ensikuussa tulee 24 kk täyteen nettitikuissa

Operaattorilukitus ?

kuinka sen purkukoodin saa, jotta voi laittaa paremman ja halvenmman operaattorin kortit.

tuleeko purkukoodi sähköpostiin,
vai purkaantuuko se operaattorilukitus nettitikusta automaattisesti.

6

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla eivät ole olleet oikeasti lukittuja, vain yhteysohjelma "hakkeroitu" Soneran yhteyksiin. MWconn on muutenkin parempi yhteysohjelma ja sillä toimi E230 toisella operaattorilla heti kun SIM-kortin vaihtoi

      (luepa irtisanomista koskevat ketjut, irtipääsy voi olla hankalaa ja 24 kk:n jälkeen loppuvat kytkyn tarjoushinnat 'data kuukausi'- ja 'data teho' -palveluille. Minulla olisi kuukausimaksu lähes nelinkertaistunut)

    • jos nyt kuitenkin olisi oikeasti lukittu, katso kahden vuoden takaisista sopimuspapereista mitä niissä sanotaan lukituksen purkamisesta.
      Muistelen olleen kaksi vaihtoehtoa
      - joko nettitikku on radioteitse tavoitettavissa
      - tai nettitikku vietävä purkua vasten soneramyymälään

    • jaa, vai niin.,.
    • Tazo

      Valmiiksi on niskakarvat pystyssä.
      Noiden laajakaista operaattorien kanssa on haja-asutusalueella kusessa. Täällä merenrantapuskissa lopettaa LPO langattoman laajakaistan kannattamattomana syyskuun lopussa.
      Pakko jotain hankkia kun on 30v tottunut käyttämään nettiä ja joka paikkaan pitkä matka.
      Dna kauppaa uhdistettyä lanka ja mokkula -yhteyttä.
      Paketti tulee 3 viikoa tilauksesta!. Kokeiluaikaa pari viikkoa!. Paketissa lukee ettei saa avata tai takuu menee! Kun laitan mokkulan kiinni, niin se kertoo: A Disconnected! Kysyn robottineuvonnasta- ei tiedä- mokkula on eri kuin laajakaista --siirrän --pari kertaa uusiksi --sitten tieto: Teille yhdistetään syyskuun loppuun mennessä! Lankayhteys on epävarma kun aina kaatuu puita linjan päälle. Huhuavat että langat kerätään nippuun. Elä tässä sitten kristillisesti! Eläkä kiroile!

    • lolXDlolXDlol

      "Pakko jotain hankkia kun on 30v tottunut käyttämään nettiä ja joka paikkaan pitkä matka."
      Ai teil oli netti jo vuonna 1981?

      • oiwjt09243jg943hg094

        tietoliikenneyhteyksiä oli todellakin olemassa ennen www internetiä, tietokoneet kytkettiin modeemilla ja pääteohjelmalla lankapuhelinverkon kautta tietoverkkoihin. Modeemi saattoi olla sellainen että lankapuhelimen luuri piti laittaa modeemin päälle, ehkä IBM PC yhteensopivissa oli korttimodeemeja jo 80-luvulla.

        Jos jostain saat käsiisi Tekniikan Maailman vuosikerran vuodelta 1985 joissa oli Mikromaailma lisäsivut niin huomaat etten puhu paskaa.

        Tällaisten keskustelupalstojen esi-isiä olivat silloin BBS "purkit", Bulletin Board System, ylläpitäjää nimiteltiin Sysopiksi (System Operator) jne.

        Puuha oli silloin niin kallista että itse en silloin tietoliikennettä harrastanut, Commodore 64 olisi modeemin avulla kyennyt siihen mutta ei ollut modeemiakaan itsellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe