En jaksa enää elää,ei ole mitään syytäkään.Vaan mitä tapahtuu kuoleman jälkeen,ei kai tää paska jatku seuraavassa elämässä,eihän tarvi syntyä enää uudestaan?
Keskiyö
12
86
Vastaukset
Hei
ei sinun tarvitse tulla tänne enää uudestaan, jos et niin tahdo. mutta silloin sinulta jäisi monta tärkeää asiaa kokematta. jos katsoisit ympärillesi, löytäisit vielä monta syytä jatkaa elämääsi, sillä alamäen jalkeen tulee aina ylämäki.
sinulla on masennus, johon sinun kannattaisi etsiä apua. aivan varmasti pääset taas jaloillesi, kun vain pinnistät.
jokainen ajattelee joskus noin, aivan jokainen. mutta kun pohja tulee vastaan, sieltä noustaan taas ylös.
lähde ulos ja haistele raikasta ilmaa, sinulla on monta hyvää syytä jatkaa.
t: Keskiyö- final countdown
ei löydy yhtäkään syytä,siksi haluankin pois.
Hei
älä ole yksinäsi. ota yhteyttä kavereihin ja juttele heidän kanssaan. huomaat että hekin ajattelevat välillä noin.
sinulla on lahjoja, joita voit kehittää eteenpäin.
ei minulla ole kavereita enkä lahjoillakaan tee mitään,haluan vain ja ainostaan kadota maan päältä..
Hei taas
jos tahdot oikeasti ulos tuosta kuopasta, sinun on tehtävä täydellinen käännös elämässäsi.
voit aloittaa alusta jossakin humaniteerisessa ryhmässä ja tehdä hyvää heikommillesi. tai voit etsiä apua kirkosta, en jättäisi sitäkään huomiotta.
ei sinun tarvitse ottaa apua vastaan, mutta voisit edes auttaa toisia pikkuisen.
vai miten on?
kun luovutat kallisarvoisen elämäsi pois, sinä et sitten oppinut täällä mitään.
tahdotko tulla uudestaan takaisin ja kokea samaa sarkaa? et kai.
elämä on sinun lahjasi ja sinä teet sillä minkä parhaaksesi katsot. mutta Ylin on surullinen, jos tuhlaat kaiken arvostamatta sitä. niin sääli.
no enkä kyllä varmana ala ketään auttamaan,ei minuakaan kukaan auta.ja jumalaa vihaan yhtä paljon kuin se minua.en halua tulla tänne enää uudestaan.
- ainahuomiseen
Kommentoinpa minäkin. Olen itsekin nyt aika väsynyt monista syistä, mutta olen päättänyt löytää elämästä hyviä asioita, sellaisia jotka auttavat jaksamaan huomiseen ja taas huomiseen.
Sinun pitäisi hakea myös apua. Voisit soittaa auttaviin puhelimiinkin. En nyt tiedä laittaa numeroita, mutta niitä löydät googlaamalla. - Enkeli ilmestyi
ainahuomiseen kirjoitti:
Kommentoinpa minäkin. Olen itsekin nyt aika väsynyt monista syistä, mutta olen päättänyt löytää elämästä hyviä asioita, sellaisia jotka auttavat jaksamaan huomiseen ja taas huomiseen.
Sinun pitäisi hakea myös apua. Voisit soittaa auttaviin puhelimiinkin. En nyt tiedä laittaa numeroita, mutta niitä löydät googlaamalla.Samoin kommentti täältäkin, et ole syntynyt turhaan, olet tullut tänne tekemään oman osuustesi, jotenkin olet polun viereen joutunut, aina sattuu ja tapahtuu niin pahaa kuin hyvääkin. Älä missään nimessä vihaa Jumalaa, sillä sitä sanaa et kertakaikkiaan voi käyttää.
Polkumme ei ole aina helppo se on täynnä kuoppia ja ansoja, suurin osa niistä on annettu sitä varten että oppimisimme niiden takana olevan asian oikean laidan.
Mitä enemmän hankaamme vastaan sitä kovempi panos tulee vastaan.
Minulla jos kellä on ollut kivikkoinen tie, ei helppo lainkaan, aina vastoinkäymisiä toinen toisensa jälkeen. Siis aivan laidasta laitaan ja perhe siinä mukana samaa oppia ja vaikeutta nähneenä, eli koko perheellä on ollut vaikka mitä hankaluuksia, onnettomuuksia, sairautta, rahattomuutta, eläkkelle ennen aikojaan vienyt sairaus puolisolla, velkaa, väärin tehtyjä leikkauksia,joita on korjattu jne... joka kk on ollut jotain enemmän tai vähemmän järkyttävää jo 40 vuotta.
Ei ole auttanut alkaa miettimään kuolemaa vaan sitä miksi tämä on kohdalle sattunut?? Miten selvitään ja selvitty on. Eikä tässä kaikki on ollut myös pirullisia ja kateellisia sukulaisia, jotka ei ole tienneet perheemme vaikeuksista vaan kadehtineet ihan tyhjää ja olleet ilkeitä.
Kaikki mitä on saatu kasaan on mennyttä, asunto piti myydä kun sairaus iski jne. nyt ollaan vuokralla. Että jos miettisit vielä asiaasi tarkempaan niin huomaat että kaikilla ei kultasiivet ole sivelemässä eikä pankkitilit pursua rahaa.
Itse tietoa toisesta maailmasta saaneena että kaiken jaksan kestää on näytetty ihan silmieni edessä, ja se auttaa jaksamaan, ja tieto siitä että meillä on ihan jokaisella se oma suojelusenkeli ja muut oppaat matkassa takaa sen että jaksamme, se vaatii vaan sitä että ottaa itseään niskasta kiinni eikä jää säälimään, sillä opetukset annetaan opittavaksi ja niistä selvitään, asiat selviää aina jos ei heti niin ajan kanssa.'
Olen ollut Enkelin kanssa samassa huoneessa, Hän ilmestyi eteeni ja sain katsella tätä Jumalaista Nöyrää olemusta edessäni kattoon saakka ulottuvaa valoisaa olentoa suurine siipineen n.10 ajan. En säikähtänyt en yhtään, tiesin nimittäin jo lapsena että Enkeli on matkassani.
Älä koskaan moiti Yläkerran joukkoa, vaan pyydä sieltä apua, se on paikka josta sitä saa. Tämä on nähty ja koettu monet monet kerrat.
Kaikkea hyvää Sinulle!!!
- final countdown
kuinka monta kertaa olen pyytänytkään apua,mutta nyt olo on niin huono etten tiedä yhtään mitään mikä auttaisi,masentaa..en taida selvitä tästä..kauhea pakokauhu.. minulla ei ole sellainen olo että minua kukaan suojelisi..
,.. - Anna palaa!
final countdown: Jos tunnet, että olet valmis lähtemään, niin voit lähteä. Joko tyydyt tilanteeseesi tai teet täyskäännöksen. Lakkaat valittamasta ja syyttämästä mitään itsesi ulkopuolista lähdettä ja minkäänlaisia jumalia olotilastasi, kun tiedät, että kaikki saamattomuus ja murheissa vellominen on pelkkää omaa aikaansaannosta ja rohkeuden puutetta olla ja toimia omana itsenäsi sellaisena kuin sydämessäsi ja toiveissasi olet. Voit ottaa itseäsi niskasta kiinni ja ajaa sen välinpitämättömän hulttion itsestäsi sinne missä pippuri kasvaa ja näyttää kuka määrää kaapin paikan ja sen millaisia unelmia kannat. Tässä maailmassa pitää uskaltaa olla se joka on eikä piilottaa sitä kenenkään muiden sanoista kuoresi alle lopulta hukkuaksesi ja kadotaksesi siihen.
Se, että etsit ihmisiä vellomaan mukaan itsesääliisi, antaa sinulle luvan sallia saamattomuudessasi rypemisen kuin vaihtoehtona jollekin jolle et anna lupaa.
Mutta jos haluat lähteä, mikset lähde? Olet sitä mieltä, että kukaan ei jää kaipaamaan eikä rakasta sinua. Ethän itsekään rakasta. Vihaat itseäsi sen vuoksi, että kätket itsesi antamatta itsellesi lupaa olla se mukava hassunkummallinen hulluttelija, joka rakastaa leikkimistä ja vapautta ilman maailman liian moninaisia sääntöjä siellä täällä kaikkialla. Eikö elämä anna sinun olla vapaa missään? Maailma ympärillä muuttaa alati muotoaan ja alkaa sulautumaan siihen, jollaisena itsesi näet.
Kysy itseltäsi kysymys – Mitä tekisit jollet pelkäisi ja kaikki olisi hyvin, millaiset ovat ne olosuhteet?
Elämä jatkuu edelleen, teetpä itsesi kanssa minkälaisen ratkaisin tahansa. Sinun ei ole pakko syntyä uudelleen, ei tänne eikä minnekään. Voit viipyä tuollaisena henkenä niin pitkälle ikuisuuteen kuin haluat, ja kykenet. Sillä sielun olemus on alati kasvu kohti hyvyyttä ja sisäistä puhtautta ja viisautta. Meitä ei koskaan pakoteta palaamaan maan päälle, mutta usein sielu itse haluaa tuon ratkaisun tehdä ja tulla saattamaan loppuun sen, jonka esim. nyt sinä haluat keskeyttää. Elämä johon olemme syntyneet, on aina jonkin olemuspuolemme parantamista ja jalostamista Korkeimpaan viisauteensa ja hyvyyteensä. Ehkä jätit edellisessäkin elämässä kesken jotain, ja synnyt nyt korjaamaan tuon tyhjyyden. Ja entä jos keskeytät jälleen, synnyt joka kerta aloittamaan alusta jälleen kerran. Tilanteet voivat muuttaa muotoaan, mutta lopputulos ajaa saman asian.
