Lastenohjelma hukassa!

keltanen mersu

Eli pitkään on ollut kielenpäällä (kuitenkaan muistumatta mieleen) yksi lastenohjelma, mitä 90 -luvulla oon kattellut. Yleltä taisi tulla. Siinä on kai naiskertoja, ja still-kuvia jotka vaihtuu. Hahmoina on pupu ja kaksi nallea, jotka on neulottuja, beigen värisiä. Myös on keltainen mersu, jonka nimi on yksinkertaisesti Mersu. Sillä on silmät ja iloinen ilme.

Ainoassa jaksossa jonka muistan, nallet menevät huvipuistoon, ja siellä kummitusjunaan. Toinen jää vaunun alle ja pupu korjaa sen.

5

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Amaranthus-

Tämä... Äh.. Nimi hukassa... No kuitenkin:

Ohjelma on pyörinyt Pikkukakkosessa useita kertoja. Viimeksi se muistaakseni pyöri n. pari vuotta sitten. Siinä oli muistaakseni kaksi pehmoleluveljestä, jotka joka jaksossa aina auttoivat Huvipuistoihin vahingossa jätettyjä leluja. He myös korjasivat ja huolsivat niitä pienessä mökissä lähellä sitä kyseistä huvipuistoa. Muuta en oikeastaan muista, sillä itse pidin sitä lapsena katsoessani hyvin tylsänä ohjelmana.

• OlihanSeVähänTylsä

Moksun paja

• alk. peränen

jees, kiitti :D Eikä ole tylsä

• s-sanni

Muistaako kukaan hieman teletappien ja himpuloiden tapaista pienille lapsille tarkoitettua ohjelmaa. En muista tarkkaa vuosilukua, milloin ohjelma pyöri televisiossa, mutta todennäköisesti joskus 2000-2006 välisenä aikana. Ohjelmassa oli neljä hahmoa ja lisäksi muistaakseni kertoja. Hahmot asuivat jonkinnäköisessä talossa, jonka sisätiloissa taisi olla ainakin jonkinlainen loiva liukumäki ja jonkinlainen rakennelma, jonka avulla hahmot yhdessä jaksossa leikkivät pitävänsä kioskia. Olen melkein täysin varma , että ohjelma tuli neloselta. On jäänyt häiritsemään kun en millään muista ohjelman nimeä....

• Pesvul

Hmph... Hetken mietiskelin ja sitten mieleeni tuli sellainen lastenohjelma kuin ''Tweenies'' (en ole varma oliko tuo myös suomenkielinen nimi). Video kertoo enemmän kuin miljoonatuhatsatakahdeksankymmentäviisi sanaa: http://www.youtube.com/watch?v=XFd0cTXWQVM . Mikäli oikein muistan niin taidettiin joskus alakoulussa katsoa tuota englannin tunnilla :D.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3288
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2639
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2258
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2239
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2181
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2153
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1927
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1904
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1859
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1632
    Aihe