Jätit ja et... ja jätit..ja?

Sydän takaisin

Olet kyllä aikamoinen sankari. Tanssi-illan päätteeksi sanoit, ettet halua kuin tanssiystävyyttä, vaikka välillämme oli ollut jo pitkään paljon, paljon muutakin.

Kului viikko, jo soittelit, mitä kuuluu ja... että olet tulossa kulmilleni tanssimaan.
Tanssimme illan mittaan sitten usein ja halasimme lämpimästi poistuessamme omiin suuntiimme.

Parin päivän päästä soittelit minulle. Sinulla oli ikävä, olit nähnyt minun suosioni omilla nurkillani, kaipaat minua ja yhdessäoloamme. Ehdotit yhteistä tanssireissua, ei pelkästään yhtä, vaan yhdistettyä kahta, jotta viettäisimmekin koko tulevan viikonlopun yhdessä. Sovimme, että vahvistetaan vielä perjantaiaamuna.

Perjantai: Sinulla oli joku kaveri tulossa käymään, ei kun sinulla oli selkä kipeä, etkä pysyisi antamaan minulle sataaseitsemääprosenttia itsestäsi, menet korkeintaan omille kulmillesi tanssimaan jne. Sovitaanko ensi viikonlopusta, sanoit, olen silloin kunnossa. Vietetään vielä maanantaikin yhdessä! Hyvä on, myönnyin... tietysti pettyneenä, vahvistetaan uutena perjantaiaamuna sitten.

Tuli perjantai, uusi perjantai,... ei. ei et sinä haluakaan lähteä minun kanssani, olet ihan hukassa..... et tiedä, mitä haluat.

Minulla kilahti: et ole reilu! Minä en ole ollu sinulta vailla mitään, ja sinä mitätöit minut jo kolmannen kerran ... mitä oikein haluat? Loppasit luurin korvaani. Soitin takaisin ja sanoin, että ole aikuinen. Uusi katkaisuhoito korvilleni.

Kuinka ollakaan, viikonloppuna pyörähdimme samalle tanssipaikalle, toisistamme tietämättä. Hait minua tanssimaan, kiihkeään menoon. Olipa mielenkiintoista kuulla, millaisia uusia tanssiseikkailuja sinulla oli ollut viime viikonloppuna, siis silloin kun selkäsi oli jumissa. Miten kerskailit uusilla valloituksillasi....

Arvaa kaksi kertaa, olenko enää pyöriteltävänäsi.

10

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+13

      Niin, noin toimii pelimiesnarsisti, jonka omat palikat on hajallaan.
      Kierrä kaukaa kun kerran voit.
      Ei vaikuta terveeltä tyypiltä.

      • Sydän takaisin taas

        Eipä ei vaikuta terveeltä tyypiltä. Tyyppi oli taas samoissa tansseissa, mukana sama lyyli, jonka olen nähnyt hänen seurassaan useita kertoja tässä lähiaikoina. Muutaman sanan vaihdoimme taukoa pitäessämme, ystävällisiä sanoja, hänen aloittaessa keskustelun kanssani. Emme tanssineet yhdessä, hänellä vakiseuraa.

        Mutta.... jo tansseja seuraavana päivänä hän soittikin minulle. Oli kovasti paljon asiaa. Annoin hänen puhua, selvittää ja selittää. Jossain vaiheessa hän sitten vain sanoi minulle, että kyllä me kuule tanssitaankin vielä yhdessä, usko pois. Hän kun oli tanssitutultaan edellisen illan alussa kysynyt, haluaako HÄN tanssia yhdessä koko illan, vai mennä naisten riviin. Ei tietenkään niin, että olisi ollut tämän tyypin tahdosta kiinni.... Ja yhdessähän he tanssivat. Hän ei voinut minua tanssittaa, harmi voi, voi.

        Kysäisin sitten muina naisina, seurustelevatko he... Olipa mielenkiintoinen hyrähdys, mikä puhelimesta kuului. .. Ja heti perään kysymys, mitä ihmettä seurustelu oikein on. Niin, kerrohan mitä seurustelu SINULLE on, kysyin. Tällaisessa "kokeiluvaiheessa" ei vielä puhuta seurustelusta, olemme me viettäneet öitä ja aikaa yhdessä muutoinkin kuin tanssipaikoilla. Sieltä se parin kolmen viikon takaa alkoi... haloo minä... siis silloin, kun hän sopi treffejä minun kanssani.... höristelin korviani ja olin hiljaa.

        Ja sitten sanoin hänelle, että minulle seurustelu on sitoutumista. Jo alusta alkaen. Ei muita perskärpäsiä. Tai sitten homma on heti ohi. Niin, mutta kun... niin muttakun... tanssithan sinä välillä koko illankin saman tyypin kanssa, hän minulle hänkläsi. Joo, mutta kun en tiedä tyypeistä kuin etunimen, en ole antanut enkä ottanut vastaan puhelinnumeroa, enkä ole tavannut muualla kuin tanssiparketilla,......

