Valokuvia nettiin!

huonomuistinenihmine

Moikka! Löysin yks päivä netistä sillasen tosi kivan valokuva sivuston lähinnä valokuvauksen harrastajille, johon pystys lisää kuviaan. Siin oli se hyvä puoli, et sinne pystys kirjautumaan facebook tunnuksillaan. Sen nimi oli joku aika yksinkertanen, mut nyt en vaa millää saa sitä päähän ja hermot meenaa mennä ! Kiitos jos joku tietää ;)!

7

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valokuvaaja66
      • uyy877876767878789

        Ei voi olla. flickerin omistaa Yahoo, facebookin taas joukko yksityisiä. kun niillä on eri omistajat ei ne varmastikaan käytä samoja tunnuksia/salasanojakaan.


      • juujuuu18962k
        uyy877876767878789 kirjoitti:

        Ei voi olla. flickerin omistaa Yahoo, facebookin taas joukko yksityisiä. kun niillä on eri omistajat ei ne varmastikaan käytä samoja tunnuksia/salasanojakaan.

        Mitä ihmettä! Kyllä sellainen on, koska lisäsin sinne muutaman kuvankin, ja kirjauduin sisään facebookin tunnuksilla! Näytin sivun myös siskollenikin, mutta hänkään ei nimeä muista.. Jos se on jotenkin yhetistyössä fb:n kanssa tai se on fb:n omistama sivusto tai jotain :)!


      • pyt7r678de86868p6ed
        juujuuu18962k kirjoitti:

        Mitä ihmettä! Kyllä sellainen on, koska lisäsin sinne muutaman kuvankin, ja kirjauduin sisään facebookin tunnuksilla! Näytin sivun myös siskollenikin, mutta hänkään ei nimeä muista.. Jos se on jotenkin yhetistyössä fb:n kanssa tai se on fb:n omistama sivusto tai jotain :)!

        Siis http://www.flickr.com ? On kai se kätevää jos sinne facebookin tunnuksella pääsee, mitä en kylläkään usko.

        Voihan sillä facebookilla olla joku kuvagalleriasivusto, flickr tuskin kuitenkaan.


      • Valokuvaaja66
        pyt7r678de86868p6ed kirjoitti:

        Siis http://www.flickr.com ? On kai se kätevää jos sinne facebookin tunnuksella pääsee, mitä en kylläkään usko.

        Voihan sillä facebookilla olla joku kuvagalleriasivusto, flickr tuskin kuitenkaan.

        Usko ei ole tiedon väärtti.

        "Have a Google or Facebook account? You can use them to sign in!"


      • iyo8t86r86r86re86re6
        Valokuvaaja66 kirjoitti:

        Usko ei ole tiedon väärtti.

        "Have a Google or Facebook account? You can use them to sign in!"

        jaahas, no niinpäs onkin. kas kun ennen en ole huomannut, vaikka melekin päivittäin käytän flickeriä.


    • svedu2

      oletko katsonut jos sivu vaikka löytyisi sinun webbi selaushistoriasta?

      /
      svedu2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe