Ostin Fuji FinePix S2500HD kameran johon olen ollut tyyväinen. Epätietoisuuta aiheutaa kumpaa valoitusohjelmaa kannattaa käyttää. SRAUTO vai AUTO? Kumpaakin olen käyttänyt, hirveitä eroja en olehuomannut tosin olen käyttänyt kameraa vasta hyvin vähän.
Neuvoa kaipaisin
3
134
Vastaukset
- vastustan autoa
jos se on tuo kamera:
http://www.photographyblog.com/reviews/fujifilm_finepix_s2500hd_review/specifications/
miksi ihmeessä et käyttäisi niitä moodeja joissa pääset vaikuttamaan kuvanottamistapahtumaan enemmän, ja luultavasti kuvanlaatu olisi parempi?
mitään auto-moodeja ei juurikaan kannata käyttää.- 1+10
Jep sama laite on kyseessä. Ajattelin päästä helpommalla kun automatiikka hoitaa hommat. Kuvasin aikaisemmin Canon T70:sellä ja automaattiasetusella kymmeniä rullia ja hyvin onnistui minun mielestä. On näköjään lukihäiriö pahentunut.
- camera___
SR Auto tarkentaa ja etsii sopivia asetuksia koko ajan. Asetuksien säätö siis ehkä onnistuu hieman nopeammin ja paremmin.
SR Auto kuluttaa kuitenkin akkuja nopeammin, eli Auto on parempi jos akkuja pitää säästellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672754
- 2012007
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.461554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 791161
- 811060
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987