseinen aine ei kylläkään tehonnut yhtikääs mitään ja lukekaa keskisuomalainen su 4.9.2011 niin tiedätten miten se testi onpi tehty ei ollenkaan oltu testattu luonnossa Kusetusta koko kyseinen tuote.
- RAHASTUSTA TYHJÄSTÄ
Ostin Hirvikärpäs Stop suihkeen , kun menin alueelle , jolla on paljon hirvikärpäsiä.TUNTUI ;ETTÄ NE PITIVÄT MINUA TEHOKKAANA HIRVIKÄRPÄSSYÖTTINÄ ! KALLIIKSI TULI TÄMÄ KOKEILU.
- Rahastusta
Olen testannut hirvikärpäs stop:n, ei mitään vaikutusta.
Ihmetyttää, että tällainen tuote päästetään markkinoille.
Voimakastuoksuiset hajuvedet näyttävät pitävän hirvikärpäset loitolla.
- juuuuuuuuuu
Sukkahousut päähän tehoaa kaika hyvin.
- parannusta odotelles
Eräällä eräilyaiheisella keskustelupalstalla on todettu tismalleen sama, tällä hetkellä 7 sivua täynnä samanlaisia kommentteja. Hirvikärpäs-stop ei kuulema toimi ollenkaan ja epäillään pelkäksi rahastukseksi.
- Metsäsika65
Toimii, olen kokeillut.
Suihkutin reilusti hiuksiin ja koko ylävartaloon.
Ei tulleet ollenkaan kiusaamaan.
Vieressä oli käsittelemätön ihminen jonka vaattet ja vartalo kyllä kelpasivat.
Pullo on toki pieni eikä riitä isolle joukolle. Eikä lämmitäkään ihan yhtä hyvin kuin se kommandopipo. :)
Maksoi S-ryhmän kaupassa 12,95.
Onko joku kokeillut hajuvesiä laajemmin? Mikä on Se tuoksu kun tehoaa? Johnsonin Raid? - Ei tehoa tuoksut
Ei niihin mikään tuoksu tehoa ja jos joku nii väittää ni sillä alueella ei mitään hirvikärpäsiä ole,,JOS HALUATTE TIETÄÄ NI HIRVIKÄRPÄSET HAKEUTUU KOHTEESEEN LÄMPÖAISTINAVULLA EIKÄ MILLÄÄN MUULLA AISTILLA,,hyttyset ja sääsket käyttää hajuaistia.
- Rahastusta
Vielä hajuvesistä hirvikärpästen torjunnassa.
Kävin samalla alueella puolukkareissulla, ensin hirvikärpässuihkeella suojautuneena. Ei vaikutusta, kärpäsiä löytyi vaatteista ja hiuksista yli 20 kappaletta.
Seuraavalla kerralla käytin vaimon ylijäämähajuvesiä käsittelemällä hiukset ja vaattet niillä. En tiedä mikä niissä oli vaikuttava aine mutta toimi. Poimin kolme tuntia puolukoita ja yhden kärpäsen löysin vaatteista.
En tiedä lämpö- enkä hajuaistien vaikutuksista, pääasia että toimii. - kitkunkatkun
Eiköhän se hyönteisten tutka kuitenkin havaitse hiilidioksidin.
- Ei toimi
Eikös tälläinen toimimaton tuote ole palautettavissa takaisin kauppaan vai pitääkö ottaa yhteys valmistajaan?
- Joo ei
Hirvikärpäs STOP ei toimi luvatulla tavalla, käytännössä kyseisellä tuoteella ei ole hirvikärpäsiä karkoittavaa vaikutusta. Ajattelin sivellä itseni kotimaisella laatutuotteella eli perinteisellä kossulla. Onhan kossussa niin kitkerät tuoksut että on ihme jos ei kyseisellä tuotteella ole hirvikärpäsiin lainkaan vaikutusta.
- Kossua kun
ottaa niin on riski että alkaa kaikenmaailman perskärpäset pyörimään ympärillä.
- Kärpäshirvi
Olen kokeillut vähän samaa asiaa, mutta hyttysiin!
Sivelin käsivarsiin reilusti koskenkorvaa ja päälle sirottelin pieniä kiviä. Kun hyttyset tulivat iholle, joivat ne ensin kossua iholta ja alkoivat sitten lopulta heitellä kivillä toisiaan, juovuksissa tottakai...
Auttaa varmaan yhtä hyvin kuin kärpäs STOP.
- Saunakuuppa
Olin eilen sienimettässä ja tuli sitten ks myrkkyä laitettua itteeni.. eipä toiminut ei sitten yhtään ja hintaakin ihan mielenvikainen määrä. hirvikärpänen käveli kädelläni niin laitoin ringin sen ympärille ks ainetta niin rempseesti se vaan ryömi sen mömmön ylitte välittämättä yhtään eli huijausta sanalla sanoen .
- EK
Yritimme jänisjahtiin Utajärven hirvimailla, käytimme hirvistoppia iholle ja vaatteisiin runsaasti. Täysin tehoton.