On hyvä hoitaa asia loppuun asti vapautuakseen, sillä sitä ei tarvita uudelleen enää koskaan jos on sen oppinut, jonka vuoksi sen läpi kävi.
Itse omalla kohdallani olen koko elämäni monienkin äärettömän vaikeiden asioiden ja suorastaan paskojenkin matkakumppanina ajatellut, että kunnialla tämän loppuun vedän, jotta seuraavaa elämääni en enää näillä asioilla pilaa enkä niitä enää ikinä kohdata halua. Nyt kunnialla homma kotiin! Välillä pureskellaan hammasta ja vituttaa niin perkeleesti ja vihataan koko maailmaa ja sen paskaa. Vedetään homma kerralla läpi, jottei ikinä enää sitä päinkään katsoa tarvii!
Ja mikä parasta – yleensä, kun aikansa itseään kiroaa, joka askeleella, vaikka ei heti ymmärrä yhtään suunnasta ja siitä mitä haluaa ja kuka edes on – ainakin huomaa sen joka EI ole. Ja asiat, jotka eivät omaan elämäänsä sovi, ei niitä siihen tahdo. Tietää ne loukkaaviksi ja kuluttaviksi.
Ja se on edistysaskel rohkaisemaan katsomaan siihen joka ON.
Lopullinen ihminen kaiken maailman vellonnan alla onkin hyvin iloisa, valoisa ja anteeksiantava sielu. Ihminen on tullut itsensä luo.
Et sinä minnekään ole lähtemässä, vaikka itseäsi nyt uhoat. Eräänä päivänä huomaat asioita, jotka saavat sinut valpastumaan ja annat anteeksi itsellesi kaiken sen, jonka itsellesi teit ja ryhdyt toimimaan sen mukaan joka haluat itsellesi olla.
Ole se ihminen, joka toteuttaa unelmasi. Tsemppiä! Yhessä porhalletaan.
PS: Pian sinulla menee hyvin, mutta menköön ;0) - final countdown
tiäkkö minua alkoi itkettämään ihana kirjoituksesi.minulla on todella likainen olo ja inhoan itseäni,haluaisin puhdistautua ja saada sen ihanan olon takaisin minkä melkein sain vuosi sitten..kunpa tietäisin miten.en haluaisi TAAS syödä masennuslääkkeitä,mutta nyt tuntuu kuin en selviä varmaan ilman niitä,olo on niin huono:( kiitos sinulle,luen tämän vielä monta kertaa..;)
- Anna palaa!
Voi miten ihanaa, tosi hieno kuulla! Minullekin ihan karvat nousi pystyyn, ku kirjoitit noin. Aivan aaltoina menee läpi kehon, ku minulle tuli niin hyvä mieli sanoistasi. Halaus, SUURI HALAUS! Haluaisin oikeesti ottaa kaulasta kiinni ja halata sinua.
Tiesitkö, ettet edes tarvitse masennuslääkkeitä, koska kun teet asioita, joista pidät, elimistön oma mielialahormooni alkaa toimimaan. Ja metsässä kulkeminen, vaikkei siellä tekisikään mitään, niin puiden oma eetteriaines tarttuu ihmisen energiakenttään puhdistaen ja voimistaen sitä. Varsinkin männyllä on erityisen voimakas negatiivisuutta parantava vaikutus. Mänty on oikein ihmisen ystävä.
Tänään äskettäin tulin kaupasta ja tien vierellä oli pihlaja marjoineen, ja ajattelin, että jonain päivänä haluan asua paikassa, jossa kasvaa paljon pihlajia ja vaahteroita.
Mutta teit minut iloiseksi. Ei surullisuutesi, vaan se, että löysit pienen palan itseäsi. Olen oikein huippuiloinen puolestasi!
Älä tunne itseäsi likaiseksi, et sinä ole. Minäkin aivan ventovieras ihminen sinulle ja tunnen suurta hyvyyttä sinua kohtaan ja toivon todella, että hymyilisit ja sinun olisi hyvä olla.
Kumpa antaisit vihan mennä menojaan, sinne vaan pois tuulen vietäväksi. Et sinä sitä oikeasti tarvitse.
Älä itke ihminen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456