        Vaalin sinun muistoasi, sanoin. ....Mitäse ikinä sitten tarkoittaneekaan.


    • hmmm kenestähän on kysymys...lienkkö itse se "vaki"..ollaan kyllä oltu jo kauan yhdessä mutta miehen käytös on muuttunut viime aikoina..lienetkö sinä syynä!!!

    • loiknjoiji

      jos alkuperäinen kirjoittaja voisi kertoa mistä päin on ?Niin saisin minäkin rauhan alituisten epäilyjen suhteen..kiittäisin ja kumartaisin.

      • Alkup.sydän takaisin

        Hei,
        itäsuomi-uusimaa -akseli jyrää tässä. En tiedä, monesko olin tämän miehen ketjussa. Olen pitänyt itseni ulkopuolella. Vaikka puhelin soi viikon parin välein ja ollaan niin ystävää, että sylettää. Näyttäisi siltä, että miehen ketjuun on tullut toka juttuni typyn jälkeen muitakin. Pitäkää tytöt huolta itsestänne. Älkää menkö halpaan, kenenkään meidän sydän eikä mikään muukaan ei ole hänen arvoisensa. ... Ja juuri noin kuin sinä, milla6546, kirjoitit, miehen käytös alkoi muuttua..... siitä kaikki alkoikin purkautua.. Kysykää, älkääkä antako periksi. Minulla on nyt jo ihan hyvä olla, mittakaavat löytyivät, vaikka vaikeimman kautta.


    • Kertokaa sisaret, että hyväksyttekö meihen surffailun deitti-palstalla jos seurustelette hänen kanssa.Mielestäni jos näkee toista 2-3 krt viikossa voidaan puhua seurustelusta..miten ottaisi asian puheeksi vai jättäisinkö miehen noin vaan...Eli siis jos seurustelee ja samaalla kuitenkin hakee jotain muuta onko siinä mitään järkeä enää??

      • sydän takaisin yhä

        No en varmasti hyväksy perskärpäsajattelua. Eli joko ollaan yhdessä tai sitten ei olla. Ei kai seurustelussa ole välimuotoja. En ymmärrä tätä nykyisin kuulutettua vakiseksikaveri-ajattelua. Eli on niitä vakinaisia petinkululuttajia vähän joka suunnalla, hyi olkoon. Jos kaveri ei sano seurustelevansa sinun kanssasi ja sinä seurustelet, samat säännöt molemmille joka tapauksessa.

        Kuka haluaa pelleillä tunteilla. Aika harva, uskon sinisilmäisenä.


      • kjl,kj.-lf-
        sydän takaisin yhä kirjoitti:

        No en varmasti hyväksy perskärpäsajattelua. Eli joko ollaan yhdessä tai sitten ei olla. Ei kai seurustelussa ole välimuotoja. En ymmärrä tätä nykyisin kuulutettua vakiseksikaveri-ajattelua. Eli on niitä vakinaisia petinkululuttajia vähän joka suunnalla, hyi olkoon. Jos kaveri ei sano seurustelevansa sinun kanssasi ja sinä seurustelet, samat säännöt molemmille joka tapauksessa.

        Kuka haluaa pelleillä tunteilla. Aika harva, uskon sinisilmäisenä.

        Juuri niin...molempien täytyy käyttää sanaa seurustella niin silloin ollaan selvillä vesillä eikä perskärpäsiä ole! Eli puhuminen toisen kanssa auttaisi tietämään missä mennään.Jos toinen pitää ainoastaan petikaverina ja toinen haluaisi enemmän


      • Sydän vain takaisin
        kjl,kj.-lf- kirjoitti:

        Juuri niin...molempien täytyy käyttää sanaa seurustella niin silloin ollaan selvillä vesillä eikä perskärpäsiä ole! Eli puhuminen toisen kanssa auttaisi tietämään missä mennään.Jos toinen pitää ainoastaan petikaverina ja toinen haluaisi enemmän

        "Seurustelu" voi olla seurustelua, vaikka nähtäisiin vain pari kertaa kuussa tai vaikka harvemminkin. Kyse on sitoutumisesta ja LUOTTAMUKSESTA. Yhteydenpito voi olla mahdollista niin monin tavoin ja tapaaminen sitten se herkkupala kakun päällä. Maantieteellinen etäisyyskin voi olla este jatkuvalle yhdessä ololle. Tunteet ratkaisevat, uskon näin.


    • 34745757

      olipa hyvä kirjoitus tuo edellinen....tunteet ratkaisee ja sitoutuminen ja luottamus..jos on tullu petettyä luottamus ja asia puhuttu läpi eikä suhde enää jatku, silloin seurustelua voidan jatkaa mutten oikein kosto-ajattelua hyväksy..itse en ainakaan lähtisi kostamaan..silloin siitä tulee kierre ja kumpikaan ei luota

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe