Jos annan kiinteistönvälitysyhtiölle myyntiin osakeasuntoni, niin miten se myynti menee. (En ole aiemmin koskaan laittanut myyntiin)
Kuinka kauan k-v.yhtiö pitää asuntoaani myyntilistalla? Voivatko pakkomyydä, ilman minun suostumusta? Tapahtuuko sellaista?
Voivatko laskea myyntihintaa sovitusta aloitushinnasta, ihan miten haluavat, jotta saavat myydyksi?
voiko kiinteistönvälitys firma
5
398
Vastaukset
- Faktaa...
Teette sopimuksen.
Sopimuksessa sovitte, millä hinnalla asuntoa lähdetään myymään, miten pitkään sopimus on voimassa, ja miten ilmoitukset ja näytöt hoidetaan. Ja sovitte välityspalkkion.
Jos/kun välittäjä saa ostajaehdokkailta tarjouksia, sinä joko hyväksyt tai hylkäät tarjouksen. Voit myös tehdä vastatarjouksen. Tarkoittaa esim. sitä, että pyyntihinta on vaikkapa 150.000€, tarjouksessa on 130.000€, niin voit vastatarjouksessa sanoa, että myyt 140.000€:lla.
"Voivatko pakkomyydä, ilman minun suostumusta?"
Ei voi. Sinä lopulta aina hyväksyt tai hylkäät kaupan/tarjouksen.
"Voivatko laskea myyntihintaa sovitusta aloitushinnasta"
Eivät. Sinä hyväksyt kaikki muutokset hintaan.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/asuminen/kiinteistonvalitys/valityssopimuksen-tekeminen/
Linkissä on paljon tietoa. - :((((
Openmarket painosti hyväksymään tarjouksen ja uhkaili pakkohuutokaupalla. Sopimus ei olut enää voimassa ja jatkoivat myyntiä sadakseen tarjouksen.Tällöin toimivat vastoin lakia. Huolimattomuutta näytöillä ja tiedot puutteellisia. Emme suosittelele kenellekään ko. firmaa. Eivat myöskään vastanneet reklamaatioomme ja kuluttajariitalautakunnan päätöstä eivät noudattaneet. Vastuuttomia!!!
- Eipä ollut mitään
uutta kyseisestä puljusta.
- Onko saataville, eli
Onko saataville, eli kukaan koonnut E.d.K.-Välittäjä-LKV:n nerouksia, tietoa veneilystä, viisautta moottoreista ja avauksia fysiikkaan? Ostaisin kovissa kansissa sellaisen ja maksan 66 euroa postikulut alvin!
Voitte lähettää toisella lähettäjänimellä, jos häpeette lähetyksen sisältöä. - mansikka 10
kiinteistövälitystoimisto openmarkettia en suosittele edes pahimmalle kaverille, on niin saamatonta toimintaa . yrittiväåt myydä asuntoa neljä kuukautta ja aina piti itse soittaa ja kysellä miten myynti edistyy. ja sopimuksen lähentyä loppua aina kertoivat että nyt on ostaja mutta koskaan ei tullut tarjousta .mielestäni joutaisivat harkitsemään ammatin vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891