Heippa,
Uskallatko sanoa, muuttuvatko muutamat (ainakin vielä) harmittomat oireet pidemmällä ajalla pahemmiksi vai pysyvätkö jatkossakin pieninä "tulee ja menee" hommeleina? Kyselin jo aiemmin tuosta ja näit varsin mielenkiintoisesti, mutta lopputulema jäi kertomatta? Voinko tehdä itse jotakin auttaakseni? Enemmän liikuntaa ? Näetkö, mistä tuo on saanut alkunsa, onko siihen jokin syy?
Kiitos.
Keskiyö
2
<50
Vastaukset
Hei
näen sinut liikkuvaisena ja pirteänä. kuitenkin käyt tarkastuksessa, kaiken varalta. stressi ei ole sinulle hyväksi, se pahentaa oloasi ja hengityksesi tulee raskaammaksi.
sinä voit auttaa oloasi kaikinpuolin liikkumalla ja nukkumalla hyvin.
en oikein tiedä mistä alku on peräisin, mutta sinulla oli vaivaa ehkä jo lapsuudessasi. ja sokerin käyttö on pidettävä minimissä.
en tahallisesti halua koskaan katsoa ihmisen viimeisiin päiviin asti, se ahdistaa minua kamalasti.
mutta tuolla vaivalla ei ole lopunikäisiä seurauksia.
t: Keskiyö- himmelihommeli
Sehän kuulostaa hyvältä, jos ei lopunikäisiä seurauksia tulisi. Tressi ei ole varmaan kenellekään hyväksi, mutta oireet tulevat ehkä silloin vielä herkemmin pintaan. Näit aika hyvin tiettyjä asioita..
Täytyy sanoa, että ahkerasti sinä kyllä täällä vastailet meille kysyjille :-)
Kiitos sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003