Moikka! Löysin yks päivä netistä sillasen tosi kivan valokuva sivuston lähinnä valokuvauksen harrastajille, johon pystys lisää kuviaan. Siin oli se hyvä puoli, et sinne pystys kirjautumaan facebook tunnuksillaan. Sen nimi oli joku aika yksinkertanen, mut nyt en vaa millää saa sitä päähän ja hermot meenaa mennä ! Kiitos jos joku tietää ;)!
Valokuvia nettiin!
7
136
Vastaukset
- Valokuvaaja66
- uyy877876767878789
Ei voi olla. flickerin omistaa Yahoo, facebookin taas joukko yksityisiä. kun niillä on eri omistajat ei ne varmastikaan käytä samoja tunnuksia/salasanojakaan.
- juujuuu18962k
uyy877876767878789 kirjoitti:
Ei voi olla. flickerin omistaa Yahoo, facebookin taas joukko yksityisiä. kun niillä on eri omistajat ei ne varmastikaan käytä samoja tunnuksia/salasanojakaan.
Mitä ihmettä! Kyllä sellainen on, koska lisäsin sinne muutaman kuvankin, ja kirjauduin sisään facebookin tunnuksilla! Näytin sivun myös siskollenikin, mutta hänkään ei nimeä muista.. Jos se on jotenkin yhetistyössä fb:n kanssa tai se on fb:n omistama sivusto tai jotain :)!
- pyt7r678de86868p6ed
juujuuu18962k kirjoitti:
Mitä ihmettä! Kyllä sellainen on, koska lisäsin sinne muutaman kuvankin, ja kirjauduin sisään facebookin tunnuksilla! Näytin sivun myös siskollenikin, mutta hänkään ei nimeä muista.. Jos se on jotenkin yhetistyössä fb:n kanssa tai se on fb:n omistama sivusto tai jotain :)!
Siis http://www.flickr.com ? On kai se kätevää jos sinne facebookin tunnuksella pääsee, mitä en kylläkään usko.
Voihan sillä facebookilla olla joku kuvagalleriasivusto, flickr tuskin kuitenkaan. - Valokuvaaja66
pyt7r678de86868p6ed kirjoitti:
Siis http://www.flickr.com ? On kai se kätevää jos sinne facebookin tunnuksella pääsee, mitä en kylläkään usko.
Voihan sillä facebookilla olla joku kuvagalleriasivusto, flickr tuskin kuitenkaan.Usko ei ole tiedon väärtti.
"Have a Google or Facebook account? You can use them to sign in!" - iyo8t86r86r86re86re6
Valokuvaaja66 kirjoitti:
Usko ei ole tiedon väärtti.
"Have a Google or Facebook account? You can use them to sign in!"jaahas, no niinpäs onkin. kas kun ennen en ole huomannut, vaikka melekin päivittäin käytän flickeriä.
- svedu2
oletko katsonut jos sivu vaikka löytyisi sinun webbi selaushistoriasta?
/
svedu2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473