En nyt tiedä mihin puolelle tää juttu olis kuulunu kirjoittaa ,mut mieltä vaivaa sellainen asia et toukokuussa olin suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä erään tytön kanssa joka väitti käyttävänsä pillereitä... no muutamat kerrat siinä seksiä harrastettiin ja juttu loppu ku oma mielenkiinto kyseistä naista kohtaan ei ollut riittävä.
Kyseinen nainen oli viikkoa ennen meidän seksi touhuja eronnut pitkäaikaisesta miehestään ja viikkoa meidän jutun jälkeen palasi yhteen tämän exänsä kanssa, no eipä siinä mitään mut ongelmana on nyt se et nainen on raskaana ja ihan hyvin voisi olla vaikka mun jäljiltäni, tuskin exä edes tietää minusta ,mut tuli nyt sellainen mieleen et jos he päättävät taas erota tai mies saa tietää et olen pannut hänen naistaan ni mites menee jos nainen haluaakin tehdä jotain isyys testejä? onko niihin pakko suostua ja voiko sellaista vaatia vaikka sillon ku lapsi 1vuoden ikäinen? vai miten tää isyyden tunnistus yleensäkin menee?
Entä jos naisen nykyinen mies haluaa tehdä testin? he eivät ole naimisissa mut asuvat samassa osoitteessa...
toisen miehen nainen ehkä raskaana minulle....
jokvaan
2
200
Vastaukset
- xy
Haluatko vai etkö halua tunnustaa isyyttä? Ei kai sellaiseen voi Suomessa pakottaa kuten ei isyystesteihinkään.
- ccvvnn
Isyystesteihin voi oikeus pakottaa, poliisit hakee jos muutoin ei suostu menemään. Isyyttä ei ole pakko tunnustaa, mutta oikeus voi "tuomita2 isäksi. Eli tulos on sama.
Jos toinen mies on jo tunnustanut isyytensä (kuten tässä tapauksessa kai käy), asia on aina vietävä oikeuden kautta, jos isyys halutaan purkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627