hei keskiyö!
mitä näksit minulle tulevaan? :)
Vastaukset 4
Hei
no vaikka sen, että asut mukavasti ja lähellä on vihreää. näen keittiön kaappeja, olet ajatellut ehkä laitella siellä jotakin toisella tavalla ja jotain siihen suuntaan.
sitten näen jotakin kiiltävää, sinulla on kultainen rakas koru, tai sitten saat sellaisen.
viihdyt keittiössä, siellä näen sinut nyt.
eikä kukaan hae sinua kotoasi, sinun on itse lähdettävä ulos ihmisten luo.
näen paljaat jalat, jotka ovat vahvassa kunnossa.
t: Keskiyö- 15
haha olipas mukavan kuuloinen tulevaisuus :) ei siis varsinaisesti mitään tulevaisuudesta. Korukin joko on tai ei, mahdollisesti voi olla mitä tahansa kiiltävää, mahdollisesti koru.
- onneton :/
kiitos vastauksestasi :) näetkö kumppania vierelleni?
Hei
en tällä hetkellä, mielestäni sinä olet yksin. mutta ei tuon tarvitse olla kuin väliaikaista. paljon on nyt itsestäsi kiinni, sinä et oikein luota ihmisiin.
minusta sinulla on vahvat jalat ja ne viittaavat siihen, että kannattaisi lähteä liikkeelle.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641750Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
- 81626
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505