- saso23
sama juttu täyttä huijausta nämä hirvikärpäs karkotteet ,aivan saman verran kärpäsiä kimpussa oli kartkotetta tai ei.En tiedä onko tämä laillista, sama jos rypsiöljyä pullottas ja laittas kovalla hinnalla myyntiin.
- Pieni sieni
HirvariStop toimii ainakin minulla.Tosin ainetta pitää laittaa reilusti. Vaikutus kestää sen 2-3 tuntia, joten jos metsässä hilluu pitempään, niin uusintakäsittely on tarpeen.
- kylläpä vituttaa
Epätoivoinen yritys... ensi syksynä kukaan ei tätä osta.
Mutaa jos laskee 14 euron hinnalla että 50 000 ihmistä putelin kerran ostaa, tekee se jo 700 000 euroa. onnittellut hauholle!
- donk
Ei toiminut. Kolem heppua laittoi runsaasti ja kaikilla paljon kärpäsiä vaatteissa ja niskassa
- Öttiäinen--
Kanferin tipat kuulemma auttaa,sitä pirskottelee sinne tänne. Haju on melkoinen, mutta olkoon. Täytyy sitäkin vielä kokeilla, muut on jo testattu, hajuvedet, ym.
- :)
:(
- yx kusetettu
Ruottalaista *ittuilua. Mitä ne siellä tietää noista otuksista kun niitei siellä ehki ole. Taidan viedä kostoksi toimimattomasta aineesta purkissa hirvikärpäsiä haaparantaan!
- Hirvi kärpänen
Valkoiset, hupulliset haalarit on parempi suoja. Hirvikärpnen suunnistaa suurta ja tummaa möhkälettä kohti.
- ei tarvi olla tumma
hirvikärpäselle kelpaa mohkäle ku möhkäle ku se vaan on lämmin, mun vaaliaan ja vielä metallihohtoväriin joka oikeen loistaa auringon paisteella ni eräänä auringonpaistepäivänä olin marjassa ja muutaman tunnin jälkeen siinä oli varmaan tuhansia hirvikärpäsiä,se siitä tummasta möhkäleestä.
- eki erämies
stop ei toimi . huijausta . rahat takaisin. olen kokeillut ainetta monta kertaa , kärpäsiä on munia muöten joka paikka täynnä kun liikun niillä alueilla missä hirviä liikkuu
- Hujane
Tässä teille osoite HIRVIKÄRPÄS STOPIN maahantuojasta:
HPP EUROPE OY
Paperi- ja toimistotarvikkeiden tukkukauppa
Käyntiosoite Lahdentie212, 14700 HAUHO
Puhelin 03-6121880, 0500-877947
Perustiedot Y-tunnus 1901021-7
Virallinen toimiala: Paperi- ja toimistotarvikkeiden tukkukauppa
Käyntiosoite
Lahdentie212, 14700 HAUHO
EMAIL
[email protected]
Strateginen johto
Sari Hurmola, Toimitusjohtaja - te tietämättömät
noni vitun nutipäät! kokeillut olen tätä kyseistä tuotetta j toimi minulla moiteettomasti ja ei ollut yhtää hirvi kärpästä sellaisessa metsässä missä (tiedän) että on (paljon) hirvikärpäsiä niin en tiedä että miksi täällä puhutaatällästä paskaa?
- atlatl
Erä-lehdessä testattiin tuota väri-juttua kun aina on väitetty ettei hirvikärpäset tule valkoisiin vaatteisiin.
Testin tulos oli,että valkoisessa takissa niitä oli enemmän kuin muissa väreissä.
Tai sitten kaveri vaan haisi kärpäsistä herkullisimmalle...
Mene ja tiedä,ei niihin taida mikään tepsiä. Ei valkosipulikaan,sitäkin on kokeiltu.
Niitä pirulaisia pitää vaan kestää,tai olla sitten menemättä metsään.
Niillä on helpompaa,joita kärpäset ei pure.
Minua purraan silloin tällöin,seurauksena herkästi tulehtuva ja ihan hitosti kutiava paukura.
Mutta kun suppilovahveroita on ihan pakko saada :) - Kaikkeasitäpitääolla
Kokeilin HIRVIKÄRPÄS STOPPIA viime syksynä, eikä todellakaan ollut mitään vaikutusta hirvikärpästen käytökseen. Kävelivät vasta suihkutetulla iholla häiriintymättä.Vein aineen välittömästi takaisin kauppaan ja sain rahani takaisin.
- pyynainen
Olet oikeassa. Ihan tosi , laita illodiniä vaatteisiin ja niskaan , käsiin SE tehoaa. On kokeiltu jo kolmena syksynä.
- hirvari
koira sai rätkän pookasen kiinni ja kun otin sen kioralta pois nii siinä oli ainaki 10 hirvaria että keleppaa niille pienemmätki maali taalut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2483517
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322549Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta152035Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251872Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3461831- 571438
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491404- 1111140
- 1031117
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan671109